کد خبر 1251967
تاریخ انتشار: ۸ مرداد ۱۴۰۰ - ۰۹:۵۲
کلاس درس نمایه مدرسه نمایه مدارس

مدیرکل مدارس و مراکز غیردولتی از اعلام شهریه مدارس غیردولتی در هفته آینده خبر داد.

به گزارش مشرق، سعید صالح مدیرکل مدارس و مراکز غیردولتی وزارت آموزش و پرورش درباره شهریه مدارس غیردولتی اظهار کرد: شهریه مدارس غیردولتی هفته آینده اعلام می‌شود.

وی ادامه داد: قرار بود با ستاد تنظیم بازار هماهنگ باشیم که تاکنون موارد را اعلام نکرده بودند.

بیشتر بخوانید:

۴ مشکل خانواده‌ها در فصل ثبت‌نام دانش‌آموزان

صالح تصریح کرد: هفته آینده، جلسه‌ای با وزیر آموزش و پرورش داریم که این موضوع تعیین تکلیف می‌شود و شهریه‌های مدارس غیردولتی اعلام خواهد شد.

شهریه مصوب شامل هزینه‌های مرتبط با ارائه برنامه هفتگی مدارس و پیش‌دبستانی‌ها بر اساس ساعات مصوب شورای عالی آموزش‌وپرورش و ساعات فوق‌برنامه درسی مندرج در الگو  تعیین شهریه است.

شهریه فعالیت‌های آموزشی و پرورشی مکمل و مربوط به برنامه‌ها یا فعالیت‌هایی که بنا به درخواست کتبی ولی دانش‌آموز، بر اساس نیازسنجی و مطلوبیت برای دانش‌آموزان، به‌منظور تنوع‌بخشی به فرصت‌های آموزشی و پرورشی (اعم از علمی، پرورشی، فرهنگی، ورزشی، مهارتی و خدمات مشاوره‌ای تربیتی و تحصیلی) منطبق با معیارها و اهداف دوره و پایه تحصیلی خارج از برنامه هفتگی (برنامه مصوب و فوق‌برنامه درسی) از سوی مدارس غیردولتی، ارائه می‌شود.

این فعالیت‌ها در طول هفته، پس از ساعات رسمی فعالیت واحد آموزشی، خارج از برنامه هفتگی (برنامه مصوب و فوق‌برنامه درسی) و پنج‌شنبه‌ها و با اخذ رضایت کتبی از ولی دانش‌آموز برنامه‌ریزی و اجرا می‌شود. البته اردوها، بازدیدها و سایر فعالیت‌های غیرمستمر که زمان اجرای آن به‌صورت تراکمی روزانه است، مشمول این فعالیت‌ها نمی‌شود.

منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس