کد خبر 1252962
تاریخ انتشار: ۱۰ مرداد ۱۴۰۰ - ۱۵:۰۱
المپیک ۲۰۲۰ توکیو| جوکوویچ: بابت رفتارم عذرخواهی می‌کنم/ از نظر جسمی و روحی خسته‌ هستم

مرد شماره یک تنیس جهان بابت ابزار خشم از ناکامی در کسب مدال برنز المپیک عذرخواهی کرد.

به گزارش مشرق، نواک جوکوویچ به خاطر حرکتی که روز گذشته (شنبه) در جریان باخت ۲ بر یک مقابل پابلو کارنیو بوستای اسپانیایی در بازی رده‌بندی تنیس انفرادی مردان المپیک ۲۰۲۰ توکیو انجام داد؛ با انتقاداتی مواجه شده است.

مرد شماره یک تنیس جهان که در کسب مدال برنز ناکام ماند، پس از آنکه یک امتیاز از دست داد، راکتش را با شدت هر چه تمام‌تر به زمین کوبید، طوری که راکتش شکست. او کمی بعد اعلام کرد که به دلیل مصدومیت از ناحیه کتف حاضر نیست در مسابقه رده‌بندی تنیس دوبل مختلط هم شرکت کند و به این ترتیب آخرین شانس خود برای کسب مدال در المپیک را از دست داد.

جوکوویچ درباره حرکتش پس از باخت به حریف اسپانیایی گفت: چه بگویم؟ این اتفاق چیزی است که گاهی اوقات در بحبوحه مبارزه رخ می‌دهد. نمی‌گویم که حرکت خوبی بود و بدون شک قبول دارم که کارم جالب نبود اما من اینگونه هستم. این اولین بارم نبود و آخرین بارم هم نخواهد بود. بابت پیامی که ممکن است با این حرکتم منتقل کرده باشم، معذرت می‌خواهم اما همه ما انسان هستیم و گاهی اوقات کنترل کردن خودمان سخت می‌شود.

جوکوویچ در ادامه با ابراز تأسف بابت ناکامی‌اش برای کسب مدال در المپیک افزود: من در بازی‌های المپیک و بعضی از تورنمنت‌های بزرگ دیگر، باخت‌های دردناکی را تجربه‌ام کرده‌ام اما می‌دانم که هر کدام از این شکست‌ها سبب شدند که من از هر نظر قوی‌تر شوم؛ بنابراین می‌دانم که این بار هم برمی‌گردم و این باخت را جبران می‌کنم. سعی می‌کنم که خودم را برای بازی‌های المپیک پاریس آماده کنم. من برای اینکه برای کشورم مدال بگیرم، خواهم جنگید. متأسفم که این بار کلی از ورزش‌دوستان کشورم را مأیوس کردم اما ورزش همین است. من تمام تلاشم را کردم و هرچه انرژی برایم مانده بود صرف کردم و به همین دلیل هم از نظر جسمی و روحی خسته‌ام اما امیدوارم که این خستگی روی عملکردم در رقابت‌های اوپن آمریکا تأثیر منفی نگذارد.

منبع: تسنیم

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس