کد خبر 1252393
تاریخ انتشار: ۹ مرداد ۱۴۰۰ - ۰۹:۵۸
سوال روز عراقی ها؛ کی‌روش سرمربی می شود یا خیر؟

اخبار ضد و نقیضی درباره مربیگری سرمربی سابق ایران روی نیمکت عراق مطرح می شود.

به گزارش مشرق، روز گذشته برخی از رسانه ها و صفحات مجازی عراق از توافق نهایی فدراسیون فوتبال این کشور با کارلوس کی روش سرمربی سابق ایران خبر دادند.

اما ایاد بنیان رئیس موقت فدراسیون فوتبال عراق بعد از مطرح شدن این شایعات نامی از سرمربی جدید تیم ملی اعلام نکرد و با حضور در برنامه تلویزیونی فقط اعلام کرد: با یک مربی خارجی سطح بالا به توافق نهایی رسیدیم و بزودی او را معارفه می کنیم.

همچنین علی نوری خبرنگار سرشناس عراقی نیز در این زمینه نوشت: زمان معرفی سرمربی جدید تیم ملی رسیده و توافق نهایی با او صورت گرفته است. درباره این مربی جدید برای برپایی اردوی تدارکاتی در ترکیه یا یک کشور اروپایی صحبت شده است.

وی در ادامه تاکید کرد: ممکن است سرمربی جدید تیم ملی در میان اسامی مطرح شده برای مربیگری در تیم ملی نباشد چون متغیرهای زیادی وجود دارد. ولی توافق حاصل شده و بزودی رسما سرمربی جدید معارفه می شود.

رئیس موقت فدراسیون فوتبال عراق نام کی روش را تایید نکرد و همچنین این خبرنگار سرشناس عراقی نیز این شائبه را ایجاد کرد که ممکن است سرمربی جدید از میان اسم های مطرح شده از جمله کی روش نباشد. باید منتظر ماند فدراسیون عراق رسما نام سرمربی جدیدش را اعلام کند.

منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس