حاتمی

وزیر دفاع گفت: دشمنان با استفاده از آخرین تکنولوژی‌ها تلاش می‌کنند تا فرهنگ و ارزشهای ایران اسلامی را تخریب کنند ولی ما باید به مساجد تکیه کرده و بر آن تمرکز کنیم زیرا مسجد هسته مقاومت است.

به گزارش مشرق، آیین رونمایی از بازسازی و نوسازی مسجد امام موسی کاظم علیه السلام شهرک شهید چمران بعد از ظهر امروز (شنبه) با حضور امیر سرتیپ حاتمی وزیر دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح، حجت الاسلام والمسلمین آقاجانپور رئیس سازمان عقیدتی سیاسی وزارت دفاع و امیر شعبانیان معاون هماهنگ کننده وزارت دفاع برگزار شد.

امیر سرتیپ حاتمی در این مراسم طی سخنانی اظهار داشت: باز سازی مساجد و شهرک ها بسیار مهم است و موجب می شود کارکنان و ساکنان این شهرک ها بدانند که مجموعه وزارت دفاع به فکر آنها هستند و برای آنها و خانواده آنها محیط زندگی را نوسازی می کند این نشان میدهد جریان حیات ادامه دارد.

وی ادامه داد: در خصوص بازسازی مساجد باید طرح جامعی داشته باشیم و به خوبی بدانیم ۴۱۳ مسجد و نماز خانه وزارت دفاع چه وضعیتی دارند.

وزیر دفاع با بیان اینکه نهضت بازسازی و نوسازی مساجد را همواره داشته ایم گفت: در طول سالیان گذشته نوسازی مساجد را دنبال کرده ایم اما باید با برنامه مراکزی را که نیاز دارند را بازسازی کنیم.

امیر حاتمی با اشاره به بیانات حضرت امام خمینی ره و مقام معظم رهبری در خصوص مساجد گفت: امام راحل و مقام معظم رهبری دو جمله در خصوص مساجد دارند که بسیار به هم نزدیک است،   امام خمینی ره می‌فرماید؛ مساجد سنگر هستند این سنگرها را حفظ کنید و مقام معظم رهبری نیز می فرمایند؛ مسجد هسته مقاومت است. توجه به این بیانات به خوبی برای ما روشن می کند که ما با چه مسئولیتی مواجه هستیم و به کجا باید تکیه کنیم.

وی با اشاره به تهدیدات دشمن در حوزه فرهنگ  ادامه داد: دشمنان در کنار جنگ نظامی و جنگ اقتصادی تهاجم فرهنگی را  در دستور کار قرار داده اند و در این راستا با استفاده از هزاران شبکه تلویزیونی، ماهواره ای، سایت و شبکه های مختلف در فضای مجازی فرهنگ ما را هدف قرار گرفته اند. آنها با استفاده از ظرفیت های مختلف برروی فرهنگ های دینی، اعتقادی و انقلابی ملت ما کار می کنند بدون هیچ محدودیتی و با استفاده از آخرین تکنولوژی ها تلاش می کنند این فرهنگ و ارزشها را تخریب کنند به این موضوع که توجه می کنیم بهتر متوجه می شویم آن جایی که باید بر روی آن تمرکز کنیم و به آن تکیه داشته باشیم مساجد است.

وزیر دفاع تصریح کرد: در مساجد هم تربیت اتفاق می‌افتد و هم مقابله با آسیب ها شکل می گیرد و محور و شاکله و منشاء حرکت انقلابی اسلامی ما هم این مساجد هستند، ما بارها و بارها شاهد بودیم که در یک دوره طولانی دشمن نقشه های فراوانی کشیده و توطئه های گسترده‌ی انجام داده‌اند اما با یک محرم و صفر و یا یک ماه رمضان و شب‌های قدر همه این رشته هایی که دشمنان بافته اند به دست معتقدین و مذهبی ها پنبه می شود و این ارزش ها و اعتقادات و داشته هاست که ملت ما را به راه راست هدایت می کنم.

منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 1
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 1
  • IR ۰۰:۱۰ - ۱۴۰۰/۰۵/۱۰
    1 0
    تا اصلاح طلب هست ایران روی ارامش و پیشرفت نمی بینه. اگر اصلاح طلبا گذاشتن ایران پیشرفت کنه زبونم رو میبرم و میندازم دور.

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس