کد خبر 1252106
تاریخ انتشار: ۸ مرداد ۱۴۰۰ - ۱۶:۱۱
آغاز واکسیناسیون خبرنگاران از شنبه در سراسر کشور

رئیس مرکز روابط عمومی و اطلاع رسانی وزارت بهداشت گفت: از روز شنبه واکسیناسیون گسترده خبرنگاران بر اساس لیست ارسالی از سوی معاونت مطبوعاتی وزارت ارشاد در سراسر کشور آغاز می شود.

به گزارش مشرق، کیانوش جهانپور اظهار داشت: روز گذشته با مشارکت نیروهای اورژانس تهران، تزریق واکسن برای ۱۳۰ نفر از خبرنگاران حوزه سلامت و سرویس اجتماعی که در طول بیش از ۱۸ ماه گذشته بیشترین همراهی را با مردم و دولت برای مقابله با کرونا، اطلاع رسانی و آگاهی بخشی عمومی داشتند، به صورت نمادین آغاز شد.

ببینید:

فیلم/ کیانوش جهانپور واکسن زد

وی افزود: واکسن تزریق شده برای این گروه از خبرنگاران، واکسن پاستوکووک بود که تولید مشترک انستیتو پاستور ایران و انستیتو فینلای کوبا است و خوشبختانه نتایج آن، حاکی از ایمنی زایی و اثربخشی مناسب این واکسن در مقابل ابتلاء، انتقال و مرگ و میر ناشی از کرونا است.

بیشتر بخوانید:

این افراد واکسن کرونا تزریق نکنند

رئیس مرکز روابط عمومی و اطلاع رسانی وزارت بهداشت خاطرنشان کرد: از روز شنبه واکسیناسیون گسترده خبرنگاران بر اساس لیست ارسالی از سوی معاونت مطبوعاتی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی در سراسر کشور آغاز می‌شود.

جهانپور افزود: روند تأمین واردات واکسن کووید ۱۹ از منابع معتبر خارجی و داخلی روز به روز بهتر می‌شود و در حال حاضر مشکلی در زمینه تأمین واکسن کووید ۱۹ برای گروه‌های سنی و گروه‌های هدف اعلام شده نداریم و البته در روزها و هفته‌های آینده نیز گروه‌های بیشتری جهت تزریق واکسن کووید ۱۹ در کشور فراخوانده می‌شوند که امیدواریم با پوشش گسترده واکسیناسیون در کشور، شاهد قطع زنجیره انتقال بیماری و در نهایت خروج از همه گیری باشیم.

منبع: مهر

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 1
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • IR ۱۶:۳۴ - ۱۴۰۰/۰۵/۰۸
    0 0
    پس واکسیناسیون بیماران زمینه ای چی شد؟؟ فقط ام اس و سرطان؟؟ دایی من قلبش با باتری کار میکرد و کرونا گرفت و فوت شد. بیماران قلبی، دیابتی ها، فشارخونی ها و ... که از اول کرونا به عنوان بیماران زمینه ای ازشون یاد میشد چرا فراموش شدن؟؟!!! بعد آقایون زندانیها رو در اولویت قرار دادن!!

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس