کد خبر 1252915
تاریخ انتشار: ۱۰ مرداد ۱۴۰۰ - ۱۶:۱۴
افزایش ۴۰درصدی قیمت بلیت قطار از مرداد تکذیب شد/ افزایش ۲۰درصدی از شهریور، شاید

رئیس انجمن صنفی شرکت‌های حمل و نقل ریلی و خدمات وابسته، خبر افزایش ۴۰ درصدی قیمت بلیت در مرداد ماه را رد کرد.

به گزارش مشرق به نقل از انجمن صنفی شرکت‌های حمل و نقل ریلی، محمد رجبی گفت: هیچ افزایش قیمتی در نرخ بلیت قطار در مرداد ماه اعمال نمی‌شود، اما در صورت موافقت شورایعالی ترابری، از ابتدای شهریور قیمت بلیت قطار ۲۰ درصد افزایش می‌یابد.

بیشتر بخوانید:

هشدار جدی وزیر راه به انجمن شرکت‌های هواپیمایی

وی با رد خبر افزایش ۴۰ درصدی قیمت بلیت در مرداد ماه، مخالفت برخی مسئولان اجرایی را دلیل افزایش نیافتن ۴۰ درصدی قیمت بلیت اعلام کرد و افزود: قرار بود درخواست انجمن برای افزایش ۴۰ درصدی نرخ بلیت قطار در سال ۱۴۰۰ در جلسه اخیر شورایعالی هماهنگی ترابری بررسی و تصویب شود تا بتوانیم هزینه‌های خودمان را مدیریت کنیم، اما با مخالفت‌هایی که صورت گرفت این موضوع از دستور کار خارج شد.

رئیس انجمن صنفی شرکت‌های حمل و نقل ریلی و خدمات وابسته با بیان اینکه تا پایان مرداد ماه امسال هیچ گونه افزایش قیمتی روی نرخ بلیت قطار نخواهیم داشت، ادامه داد: اگر مصوبه را اخذ کنیم از ابتدای شهریور ۲۰ درصد به قیمت بلیت قطار اضافه می‌شود که البته این افزایش مربوط به نیمه دوم سال گذشته است.

رجبی گفت: سال گذشته مصوبه افزایش قیمت ۴۰ درصدی قیمت بلیت قطار را در دو مرحله دریافت کردیم که ۲۰ درصد آن در شهریور ماه سال گذشته افزایش یافت و قرار بود تا شهریور ماه سال گذشته هم ۲۰ درصد دیگر نرخ بلیت قطار را افزایش دهیم، اما این اجازه به ما داده نشد و مسئولان اعلام کردند که فعلا صبر کنیم. این مسئله سبب شده که تاکنون هیچ افزایش قیمتی نداشته باشیم.

وی گفت: اگر مخالفتی با این مسئله نشود و بتوانیم مجوز آن را دریافت کنیم، قیمت بلیت قطار از ابتدای شهریور ماه امسال با یک سال تاخیر، ۲۰ درصد افزایش خواهد یافت.

منبع: تسنیم

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس