کد خبر 1252263
تاریخ انتشار: ۹ مرداد ۱۴۰۰ - ۰۰:۴۳
تارتار: هر کاری کردیم نتوانستیم پرسپولیس را ببریم/ از سپاهان عذرخواهی می‌کنم

مهدی تارتار می گوید زور تیمش به پرسپولیس نرسید و این تیم مستحق قهرمانی بود.

به گزارش مشرق، مهدی تارتار در نشست خبری بعد از دیدار با پرسپولیس اظهار داشت: بازی خوبی بود و تیم ما خوب شروع کرد اما غافلگیر شدیم. پرسپولیس بازیکنان باکیفیتی دارد که با تجربه هستند. در موقعیت‌ها خوب عمل کردند و خیلی زود از فشار و استرس خارج شدند. آنها استحقاق برنده شدن را دارند و کادر فنی خوبی هم دارند.

سرمربی پیکان یادآور شد: باید از هواداران سپاهان عذرخواهی کنم چون هرکاری کردیم، نشد. پرسپولیس در فینال آسیا بازی کرده، از موقعیت‌ها به راحتی نمی‌گذرد و بازیکنان آنها باتجربه هستند اما بازیکنان جوانی داریم. سپاهان هم در آزادی استقلال را شکست داد. پرسپولیس انگیزه بالایی نسبت به ما داشت و پیروز میدان شد.

تارتار درباره لیگ بیستم خاطرنشان کرد: با همه این اتفاقاتی که افتاد، باید دست مریزاد و خسته نباشید به سازمان لیگ و فدراسیون گفت. لیگ بدی نبود و 2 تیم تا روز آخر برای قهرمانی و چند تیم برای کسب سهمیه تلاش می‌کردند. در پایین لیگ هم معلوم نبود کدام تیم سقوط می‌کند.

وی درباره اتمام قراردادش با پیکان یادآور شد: باشگاه پیشنهاد تمدید داده که باید صحبت کنیم. امیدوارم فصل بعد بتوانیم در جایگاهی که هستیم، تیم قرار بگیرد. اشتباهات داوری در دور برگشت به ما خیلی لطمه زد اما جای بسیار خوبی را در آخر فصل در جدول داریم. باید از کادر، بازیکنان و مدیرعامل تشکر کنم. از کادر پزشکی، تدارکات و اصحاب رسانه هم همین طور که خیلی زحمت کشیدند.

وی افزود: شرایط خوب نبود و بحث کرونا مطرح بود اما لیگ پویایی داشتیم. لیگ خوبی را پشت سر گذاشتیم و امیدوارم سال بعد برای ما بهترین باشد.

تارتار درباره اینکه دو نیمه متفاوت از پیکان دیدیم، خاطر نشان کرد: بین دو تیم فرقی که وجود داشت، کیفیت و تجربه خط حمله پرسپولیس نسبت به ما بود. موقعیت نصفه و نیمه داشتیم اما نتوانستیم به گل برسیم اما پرسپولیس خیلی خوب تصمیم می‌گرفتند و این نشان می‌دهد بازیکنان باتجربه‌ای دارند. اوایل مسابقه تمرکز لازم را نداشتیم چون انگیزه پرسپولیس در شروع بازی بیشتر بود.

وی افزود: ما 20 دقیقه اول غافلگیر شدیم و 2 گل خوردیم. پرسپولیس از استرس خارج شد و بازی را کنترل کرد اما ما هم در بخش مالکیت توپ خوب بودیم. به پرسپولیس برای برد و قهرمانی تبریک می‌گویم. ما اسیر تجربه بازیکنان پرسپولیس شدیم و آنها به خوبی از موقعیت‌ها استفاده کردند. پرسپولیس 2 بار در فینال آسیا بوده و 4 ساله که قهرمان ایران است. بچه‌های ما هم تلاش خود را کردند اما نتوانستیم کاری کنیم. قرار گرفتن در رتبه هفتم با این بودجه کار بزرگی است.

منبع: ایسنا

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 11
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • محمد IR ۰۱:۱۲ - ۱۴۰۰/۰۵/۰۹
    10 8
    شما فرمودی و ما باور کردیم. این صداقتت مارو کشته ....واقعا ..‌
    • کارمند IR ۰۷:۴۹ - ۱۴۰۰/۰۵/۰۹
      2 3
      یعنی باخت استقلال هم عمدی بود؟
    • IR ۱۲:۳۶ - ۱۴۰۰/۰۵/۰۹
      1 4
      کارمند دمت گرم عالی گفتی باخت اونم بیفایده! البته که عمدی نبود...
    • ایمان IR ۱۶:۲۲ - ۱۴۰۰/۰۵/۰۹
      2 1
      داداش من یه تیمو سراغ دارم تو خونش از یه تیم 9 نفره 4 تا خورده ایا اونم عمدی بوده نه پیکانی که تو 9تا بازی اخرش یقه همه تیما رو گرفته از جمله سپاهان و تراکتور و فولاد و نساجی که خوب نتیجه می گرفت ولی یهو تو بازی اخر چهارتا دفاع مترسک میشن ... شما فکرکن سالی 6 امتیاز از تارتار طبیعی و محروم نشدن لکم طبیعی و جعل طارمی هم طبیعه و محروم نشدن یحیی هم طبیعی و پنالتی گلگهرم طبیعی...
  • IR ۰۳:۰۴ - ۱۴۰۰/۰۵/۰۹
    1 0
    اره تو که راست میگی. مدافعات توپ رو نمیزنن واستادن نگاه میکنن که بازیکنای پبروزی بزنن تو گل
  • IR ۰۳:۲۷ - ۱۴۰۰/۰۵/۰۹
    3 2
    هر کاری تونستی کردی تا لنگ ببره. همیشه همینه تو هر دوره لیگ 6 امتیاز رفت و برگشت به لنگ هدیه میدی
  • جواد IR ۰۷:۲۴ - ۱۴۰۰/۰۵/۰۹
    2 2
    دمت گرم اقای تارتار نشون دادی مردی نه تنها امسال بلکه سالهای قبل هم مردی را نشون دادی هیچ وقت نشد امتیاز کامل را تقدیم تیم محیوب واصیل پرسپو لیس نکنی حتی سالی که تو پارس جنوبی دیدی بازیکنا حرفت را گوش ندادن یه پنالتی هم شد که دادی به فروزان با علم به یقین که میدونستی حتما پنالتی خراب میشه و سرورمون سه امتیاز را میخاست پس تو مردونگی را ثابت کردی حالا از سال بعد دوباره باید بگردیم تو تیم ها که بتونیم جلو سقوط تیم را بگیریم حالا بازم بگین ما خاص نیستیم
    • IR ۱۲:۴۱ - ۱۴۰۰/۰۵/۰۹
      1 1
      حالا شما چرا باختین به سپاهان؟ پرسپولیس که همون نیمه اول کارو تموم کرد!!!! بقول خودت در راستای همون اثبات مردانگی بود؟؟؟؟
  • IR ۰۸:۰۶ - ۱۴۰۰/۰۵/۰۹
    1 2
    چند گرفتید؟
  • IR ۰۸:۳۴ - ۱۴۰۰/۰۵/۰۹
    3 2
    و برای سومین سال متوالی، تیم ملی وزیر با بردن تیم تارتار صاحب تبانی جام شد.
  • IR ۰۷:۳۹ - ۱۴۰۰/۰۵/۱۰
    1 0
    ما قهرمان شدیم و تمام ....آب بریزین اونجا که میسوزه قهرمانی پرسپولیس تو تاریخ ثبت میشه نه جلز و ولز خاله زنک ها

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس