آغاز طرح بزرگ "ناب" برای تولید همزمان آب‌و برق / آب دریای عمان به مشهد مقدس می‌رسد

یک گروه نظامی انگلیسی در بیانیه‌ای کوتاه مدعی شد که یک کشتی شامگاه پنجشنبه در دریای عمان هدف قرار گرفته شده اما جزئیات بیشتری در این‌باره ارائه نکرد.

به گزارش مشرق، برخی منابع انگلیسی امروز (جمعه) از هدف قرار گرفتن یک کشتی در دریای عمان واقع در نزدیکی سواحل این کشور خبر دادند.

به نوشته خبرگزاری «آسوشیتدپرس» گروه نظامی انگلیسی موسوم به «عملیات‌های تجاری دریایی» در بیانیه‌ای کوتاه با اعلام این خبر، ادعا کرد که تحقیقات درباره آن در جریان است.

بیشتر بخوانید:

ایران جایگزین بهتری برای کانال سوئز دارد

این گروه بدون ارائه جزئیات بیشتر از هویت یا نوع کشتی مذکور، مدعی است که این اتفاق در واپسین دقایق شامگاه پنجشنبه در شمال شرقی جزیره «مصیره» رخ داده است.

محلی که انگلیسی‌ها ادعا می‌کنند حادثه در آن رخ داده، حدود ۳۰۰ کیلومتر با «مسقط» پایتخت عمان فاصله دارد.

آسوشیتدپرس با بیان اینکه این گروه هیچ جزئیات بیشتری درباره این حادثه اعلام نکرده، نوشت دیگر منابع اما احتمال می‌دهند که این حادثه ربطی به دزدی دریایی نداشته باشد.

بر اساس این گزارش، گروه انگلیسی مذکور روز پنجشنبه نیز ادعا کرده بود در حال تحقیق روی حادثه مشابه دیگری در همان منطقه است که درباره آن نیز جزئیات بیشتری تاکنون ارائه کرده است.

دولت عمان نیز تاکنون وقوع حمله به کشتی در آب‌های نزدیک این کشور را تایید نکرده و مقام‌های آن نیز از اظهار نظر در این‌باره خودداری کردند.

به نوشته آسوشیتدپرس، ناوگان پنجم نیروی دریایی آمریکا نیز که در آب‌های غرب آسیا مستقر است به سوالات درباره ادعای گروه انگلیسی پاسخ نداده است.

منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 4
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • IR ۱۲:۱۸ - ۱۴۰۰/۰۵/۰۸
    0 0
    و روباه پیر از خواب نیمروزی بیدار شد
  • IR ۱۳:۰۵ - ۱۴۰۰/۰۵/۰۸
    0 8
    اسقاطیلی بوده خخخخ
  • IR ۱۳:۵۹ - ۱۴۰۰/۰۵/۰۸
    0 0
    تیر غیب است این که گه عزت دهد گه خوار دارد چرخ بازیگر از این بازیچه ها بسیار دارد
  • IR ۱۴:۳۲ - ۱۴۰۰/۰۵/۰۸
    0 0
    کشتی اسرائیلی بوده، جالب شد!!

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس