کد خبر 1251840
تاریخ انتشار: ۷ مرداد ۱۴۰۰ - ۱۷:۲۰
تارتار: برای بازی با پرسپولیس استرس نداریم/ برای شرافت فوتبال بازی می‌کنیم

سرمربی تیم فوتبال پیکان می‌گوید تیمش برای دیدار برابر پرسپولیس استرس ندارد و با همه توان به میدان خواهد رفت.

به گزارش مشرق، مهدی تارتار در نشست خبری پیش از دیدار تیمش برابر پرسپولیس اظهار کرد: طبیعی است که پیش‌بینی کنیم بازی سختی داریم. پرسپولیس در پنج‌سال گذشته یکی از بهترین‌های تیم‌های ایران است. چهار سال پیاپی قهرمان شده و در سال پنجم هم در صدر قرار دارد. این کیفیت پرسپولیس را نشان می‌دهد. واقعا بازی کردن برابر این تیم برای ما سخت است. این تیم کادر فنی بسیار فنی و با اخلاقی در اختیار دارد و این کار را برای ما سخت‌تر می‌کند. تیم آقای گل‌محمدی از تیم  کالدرون و حتی برانکو بهتر بازی می‌کند. همه این‌ها که گفتم نه برای اینکه فرار رو به جلو کنم، بلکه می‌خواستم از قدرت واقعی حریف سخن بگویم.

وی افزود: تیم ما از جوانان با انگیزه و با تجربه‌های با کیفیت بهره می‌برد. همیشه از جوانان تیم گفته‌ام اما امروز دوست دارم از بازیکنان با تجربه هم صحبت کنم که در نتایجی که به دست آوردیم نقش پر رنگی داشتند.

بیشتر بخوانید:

پیام یحیی برای بازیکنان استقلال و پیکان

او تاکید کرد: فردا روزی است که باید برای شرافت فوتبال بازی کنیم. این را به بازیکنانم گفته‌ام و باز هم خواهم گفت. ما نباید تاثیری در سرنوشت قهرمانی داشته باشیم. ما باید کار خودمان را بکنیم و با همان توانی که برابر سایر تیم‌ها بازی کردیم، برابر پرسپولیس هم بازی کنیم تا نتیجه آنی باشد که خدا با توجه به تلاش تیم‌ها تعیین می‌کند. بنابراین بازی برای ما خیلی خوب خواهد بود چون هیچ استرسی برای بازی فردا نداریم. شاید پرسپولیس استرس داشته باشد اما ما استرس نداریم.

تارتار در ادامه گفت: متاسفانه فضای مجازی مسمومی شده و خیلی راحت توهین می‌شود و تهمت زده می‌شود. نمی‌دانم باید چه کار کرد. امیدوارم مسئولان راهکاری پیدا کنند تا این موضوع، اصلاح و این فضا سالم‌تر شود. در این روزها سه دسته از افراد برای من پیغام گذاشتند. از آن دسته از عزیزانی که ما را به بازی جوانمردانه ترغیب کردند، تشکر می کنم و ما هم طرفدار این موضوع هستیم. برخی از پرسپولیسی‌ها ما را ترغیب می‌کنند که شل بگیریم و بگذاریم پرسپولیس قهرمان شود. برای آن دوستان جوابم این است که ما در مکتب پرسپولیس و پاس یاد گرفتیم که جوانمردانه بازی و مربیگری کنیم. پس از آنها می‌خواهم که این موضوع را از ما نخواهند. برخی از افراد هم به من تهمت زدند و توهین کردند. از این افراد نمی‌گذرم و آنها را به خدا واگذار می‌کنم. در سال ۹۲ سرمربی گسترش فولاد بودم و پرسپولیس صدر جدول بود. سرمربی آن پرسپولیس، علی دایی بود که همه می‌دانند چقدر من با او دوست و صمیمی هستم. ما بازی را یک بر صفر بردیم و پرسپولیس آن سال قهرمان نشد و فولاد قهرمان شد. جالب است که در آن سال فولاد ما را در تبریز شکست داد و به قهرمانی رسید. عزیزانی که تهمت می‌زنند این بازی‌ها را مرور کنند. ما سال قبل پرسپولیس را با نفت مسجدسلیمان شکست دادیم. برای من مهم است که لقمه‌ای که بر دهان فرزندم می‌گذارم حلال باشد. به همه مردم از جمله مردم اصفهان و هواداران پرسپولیس قول می‌دهم که فردا قطعا با همه توان بازی می کنیم. همیشه گفته‌ام در تیمی که کار می‌کنم کسب پیروزی اهمیت بیشتری دارد. درحال حاضر اولویت ما پیکان است.

تارتار درباره پاداش برای پیروزی برابر پرسپولیس هم گفت: وقتی در دیدار برابر نساجی مازندران ماندن ما در لیگ برتر قطعی شد، باشگاه ما مصوبه‌ای تصویب کرد که هم پاداش و هم جریمه داشت تا برای بازیکنان انگیزه ایجاد کند. این بازی‌ هم مثل بازی‌های قبلی است.

وی درباره اظهارات یحیی گل‌محمدی که خواسته بود پیکان بهترین عملکردش را برابر پرسپولیس داشته باشد هم گفت: آقای گل‌محمدی نیاز به تعریف من ندارد و کیفیتش مشخص است و با این درخواست، شخصیت بالای خود را نشان داده و امیدوارم به غیر از بازی برابر تیم ما همیشه موفق و سربلند باشد.

او در پایان گفت: وقتی در اخبار می‌خوانیم که روزانه چنیدن نفر از هم وطن‌های ما جان خود را به خاطر بیماری کرونا از دست می‌دهند، از مردم می‌خواهم پروتکل‌ها را رعایت کنند و از مسئولان هم می‌خواهم بحث واکسیناسیون را با جدیت پیگیری کنند.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 4
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 1
  • IR ۱۷:۴۵ - ۱۴۰۰/۰۵/۰۷
    18 3
    باید برای شرافت فوتبال بازی کنی!!!! چقدر حرف مز....فی اونم از زبان شما در مقابل پرسپولیس که بارها ثابتش کردی!!!!!!!!!!! شما مگه آرزوتون قهرمانی تیم مورد علاقه تان نیست؟!
  • IR ۱۷:۵۸ - ۱۴۰۰/۰۵/۰۷
    6 3
    آقای تارتار. دوسال قبل وقتی مربی پارس جم بودی هم هفته آخر قهرمانی تیم مورد علاقه‌ات به برد در برابر تیم شما بستگی داشت. یادمان نمی‌رود قبل بازی گفته بودی آرزوی قلبی‌ام قهرمانی تیم حکومت و تیمت بازی رو باخت و....
  • IR ۱۸:۲۴ - ۱۴۰۰/۰۵/۰۷
    16 4
    شرافت در تو معنی میشود تارتار، اونم هنگامه بازی تیمت با لنگ
  • zohreh IR ۱۵:۵۱ - ۱۴۰۰/۰۵/۰۸
    0 0
    استقلال با تمام شرافتش و با بازیکنهای ذخیره اش قطعا می بازد. اما پرسپولیس و پیکان جوانمردانه بازی می کنند و هر چی خدا خواست انجام می شود. یه امید برد پرسپولیس مردمی ایران مکتب شاهینی جنوب تهران پاک.

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس