کد خبر 1252199
تاریخ انتشار: ۸ مرداد ۱۴۰۰ - ۲۰:۲۵
قرارداد آزمون به یک شرط تمدید می‌شود/ زنیت همچنان در پی فروش سردار

باشگاه زنیت سن‌پترزبورگ اگر در زمان باز بودن پنجره نقل و انتقالات تابستانی موفق به فروش سردار آزمون نشود قرارداد این بازیکن ایرانی را تمدید خواهد کرد.

به گزارش مشرق، به تازگی صحبت از فروش سردار آزمون به تیم رم بود که باشگاه زنیت پیشنهاد ۱۸ میلیون یورویی باشگاه رم را رد کرد و گفت رضایتنامه بازیکن ایرانی‌اش را در قبال دریافت ۲۰ میلیون یورو صادر خواهد کرد به این خاطر که ۲۰ درصد ازاین پول باید به حساب باشگاه سابق سردار یعنی روبین‌کازان واریز شود. بعد از این علام باشگاه رم به دنبال بازیکن جدید رفت و به نظر می‌رسد به زودی با مهاجم جدید قرارداد امضاء خواهد کرد.

باشگاه لورکوزن هم سردار را می‌خواهد اما خرید مهاجم ایرانی را به فروش یکی از بازیکنان فعلی‌اش گره زده است. به واقع پیوستن سردار آزمون به تیم لورکوزن به آینده لوکاس آلاریو، مهاجم آرژانتینی لورکوزنی‌ها بستگی دارد که آینده‌اش مشخص نیست و قراردادش تابستان سال آینده به پایان می‌رسد.

سیمون رولفس مدیر ورزشی باشگاه بایرلورکوزن در این باره گفت: «اگر مهاجمی از تیمی جدا نشود، هیچ مهاجمی به جای او نخواهد آمد.» اودینزه یکی از دو باشگاهی است که برای خرید آلاریو دست به کار شده اما پیشنهاد ۸ میلیون یورویی این تیم مورد قبول واقع نشده و طرف آلمانی بالا ۱۰ میلیون یورو می‌خواهد.

به هر صورت اگر پروسه انتقال سردار آزمون به تیم لورکوزن شکست بخورد باشگاه زنیت قرارداد سردار را تمدید خواهد کرد تا در آینده با فروش این بازیکن به سودی که مد نظرش است دست یابد. تیم زنیت برای خرید سردار آزمون ۱۲ میلیون یورو در زمان دریافت رضایتنامه به این باشگاه پرداخت کرد و بابت ۳ قهرمانی متوالی در لیگ برتر روسیه به همراه سردار آزمون هم ۳ میلیون یورو به حساب باشگاه روبین واریز کرده است. به واقع تا اکنون زنیت در ازای سردار آزمون ۱۵ میلیون یورو به روبین داده است و در صورت فروش سردار آزمون باید مبلغ ۲۰ درصد به حساب باشگاه روبین واریز کند. 

منبع: خبر ورزشی

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس