کد خبر 1251825
تاریخ انتشار: ۷ مرداد ۱۴۰۰ - ۱۶:۲۷
مذاکره عراق با کی‌روش به مرحله نهایی رسید/ وزیر ورزش عراق: با یک مربی خوشنام به توافق نهایی رسیدیم

وزیر ورزش و جوانان عراق درباره آخرین وضعیت انتخاب سرمربی جدید تیم ملی فوتبال این کشور مطالبی بیان کرد.

به گزارش مشرق و به نقل از خبرگزاری شفق نیوز عراق، عدنان درجال امروز (پنجشنبه) اعلام کرد که کمیته عادی‌سازی فدراسیون فوتبال عراق در حال مذاکره با دو گزینه خارجی است تا یکی از آنها را انتخاب کند.

وزیر ورزش و جوانان عراق افزود: عراق به توافق نهایی با یکی نامزدهای سرمربیگری تیم ملی فوتبال بسیار نزدیک شده است، اما نمی‌توانم نامش را اعلام کنم. این مربی خوشنام است و تجارب خوبی در سطح ملی دارد. او می‌تواند کمک‌کننده خوبی برای هدایت تیم ملی فوتبال عراق در دیدارهای انتخابی جام جهانی 2022 باشد. تیم ملی فوتبال عراق با توجه به پایان یافتن لیگ برتر زمان کافی برای آماده‌سازی نخستین بازی‌اش در ماه شهریور دارد و بازیکنان می‌توانند در اردو حاضر شوند.

عدنان درجال در خاتمه گفت که برخی بازی‌های تیم ملی فوتبال عراق در مرحله نهایی انتخابی جام جهانی 2022 با توجه به محرومیت بین‌المللی خارج از خاک این کشور و در ورزشگاه‌های قطر و اردن برگزار خواهد کرد.

یک منبع در کمیته عادی‌سازی وضعیت فدراسیون فوتبال عراق نیز به خبرگزاری شفق نیوز گفت: مذاکره با کارلوس کی‌روش سرمربی پرتغالی جهت جایگزینی با سرچکو کاتانتس اسلوونیایی به مرحله نهایی رسیده است.

منبع: تسنیم

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس