کد خبر 1252265
تاریخ انتشار: ۹ مرداد ۱۴۰۰ - ۰۰:۰۸
گل محمدی: برای فصل آینده به تمام بازیکنانم نیاز دارم

سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس گفت: پرسپولیس فصل آینده بازی‌های بسیار سختی در پیش دارد و به همین دلیل به تمام بازیکنان خود نیاز دارم.

به گزارش مشرق، یحیی گل محمدی پس از قهرمانی در لیگ برتر گفت: از همه کسانی که در این راه زحمت کشیدند تشکر می کنم و این سخت ترین و با ارزش‌ترین قهرمانی ما بود. با وجود همه نقشه ها توانستیم به قهرمانی برسیم اما امسال مشکلات زیادی داشتیم.

وی ادامه داد: با اراده خدا و بعد بازیکنانم، توانستیم به قهرمانی برسیم. به همه بازیکنانم خسته نباشید می گویم و این قهرمانی را به هواداران تقدیم می کنیم. این فصل خیلی اوقات احساس تنهایی کردیم و شرایط بسیار سختی را پشت سر گذاشتیم. بعد از صعود به فینال لیگ قهرمانان آسیا بازهم مشکلات ما ادامه داشت اما اراده بازیکنان ما بسیار بالا بود.

سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس در مورد تمدید قرارداد با بازیکنان این تیم، گفت: ما باید به لیگ قهرمانان برویم و نیاز به همه بازیکنان خود داریم. مسوولان باید بازیکنان را به تمدید قرارداد راضی کنند و امیدوارم شاهد حفظ تمام نفرات باشیم.

وی تصریح کرد: بازی مقابل پیکان را بسیار خوب شروع کردیم و گل های خود را در دقایق مهمی به ثمر رساندیم. توانایی زدن گل سوم را هم داشتیم اما این اتفاق رخ نداد. طبیعی بود با توجه به برتری ما، نیمه دوم کمی تیم عقب آمد و دفاعی تر بازی کردیم.

تیم فوتبال پرسپولیس با پیروزی ۲ بر صفر مقابل پیکان موفق شد برای پنجمین بار متوالی قهرمان لیگ برتر فوتبال ایران شود.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 7
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • IR ۰۱:۰۲ - ۱۴۰۰/۰۵/۰۹
    0 0
    مافیای وقیح که میگن تویی...
  • علی IR ۰۱:۱۳ - ۱۴۰۰/۰۵/۰۹
    5 5
    بله راست گفتی با نقشه ها ویرنامه اهای بابا مسعود وپدر جهرمی...
    • IR ۰۶:۵۳ - ۱۴۰۰/۰۵/۰۹
      1 0
      توی سه سال دوتا فینال آسیا ازخواب بیدار شو ...
  • محمودسلمانی mahmoudsalmani110 IR ۰۱:۲۶ - ۱۴۰۰/۰۵/۰۹
    4 2
    صل علی تیم طلا پرسپولیس زیاد فوتبالی نیستم اما مانند حاجی فیروز سالی یکبار سرخم! قهرمانی سالیانه پرسپولیس!
  • پیروزه IR ۰۲:۱۴ - ۱۴۰۰/۰۵/۰۹
    0 1
    جوک میگی جناب.دنبال دشمن فرضی می گردیلااقل قهرمانی رالوث نکن .مبارک باشدقهرمانیتان
  • IR ۰۳:۰۵ - ۱۴۰۰/۰۵/۰۹
    0 1
    خوب لیگ هم تموم شد این دلال کثیف الان دیگه وقتشه بیاد تو برنانه تلویزیونی بشینه جلوی دکتر رسول پناه در مورد دلالیاش توضیح بده
  • IR ۰۸:۳۷ - ۱۴۰۰/۰۵/۰۹
    0 0
    دقیقا راست گفته.. نقشه کشیده بودن برای استقلال دقیقه 3 پنالتی بگیرن، نقششون نقش برآب شد..-نقشه کشیده بودن برای سپاهان پنالتی بگیرن، اما داور پنالتی صد در صد رو نگرفت و...-نقشه کشیده بودن برای گل گهر پنالتی بگیرن اما داور با درایت خودش خطای داخل هجده رو برد پشت هجده و.......از این نقشه ها زیاد بود که با درایت دستان نامرئی نقش برآب شد.

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس