گزارش روز هشتم المپیک| هزینه‌های میلیاردی برای هیچ/ چه کسی پاسخگوی اتلاف پول مردم است؟

ملی‌پوشان کشورمان در هشتمین روز از المپیک نتایج ناامیدکننده‌ای را در رشته‌های مختلف ثبت کردند.

به گراش مشرق، هشتمین روز از بازی‌های المپیک توکیو در حال پیگیری شد که ملی پوشان کشورمان در رشته‌های والیبال، دوومیدانی، تپانچه ۲۵ متر، روئینگ به رقابت پرداختند که از نظر مدالی نتیجه‌ای برای کاروان ایران نداشت.

نتایج کامل رقابت‌های امروز به شرح زیر است: 

روئینگ:

نازنین ملایی تنها ملی پوش روئینگ کشورمان موفق شد در المپیک توکیو با ثبت زمان ۷:۴۲.۵۷ عنوان یازدهمی را کسب کند. وی تنها ورزشکاری است که توانسته راهی فینال B شود. این نتیجه، یک رکورد تاریخی برای روئینگ محسوب می‌شود.

دوومیدانی:

فرزانه فصیحی بانوی دونده کشورمان که بعد از ۵۸ سال توانسته در دوی ۱۰۰ متر نماینده کشورمان در المپیک باشد، در مرحله مقدماتی مسیر مسابقه را در مدت زمان ۱۱.۷۹ ثانیه طی کرد و با قرار گرفتن در رده آخر، موفق به صعود به مرحله نیمه نهایی نشد.

در پرتاب دیسک احسان حدادی نماینده کشورمان بود. وی که در زمان آمادگی برای حضور در المپیک حاشیه‌های زیادی داشت و با آسیب‌دیدگی راهی المپیک شده بود نتوانست کاری ازپیش ببرد تا انتقادات علیه وی و هزینه‌های میلیاردی که صرف او شده زیاد شود.

احسان حدادی در مرحله مقدماتی رشته پرتاب دیسک با رکورد (۵۸.۴۸)، (۵۸.۹۸) متری برای دو پرتاب اول و ارتکاب خطا در پرتاب سوم، از بین ۱۶ شرکت کننده گروه خود در رده چهاردهم قرار گرفت و از دور مسابقات کنار رفت.

والیبال:

بلندقامتان کشورمان بعد از برتری مقابل لهستان و ونزوئلا و یک شکست مقابل کانادا امروز به مصاف ایتالیا رفتند. شاگردان آلکنو در مصاف با حریف چهارم خود با نتیجه ۳ بر یک و با امتیازهای (۲۸ بر ۳۰، ۲۱ بر ۲۵، ۲۵ بر ۲۱ و ۲۱ بر ۲۵) شکست خوردند.

با نتیجه‌ای که بلندقامتان کسب کردند تنها راه صعود ایران به دور بعد برتری مقابل ژاپن میزبان المپیک است. پیش از این پیش‌بینی مسئولان فدراسیون و امیدواری آنها حضور در جمع ۴ تیم برتر بود.

تپانچه:

هانیه رستمیان ملی‌پوش تپانچه کشورمان در آخرین رقابت خود امروز در مرحله دقت تپانچه ۲۵ متر رقابت کرد. وی با امتیاز ٢٨٨ به کار خود در بخش سرعت پایان داد و در بخش دقت امتیاز ٢٨٩ را ثبت کرد تا بدین ترتیب مجموع امتیارات وی به عدد ۵٧٧ برسد.

رستمیان با این نتیجه در رده بیست و هشتم قرار گرفت و بدون مدال به کار خود در بازی‌های توکیو پایان داد. ملی‌پوش تپانچه کشورمان پیش از این در ماده‌های تپانچه بادی ۱۰ متر و میکس ناکام مانده بود.

منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 23
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 4
  • یاشاسین اردبیل IR ۱۹:۰۴ - ۱۴۰۰/۰۵/۰۸
    6 5
    به نظر من احسان عمر ورزشی احسان حدادی برای رقابت هایی مثل جهانی و المپیک دیگه تموم شده قدرشو ندونست و وارد حاشیه شد و هزینه کردن براش جواب نمیده. بقیه ورزشکارا فقط امتیاز ورودی را اورده بودند و مشخص بود مدالی نمیگیرن. باید متظر کشتی و وزنه برداری باشیم تا سربلندمان کنند. شاعر میگه: هر کسی آن درود عاقبت کار که کشت پس برای المپیک باید کار حرفه ای انجام داد و با جرقه زدن نمیشه سری در میان سرهای مدال بگیر در آورد
  • IR ۱۹:۵۵ - ۱۴۰۰/۰۵/۰۸
    5 0
    پولی که رفته برای ورزش کشور رفته و همه کشور ها صد برابر این خرج میکنن و از بچگی ورزشکار سرمایه گذاری میکنن تا قهرمان بشه.نه مثل شماها که ی قرون هم به ورزشکار نمیدین
  • DE ۲۰:۰۴ - ۱۴۰۰/۰۵/۰۸
    4 0
    بی انصاف نباشیم. چه هزینه های میلیاردی ای؟ با هر کدوم از این عزیزان صحبت میشه از کمبود امکانات و بودجه شکایت داشتن. اون تیرانداز عزیزمون که طلا گرفت هم به عدم این امکانات و هزینه ها اعتراض و اشاره داشت. اگر میلیاردی هم هزینه میشه به حساب بانکی مدیران ورزشی روجوع شود. زنده باد ورزشکاران ایرانی حاضر در المپیک
  • IR ۲۰:۲۸ - ۱۴۰۰/۰۵/۰۸
    1 3
    این آقایان را باید ازژاپن مستقیم ببرند درمعدن کارکنند. یک عده مفت خوربی مصرف که فقط دنبال مفت خوری وهدردادن پوا مملکت هستند.
    • GB ۱۱:۰۸ - ۱۴۰۰/۰۵/۰۹
      0 0
      اول نون خامه ای باید ریل تمیز کنن تا برسه به کشمشی و نون باگد
    • من وخودم IR ۱۴:۱۶ - ۱۴۰۰/۰۵/۰۹
      1 0
      مرد حسابی اونجا جای شوخی و شانسی نیست ما ورزش قهرمانی آنچنانیوحرفه ای نداریم و مدیران حوزه ورزش هم آدمهایی در سطح فاتحان المپیک نیستند نه تخصص لازم دارن ونه تعهد و تا دلت بخواد رانت کاری و باند بازی غوغا میکنه پیروزیهای کسب شده در برخی رشته ها هم ناشی از ساختار جسمی وذهنی ایرانیان است .
  • IR ۲۰:۵۱ - ۱۴۰۰/۰۵/۰۸
    2 1
    نسبت به کشور هایی مثل ژاپن که کلی مدال میارن ما هزینه ای نکردیم. با دلار ۲۵ هزاری دیگه میلیارد پول نیست.
  • آدریان دریا IR ۲۰:۵۱ - ۱۴۰۰/۰۵/۰۸
    4 0
    بچه های والیبال ایران اتفاقا خیلی هم عملکرد خوبی داشتند فقط چند تا مشکل داشتند ۱_ موقع سرویس زدن تور مانع رد شدن توپشون می شد ۲_ موقع آبشار زدن بازیکن های حریف خیلی ناجوانمردانه دفاع می کردن و نمیگذاشتن توپشون بخوابه ۳_ حریفشون موقع حمله و آبشار توپش رو تو زمین بچه ها می خوابوند. امیدوارم با ژاپن بتونن این موانع رو رفع کنند.
  • IR ۲۱:۱۴ - ۱۴۰۰/۰۵/۰۸
    3 0
    هزینه اینها هیچکدام به فوتبال بی خاصیت نمیرسد
  • ali AU ۲۲:۴۲ - ۱۴۰۰/۰۵/۰۸
    1 1
    مشکل از تزریق روحیه ضعف و ذلت و زبونی از ناحیه دولتمردان بی تدبیر و همیشه ناامیده، می گید نه، مقایسه کنید با نتایج المپیک لندن در دوران دکتر احمدی نژاد.
  • IR ۲۳:۱۵ - ۱۴۰۰/۰۵/۰۸
    3 0
    چه هزینه ای؟ فشنگ ندارن برای تمرین.
  • IR ۲۳:۱۹ - ۱۴۰۰/۰۵/۰۸
    3 1
    اتلاف پول؟! خیلی بیشتر از اینا باید خرج کنیم. هیچی صرف پیشرفت نمیکنیم و انتظار مدال هم داریم.
  • IR ۲۳:۳۹ - ۱۴۰۰/۰۵/۰۸
    4 0
    علت اینهمه سقوط و ناکامی در امر ورزش فساد فاجعه بار و بخوربخوریه که فدراسیون ها رو فرا گرفته ( در دوران روحانی ) مدیرانی که فقط فکر هاپولی کردن بودجه هستن تا پرورش قهرمان . اون مدال طلایی هم که فروغی گرفت فقط با غیرت و تلاش و همت خودش بود نه فدراسیون . در طول تاریخ تا بحال وضع ورزش ایران تا به این حد نزولی و اسفناک نبوده
  • IR ۲۳:۴۲ - ۱۴۰۰/۰۵/۰۸
    2 2
    به غیر از جواد آقا غفوری که واقعا استثنایی عمل کردند ما فقط تو کشتی و وزنه برداری حرفی برای گفتن داریم و در بقیه رشته ها فقط میریم برا کسب تجربه!!
  • کفاشیان-تاج-ساکت IR ۰۰:۱۱ - ۱۴۰۰/۰۵/۰۹
    4 11
    فقط روی فوتبال باید سرمایه گزاری کنیم و با مربی و کادر فنی خارجی
    • حسین IR ۰۶:۵۰ - ۱۴۰۰/۰۵/۰۹
      0 2
      اره منم باشما موافق هستم ولی والیباال فوتسال هم خیلی خوب جواب میده درست والیبال مان داره پوست اندازی میکنه اکرجوانان خوبی جمع کنند مربی خوبی بیارند مثل کواچ.نه این گردن کولوف روزی که امده فقط کردن کلفتی میکنه هرچه زودتر بیندازن بیرون اخلاق نداره مثل سگ روسی میمانه
    • IR ۰۷:۲۳ - ۱۴۰۰/۰۵/۰۹
      2 0
      ای لعنت بر فوتبال با اون خرجهای و هزینه ای نجومی اش مردم نون شب ندارند بخورند برای فوتبال از بیت المال خرجهای نجومی می کنن!!!!!!!!!!!
  • IR ۰۲:۰۹ - ۱۴۰۰/۰۵/۰۹
    2 0
    آره باو. میلیارد میلیارد بدین به فوتبال ولی برای ی رشته ورزشی که المپیک میره خرج نکنین.اصلا سرمایه گذاری چیه؟؟اصلا چرا باید استعداد کشف کنید؟؟والا،پولشو بدین مدیران رانت خوار و اختلاس گران تا ببرن واسه سرمایه گذاری در کشورهای استکبا‌ر‌. بعدم که ی ورزشکار به خاطر بی توجهی و نبود حامی رفت کشور دیگه بهش انگ وطن فروشی بزنین.
    • IR ۲۱:۱۷ - ۱۴۰۰/۰۵/۰۹
      0 0
      گل گفتی
  • حسین IR ۰۶:۵۶ - ۱۴۰۰/۰۵/۰۹
    0 0
    فوتبال فوتسال.والیبال بنظرم فوتبال لیگ برتر راحذف کنند خیلی عالی میشه هرکس خواست فوتبالیست بشه بره اروپا بازی کنه پولهایی دراین فوتبال حیف میل میشه اگرپول این فوتبال رو برای مردم بدن خیلی مشگلات رفع میشه
  • بهرام جوادی IR ۰۷:۱۷ - ۱۴۰۰/۰۵/۰۹
    0 1
    احسان حدادی : تاریخت گذشته بازیهای آسیایی هم هیچ غلطی نمیکنی حیف و صد حیف از این همه پول وسرمایه دمت به کجا وصله
  • Reza IR ۰۸:۱۷ - ۱۴۰۰/۰۵/۰۹
    0 0
    فوتبال ایرانو باید جمع کنم چه لیگ چه ملی
  • رضا IR ۰۸:۱۹ - ۱۴۰۰/۰۵/۰۹
    0 0
    وقتی تنها هم و غم رییس جمهور و وزارت ورزش و حتی وزارت ارتباطات قهرمانی اسنپی پرسپولیس است چه انتظاری از سایر رشته های ورزشی دارید؟

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس