کد خبر 1252427
تاریخ انتشار: ۹ مرداد ۱۴۰۰ - ۱۱:۲۶
وزیر ورزش عراق برای توافق با اددوکات راهی اسپانیا شد

پایگاه شفق نیوز عراق مدعی شد وزیر ورزش و رئیس هیئت عادی‌سازی فدراسیون فوتبال این کشور به منظور توافق با دیک اددوکات هلندی راهی مادرید شدند.

به گزارش مشرق، در حالی که برخی رسانه‌های عراقی از قطعی شدن حضور کارلوس کی‌روش در تیم ملی عراق خبر دادند، پایگاه خبری شفق نیوز نوشت: به گفته یک منبع نزدیک به وزارت ورزش، عدنان درجال وزیر ورزش و جوانان به همراه ایاد بنیاد رئیس هیئت عادی‌سازی فدراسیون بامداد شنبه بغداد را به مقصد اسپانیا ترک کردند و تا ساعاتی دیگر وارد مادرید خواهند شد.

به گفته این منبع هدف از سفر به اسپانیا گفت‌وگو و توافق با سرمربی جدید تیم ملی عراق است که کسی جز اددوکات هلندی نخواهد بود.

درجال و بنیان امروز با اددوکات ۷۴ ساله ملاقات خواهند کرد، مربی که پیش از این اعلام کرده بود از عرصه مربیگری خداحافظی می‌کند، اما در این مورد تجدیدنظر کرده است.

خبر توافق فدراسیون فوتبال عراق با کی‌روش نیز در برخی رسانه‌های دیگر عراقی اعلام شده اما فدراسیون فوتبال این کشور هنوز به صورت رسمی سرمربی جدید را معرفی نکرده است.

همچنین یک منبع نزدیک به وزارت ورزش عراق در گفت و گو با پایگاه خبری السومریه این کشور نیز اعلام کرد به نظر می‌رسد ماجرای حضور کی‌روش در تیم ملی فوتبال عراق منتفی شده است.

این منبع در این خصوص گفت: به نظر می‌رسد ماجرای کی‌روش تمام شده به این دلیل که او به تماس‌های فدراسیون عراق پاسخ نداده است. بر همین اساس وزیر ورزش و رئیس کمیته عادی‌سازی فدراسیون جهت مذاکره با دیک اددوکات هلندی راهی مادرید شدند.

منبع: تسنیم

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس