کد خبر 1252389
تاریخ انتشار: ۹ مرداد ۱۴۰۰ - ۰۹:۳۸
سرمربی تیم ملی بسکتبال فرانسه: حامد حدادی در ۳۶ سالگی فوق‌العاده بازی می‌کند

سرمربی تیم ملی بسکتبال فرانسه در نشست خبری، از نحوه بازی حامد حدادی تمجید کرد.

به گزارش مشرق، سرمربی تیم ملی بسکتبال فرانسه در نشست خبری پس از بازی ایران و فرانسه  گفت: خوشحالم که این مرحله از رقابت ها را با عملکرد خوبی پشت سر گذاشتیم. در اصل از هفته اول با شرایط خوبی عبور کردیم و حالا همه تمرکز ما، مرحله یک چهارم نهایی است.  

وینسنت کوله با اشاره به بازی با ایران ادامه داد: ما این شانس را داشتیم که خیلی خوب بازی کنیم اما این را هم نادیده نمی گیریم که دفاع ما تحت فشار بود.» 

سرمربی تیم ملی فرانسه در واکنش به سوال خبرنگاری از ایران درباره عملکرد تیم ایران در این بازی و مقایسه با دو بازی قبل گفت: ایران مقابل ما خوب بازی کرد. به خصوص حامد حدادی که بازیکن فوق العاده ای است. حدادی ۳۶ سال دارد و با این سن، عالی بازی می کند. در مجموع تیم ایران خوب کار کرد اگرچه سه بازی، برای آنالیز کامل یک تیم کافی نیست.  

کوله با اشاره به بازی دوم ایران مقابل آمریکا گفت:طبیعی است که بین ایران و آمریکا اختلاف وجود دارد. اما آمریکا هم مقابل ایران مثل همیشه نبود نه به خاطر اینکه بابت تیم ملی ایران نگران بودند بلکه آنها به خاطر بازی که مقابل ما داشتند، استرس و نگرانی داشتند.

  سرمربی تیم ملی بسکتبال فرانسه به بازی اول ایران هم اشاره کرد و گفت: در بازی با چک ایران همه توانش را گذاشت. به این موضوع توجه کنیم که اینجا المپیک است و سه بازی معیار درستی برای بررسی عملکرد یک تیم نیست. ضمن اینکه ایران یکی از بهترین های آسیا است.

کوله در واکنش به صحبت ارسلان کاظمی که گفت فرانسه شانس اصلی قهرمانی است، گفت: هنوز زود است که به آخر این تورنمنت فکر کنیم. سه روز وقت داریم برای رویارویی با حریفی که فعلا نمی دانم چه تیمی است. در حال حاضر مرحله یک چهارم نهایی را پیش رو داریم و فقط همین بازی که پیش رویمان است، اهمیت دارد. از اینجا به بعد دو انتخاب بیشتر نداریم. یا برگردیم خانه؛ یا اینکه برنده شویم و در المپیک بمانیم.

منبع: ایسنا

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس