به گزارش مشرق، سردار محمد رضا نقدی معاون هماهنگ کننده سپاه در پیامی به بسته شدن صفحه اینستاگرام رئیس دستگاه قضا واکنش نشان داد و نوشت: دولت که خودش مسبب اصلی این ننگ و طرفدار سلطه بیگانگان بر فضای مجازی است، دولت، خودش دوست دارد دشمن برای فضای مجازی ما تصمیم بگیرد. حاج قاسم را حذف کند، صفحه رهبری را هر وقت دوست دارد ببندد، مقاومت را سانسور کند، دولت که طرفدار آنهاست پس نمی‌توانیم از او انتظاری داشته باشیم.

متن این پیام به شرح زیر است:

بنام خدا

تا کی باید ذلیل باشیم؟

تا کی باید توسری خور باشیم؟

مگر استقلال اصل، قانون اساسی جمهوری اسلامی و میثاق مشترک ملت ایران نیست؟

مگر ملت صدها هزار شهید و جانباز برای استقلال ایران تقدیم نکرده است؟

وابستگی به استعمار تا کی؟

چرا باید صهیونیست‌ها در فضای مجازی هر که را می‌خواهند ضریب بدهند، هر صفحه‌ای را می‌خواهند ببندند؟

دولت که خودش مسبب اصلی این ننگ و طرفدار سلطه بیگانگان بر فضای مجازی است، دولت که خودش دوست دارد دشمن برای فضای مجازی ما تصمیم بگیرد، حاج قاسم را حذف کند، صفحه رهبری را هر وقت دوست دارد ببندد، مقاومت را سانسور کند، دولت که طرفدار آنهاست؛ نمی‌توانیم از او انتظاری داشته باشیم.

آهای مجلس محترم لااقل شما کاری کنید، بعد از ۱۴ ماه که آقا فرمودند: ساماندهی فضای مجازی کار اولویت دار مجلس است تازه می‌خواهید برای این کار کمیسیون تشکیل دهید و با ترس و لرز راجع به استقلال ایران در فضای مجازی حرف می‌زنید.

به این وضعیت خفت بار پایان دهید، شما به عنوان نماینده مردم قسم خورده‌اید پاسدار استقلال کشور باشید. یک روز ادامه این وضعیت ننگین در فضای مجازی قابل تحمل نیست، این ننگ کمتر از کاپیتولاسیون نیست. نگذارید نام ما هم در تاریخ مثل پذیرندگان کاپیتولاسیون یاد شود.

شما که از ارتش بعث و ارتش آمریکا نترسیدید و جلوی آن‌ها ایستادید از یک مشت منافق کامنت گذار که در سالن‌های هدایت جنگ روانی در فضای مجازی در ریاض و آلبانی و دبی و لس‌آنجلس نشسته‌اند و با شیفت‌های شبانه روزی که با پول‌های نفتی عربستان! اسرائیل و سازمان سیا با انبوه پیام‌ها خود را، جای افکار عمومی ایران جا زده‌اند نترسید. مردم با شما هستند مردم استقلال و عزت شان را می‌خواهند نترسید و از شرف این ملت دفاع کنید به حاکمیت بیگانگان بر مدیریت فضای مجازی ایران پایان دهید.

قوه قضائیه محترم این واقعه بزرگترین درس عبرت است، نتیجه محافظه کاری‌هایی است که در اعمال قانون داشته‌ایم را دارید می‌بینید چرا باید یک مشت صهیونیست بنشینند برای ملت ما تصمیم بگیرند و صفحه رئیس قوه را حذف کنند؟ صفحات همه مفسدین اقتصادی و کسانی که ملت ایران را چپاول می‌کنند برای جوسازی باز باشد و شخصیتی که می‌خواهد با فساد مبارزه کند بسته باشد. اگر می‌خواهید با فساد مبارزه کنید این بزرگترین فساد و ام الفساد است بسم الله، از شما خواهش می‌کنیم از عزت ملت ایران دفاع کنید، به این ننگ بردگی پایان دهید.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 25
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 8
  • IR ۱۴:۱۸ - ۱۴۰۰/۰۵/۰۸
    4 8
    طرح ساماندهي فضاي مجازي ‌ مجلس طرحی خوب وبجایی است همين گونه سردار گفتن نبايد کلید فضاي مجازي کشور در دست دشمنان‌ باشد اين کشور اين همه شهيد داده تا‌ از استقلال خود دفاع کند يکی از ابزارهاي دشمن براي ظربه زدن به ایران همین فضاي مجازي است که‌ متأسفانه دولت‌ کليد آن‌ رابه دست شبکه‌ هاي خارجي سپرده‌ است بقول سردار مجلس نبايد از هیاهوی مشتي کامنت گزار منافق درتصویب اين طرح ترسي به‌ خودراه دهد واینترنت وشبکه هاي مجازي خارجی راپاسخ گوی عمل‌ کرد خود کند
  • محمد IR ۱۴:۵۹ - ۱۴۰۰/۰۵/۰۸
    50 6
    فدای دل پاک و دردمندت سردار. منم یه جوان بیکار، نفعی هم از بسیج و سپاه نداشته ام. ولی حرفات به دلم میشینه. چون کمی غیرت هنوز تو رگهام هست. به دنیا آمدیم که بمیریم لااقل با عزت و شرف مرده باشیم. لعنت به هر چه خائن و نامرد
    • عبدالله مومن IR ۱۰:۱۱ - ۱۴۰۰/۰۵/۰۹
      2 1
      فضای مجازی باید در اختیار جمهوری اسلامی ایران باشد و نه در اختیار مزدوران کودتاگر برده آمریکا.
    • IR ۱۶:۱۰ - ۱۴۰۰/۰۵/۰۹
      2 1
      با اون جمله آخرت کاملا موافقم.
  • افشین IR ۱۵:۱۷ - ۱۴۰۰/۰۵/۰۸
    5 4
    آفرین.حرف حساب.اگر آزادی هست باید برای همه باشد . حداقل مثل قوانین اروپا و نحوه نظارت خودشان عمل کنید اگر غیرتی هست.حداقل به اندازه همسر اوباما نگران سرنوشت فرزندان این سرزمین باشید.چرا بدون آموزش یک فناوری پیچیده را وارد کردید و باعث فساد کلاهبرداری فحشا و ....شدید.مگر در برنامه های ساخت داخل نمیشود کار رمزی راه انداخت که بهانه کار و کسب را مطرح میکنید.چطور اینجا دیگر تحریم نیستیم و درآمد این اپليکيشنها به جیبشان منتقل میشود. کسی نمی گوید فیلتر کنید.نظارت کنید و مدی،انسان را پاسخگو.وگرنه بروند گم بشن.از ترکیه و روسیه هم کمتريد در پاسداری از فرهنگ و تمدن.
  • IR ۱۵:۱۹ - ۱۴۰۰/۰۵/۰۸
    11 9
    کسی که ابن نامه رو نوشته طرفدار تبدیل شدن ایران به کره شمالی است .
    • IR ۱۱:۱۰ - ۱۴۰۰/۰۵/۰۹
      3 2
      و البته شما قطعا طرفدار تبدیل شدن به ایران اواخر قاجار وپهلوی
    • ناشناس IR ۰۲:۳۸ - ۱۴۰۰/۰۵/۱۰
      0 1
      همین کره شمالی آنقدر مرد بود که زمان جنگ به ما کمک تسلیحاتی میکرد و شما اینقدر نامرد و نمک نشناسید که يجوري میگید کره شمالی که انگار فرانسه هست و با اسب از روی مردم داره رد میشه و یا کره جنوبی هستکه ناموسش دست سربازان یانکی دست به دست میشه.
  • IR ۱۵:۲۰ - ۱۴۰۰/۰۵/۰۸
    7 7
    باز شروع شد آسمان و ریسمان بهم بافتن برای طرح مبهم مسخره.پهنای باندها رو کم نکنید اختلال ایجاد نکنید هر چه میخواهید بکنید.
  • IR ۱۵:۳۱ - ۱۴۰۰/۰۵/۰۸
    5 4
    آمریکا همان طور که ایران را تحریم اقتصادی کرد میتواند فضای مجازی را هم تحریم کند و ما باید از الان زیرساخت‌هایش را ایجاد کنیم.
  • IR ۱۵:۳۲ - ۱۴۰۰/۰۵/۰۸
    4 6
    غربی ها حتی یک اپ چینی رقص را هم تحمل نکردند ولی ما از پاپ هم کاتولیک‌تر شدیم.
  • IR ۱۵:۳۶ - ۱۴۰۰/۰۵/۰۸
    3 4
    موافقم
  • IR ۱۵:۵۳ - ۱۴۰۰/۰۵/۰۸
    1 4
    مشرق لطفا لطفا راجع به اینترنت استارلینک بنویسین که ماهواره ای هست و برای جاسوسی است.
  • Ismail IR ۱۶:۴۷ - ۱۴۰۰/۰۵/۰۸
    2 3
    دقیقا
  • محمد IR ۱۷:۵۸ - ۱۴۰۰/۰۵/۰۸
    13 1
    با مردم صادقانه ودقیق و شفاف صحبت کنید. بعد بدون ترس وبا تدبیر و با قدرت بالقوه وبالفعل طرح هایتان را اجرا کنید. مصلحت اندیشی را سرپوشی برای ضعیف اجرا کردن هر طرحی نکنید.
  • IR ۱۷:۵۸ - ۱۴۰۰/۰۵/۰۸
    2 2
    درود بر شما
  • سینا IR ۱۸:۵۶ - ۱۴۰۰/۰۵/۰۸
    5 4
    سلام.من با بعضی حرف ها اقای نقدی،موافق نیستم.اما انصافا این دفعه حرف دل ما با تمام وجود زدن! یعنی واقعا هرکس که در اینترنت باشه،میدونه و میفهمه! بیشتر خط دادن در اینترنت توسط انور آبی ها انجام میشه.و طرح مدیریت اینترنت، نفسشون رو قطع میکنه. سال 1357 ریختمشون تویه زباله دادن تاریخ! حالا گربه رو که از در راهش نمیدن! از پنجره اومده تو! قشنگ از سن +5 سال تا +99 برنامه داره! و نرم و اهسته،حمله رو داره ضد دین و ضد همه چیز میکنه! واقعا چیزی خنده دار تر و مزحک تر از این،گروهک منافقین! چه چیزی مسخره تر از اینکه،اومدن علیه رئیسی اون حرف زدن!(چندصدتاشون رو هلاک کردیم و فرستادم ته جهنم) کثیف ترین گروه تاریخ،که ما فکر نمی کردیم،اصلا این بخاطره این همه کثیفی بتون حرف بزن! اومدن داره خودشون رو خوب جلوه میدن؟! اگر این جنگ روانی و شتشومغزی یکی از کثیفی ترین ادم ها روی زمین نیست! پس چیه؟! تا کی قراره اینترنت پدر و اعصاب مردم رو بریزه بهم! هرکی هرکاری عشقش میکش انجام میده! و نمیشه کاری کرد! .. مجلس که ظاهرا به قول اقای نقدی ترسیده! .. یعنی متوجه نمیشد،اونا دارن،عرف جامعه شما رو تغییر میدن؟! یعنی کسی که حتا دلش نخواد!مجبورش کن،باهش هم مسیر بشه؟! سیستم طراحی کردن در اینترنت که هرکس رفت توش! خروجی یک کافر و ظالم مثل خودش بیاد بیرون! .. ااه و نفرین همه انسان درستکار و با خدا پشت سر کسی خواهد بود،که بانی و مسئولن به فساد کشاندن حتا یک نفر باشه .اگر قرار به ول بودن! پس از فردا تمام مجازات زندانی و شلاق و اعدام و .. رو تعطیل کنید! بزارید هرکس هرکاری دلش میخواد انجام بده ..
  • IR ۲۰:۱۵ - ۱۴۰۰/۰۵/۰۸
    4 4
    رهبر گفت اقتصاد و معیشت مردم مهمتر از فضای مجازی هست.چرا دروغ میگی؟؟
    • افشین IR ۲۳:۱۶ - ۱۴۰۰/۰۵/۰۹
      0 0
      رهبر گفت بقیه مملکت رو ول کنيد؟؟ شما اگه حرفه ای رهبری عزیز برات مهمه به همه استناد کن.در مورد همین فجازي ببین آقا چی فرمودند.
  • IR ۲۲:۳۱ - ۱۴۰۰/۰۵/۰۸
    5 5
    کل قضیه همین است عده ای قانون شکن و فروشنده رانتی اینترنت بی کیفیت از این قانون مدار شدن و به نفع مردم شدن اینترنت به هراس افتاده اند
  • IR ۰۰:۴۱ - ۱۴۰۰/۰۵/۰۹
    0 3
    تا دقیقا به چه قشر و کدام دسته بگویید مردم!
  • IR ۰۰:۴۵ - ۱۴۰۰/۰۵/۰۹
    0 3
    حاجی چرا از قول مردم حرف میزنی. مردم بیچاره هنوز نفهمیدن این طرح چی هست دقیقا! شما از قول خودتون بفرمایید.
    • افشین IR ۲۳:۲۰ - ۱۴۰۰/۰۵/۰۹
      0 0
      دقیقا ایشون هم همین رو میگن.حرف شما هم درسته.پس این هجمه و نظرات من درآوردی که بنام مردم و در اعتراض به این طرح بیان میکنند از کجا میاد.ایشون و شما و من هرسه یک مورد رو میگیم.اینا مردم نیستند.رباتها و مزدوران انور آبی هستند نه مردم.
  • IR ۱۸:۰۱ - ۱۴۰۰/۰۵/۰۹
    3 0
    دولت بی شعور باید پیاده شود. ایران جای احمق ها نیست.
  • افشین IR ۲۳:۴۲ - ۱۴۰۰/۰۵/۰۹
    0 0
    وقتشه ببینیم مجلس واقعا در همه موارد انقلابی هست یا فقط بعضی جاها انقلابيه.اگه ميترسيد دوباره رای نیارید اولا بدانید که اگر طرح پخته باشه باز خوردش هم از طرف مردم مثبت خواهد بود.همه مردم یک مشت سليبريتي و افساد طلب نیستند.خانواده های نگران از بابت فرزندانشان هم هستند. بجای فیلتر کردن فضا رو قانونمند کنید و فعالان و محتوا سازان را از این فضا صاحب درآمد.تنهاخوري این شرکتها تا کی.صدها مورد دیگه هم هست از فرهنگ گرفته تا اقتصاد و امنييت و خود ارزش دا ه ها و ....که باید در این طرح و پیوستهای اون مورد رسیدگی قرار بگیره.

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس