کد خبر 1251897
تاریخ انتشار: ۷ مرداد ۱۴۰۰ - ۲۱:۱۲
حمله

منابع محلی اعلام کردند تروریست‌ها با خمپاره بیمارستان و خانه‌های مردم شهر درعا را هدف قرار دادند.

به گزارش مشرق به نقل از خبرگزاری رسمی سوریه (سانا)، گروه‌های تروریستی بیمارستان «الوطنی» و خانه‌های شهروندان را در شهر «درعا» با خمپاره هدف قرار دادند.

شاهدان عینی اعلام کردند: گروه‌های تروریستی محاصره شده در محله «درعا البلاد» با گلوله‌های خمپاره دیگر محله‌های شهر درعا را هدف قرار دادند که یکی از خمپاره به بیمارستان الوطنی اصابت کرد و منجر به خسارت در تجهیزات و ملزومات موجود در آن شد.

خبرنگاران اعزامی نیز گزارش کردند که گلوله خمپاره در محله «السحاری» مجاور محله درعا البلاد سقوط کرد و باعث خسارت مادی به اموال مردم شد.

افراد تحت تعقیب و بقایای گروه‌های تروریستی در محله درعا البلاد محاصره شدند که هر از گاهی با خمپاره و مسلسل به مناطق همسایه حمله می‌کنند و باعث کشته شدن تعدادی از غیرنظامیان و سربازان می‌شوند.

در نتیجه این اقدامات تروریستی واحدهای ارتش سوریه در تعدادی از مناطق همسایه محله درعا البلاد برای کنترل امنیت، پایان دادن به رنج مردم و تقویت امنیت و ثبات در سراسر شهر درعا مستقر شدند.

روز گذشته نیز برخی از منابع رسانه‌ای اعلام کردند در نتیجه درگیری ارتش سوریه با عناصر تروریستی داعش در استان «دیر الزور» ۷ تن از سربازان سوری کشته شدند و ۵ تن از عناصر داعش نیز به هلاکت رسیدند.

منبع: باشگاه خبرنگاران

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس