کد خبر 1252450
تاریخ انتشار: ۹ مرداد ۱۴۰۰ - ۱۲:۳۰
حواشی المپیک کار دست برادران عالمیان داد/ برگزاری انتخابی برای حضور در مسابقات جهانی آمریکا

بر اساس اعلام فدراسیون تنیس روی میز برای حضور در رقابت‌های جهانی آمریکا مسابقه انتخابی با حضور چهار بازیکن برگزار می‌شود.

به گزارش مشرق، بر اساس اعلام فدراسیون تنیس روی میز، رقابت‌های قهرمانی انفرادی و دونفره بزرگسالان جهان روزهای ۲ تا ۹ آذرماه در هیوستون آمریکا برگزار می‌شود و فدراسیون تنیس روی میز برای معرفی ۲ سهمیه ایران در این پیکارها از ۴ بازیکن واجدالشرایط مسابقه انتخابی برگزار می‌کند.

نوشاد و نیما عالمیان، امیرحسین هدایی و امین احمدیان بازیکنان واجدالشرایط ایران هستند که می‌توانند در رقابت‌های قهرمانی جهان شرکت کنند. مسابقه انتخابی بین این ۴ بازیکن روزهای ۱۵ و ۱۶ مردادماه برگزار می‌شود و نفرات اول و دوم به مسابقات جهانی اعزام خواهند شد.

طبق قوانین جدید فدراسیون جهانی تنیس روی میز در مجموع فقط ۱۲۸ بازیکن می‌تواند در مسابقات جهانی شرکت کنند که رنکینگ جهانی آن‌ها باید زیر ۲۵۶ باشد.

این تصمیم در حالی گرفته شد که پیش از این از برادران عالمیان به عنوان گزینه‌های قطعی حضور در مسابقات جهانی نام برده می‌شد، اما به نظر می‌رسد حواشی رخ داده در جریان بازی‌های المپیک و بی‌اخلاقی‌های نیما عالمیان در این تصمیم نقش به سزایی داشته است.

منبع: میزان

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 1
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • IR ۱۳:۵۴ - ۱۴۰۰/۰۵/۰۹
    2 4
    اکثر المپیکی های امسال را سال هاست می شناسیم و باور کنید امثال عالمیان ها و اون دومیدانی کار پیر پاتال و مصدوم به درد المپیک نمی خورند پول هدر ندهید!

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس