کد خبر 1251808
تاریخ انتشار: ۷ مرداد ۱۴۰۰ - ۱۵:۰۲
مدارس به هر طریقی باید بازگشایی شوند

وزیر آموزش و پرورش گفت: به دلیل در معرض خطر بودن معلمان و لزوم بازگشایی مدارس، واکسیناسیون معلمان از شنبه به صورت رسمی آغاز می‌شود.

به گزارش مشرق، محسن حاجی‌میرزایی وزیر آموزش و پرورش در مراسم افتتاحیه پایگاه تجمیعی واکسیناسیون معلمان که در شهر ری برگزار شد، ضمن تبریک عید غدیر اظهار کرد: حوادثی که در زندگی ما پیش می‌آید عیار آدم‌ها و سازمان‌ها را روشن می‌کند و رویداد کرونا در کنار همه مصائب و تلخی‌ها، عیار مجموعه ارزشمند بهداشت و درمان را آشکار کرد.

وی ادامه داد: این سال برای ما سالی سخت و متفاوت بود و نظام آموزشی در برابر مهم‌ترین چالش قرن بود و همه مأموریت‌ها در معرض مخاطره قرار گرفت.

وزیر آموزش و پرورش با اشاره به اینکه مدارس در این سال تعطیل شد، اظهار کرد: پسوند دادن نشان جمعیت بزرگ نظام تعلیم و تربیت، کاری دشوار بود ضمن آنکه معلمان ما کار در بستر مجازی را نیاموخته بودند، دانش آموزان ما هم با کار در این بستر آشنا نبودند ضمن آنکه نگرانی‌ها مزید بر علت بود.

به گفته حاجی‌میرزایی، طبق بررسی‌هایی که در جمعیت دوره دوم ابتدایی انجام شده است، ٩٠ درصد معلمان هر روز یا بیشتر روزهای هفته در ارتباط با دانش آموزان بودند و ٨۴ درصد معلمان در کنار کار آموزشی، برای توسعه توانایی‌های دانش آموزان هم قدم برداشتند که این آمار قابل اعتنایی است.

او افزود: درست است که کار در بستر مجازی کاستی‌های خودش را دارد اما باید وضعیت را با تعطیلی جریان آموزشی منطبق می‌کردیم و در بررسی انجام شده ٩٠ درصد دانش آموزان، دلتنگ مدرسه بودند.

وزیر آموزش و پرورش با اشاره به اینکه مدرسه سلامت روان و بلوغ اجتماعی دانش آموزان را کامل‌تر می‌کند، اظهار کرد: امروز ارزیابی بین المللی این است که از هر طریقی که می‌شود برای بازگشایی مدارس اقدام شود و این ضرورتی بود که خوشبختانه در ستاد ملی مقابله با کرونا منجر به واکسینه شدن معلمان شد و آنها به عنوان سرباز سپاه پیشرفت، آماده می‌شوند که از مهر امسال بار دیگر طنین مهر و محبت را در مدارس آشکار کنند.

حاجی‌میرزایی گفت: خوشحالیم که در واپسین روزهای دولت برای بازگشایی مدارس و آغاز سال تحصیلی جدید برنامه ریزی کرده و آماده شده‌ایم.

وی تصریح کرد: همه ما باید کمک کنیم تا واکسیناسیون معلمان هرچه زودتر انجام شود و سپاسگزاریم از همه عزیزانی که از روز شنبه برای واکسیناسیون معلمان اعلام خواهند کرد.

منبع: مهر

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 30
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 11
  • IR ۱۵:۰۵ - ۱۴۰۰/۰۵/۰۷
    17 1
    برو پی کارت دیگه به تو ربطی نداره
    • IR ۲۰:۳۵ - ۱۴۰۰/۰۵/۰۷
      8 0
      هر وقت رفتی جان کودکان کرونایی در بیمارستانهای اکبر مشهد و مفید تهران را نجات دادی بعد بیا دستور صادر کن. میدانیم که در پس چنین حرفهایی جز زمین سوخته تحویل رئیسی دادن چیز دیگری نیست. مدارس غیر انتفایی چند بار باید جیبشان را پر پول کنند ؟ اگر در خارج وزیری چنین حرفی میزد به عنوان جنایت علیه بشریت محاکمه اش میکردند. راجندرا کاپیلا رئیس بیمارستان عفونی نیوجرسی امریکا که واکسن فایزر زده بود در اثر ابتلا به ویروس هندی کرونا فوت کرد . میلیونها کودک که نمیتوانند حداقل اصول بهداشتی را رعایت کنند چگونه از این بیماری مهلک در امان مانند ؟! رسانه ها هشیار باشند افراد شکست خورده در انتخابات قصد دارند از خانواده ها انتقام گرفته و مردم را علیه نظام بشورانند. تا زمانی که حتی یک نفر در دنیا الوده به کرونا هست نباید مدارس باز شوند.
  • محمد IR ۱۵:۱۴ - ۱۴۰۰/۰۵/۰۷
    10 0
    فقط معلم در خطره که تو کلاس حتما از دانش آموز فاصله داره اما ۳۰ تا دانش آموز کنار هم بشینن خطر نداره به هر طریقی میخوان مدارس‌ باز کنید بچه های مردم به کشتن بدین تا واکسن نزنین من یکی بچه به کشتارگاه (مدرسه ) نمیفرستم
  • IR ۱۵:۳۴ - ۱۴۰۰/۰۵/۰۷
    9 0
    بله جناب حاجی میرزایی بازشدن مدارس به هرقیمتی حتی جون بچه های مردم که به هیچ وجه درمدارس بچه ها نمی توانند بهداشت را رعایت کنند..هرکشوری موقعیت وامکانات خودش داره..وقتی بچه ها هم درمعرض خطرکرونا هستند ..ایاجون بچه ها مهم تر است یاکلاس ودرس حضوری!؟این بیماری تاحالا بچه های زیادی را مبتلا کرده..ومرموز وناشناخته ست ومسولین هم ماشاالله فقط مصلحت خودشون را درنظرمی گیرند تاواکسانسیون تمام کشور بهتره امسال هم مجازی باشه..تابازهم ریسک کنید.
    • IR ۱۶:۴۰ - ۱۴۰۰/۰۵/۰۷
      8 0
      مدارس رو نمیدونم ولی دانشگاه هاروارد اعلام کرده تا spring 2022آنلاین هستن بعد شرایط دانشگاهها رو می سنجن. بالاخره برای جان همکار ارزش باید قائل شد. وضع بیماری توی دانشگاهها به مراتب از مدارس خطرناکتره.
  • وحیدی IR ۱۵:۴۲ - ۱۴۰۰/۰۵/۰۷
    13 0
    بله راست گفتن. حتی به قیمت از دست رفتن جان بچه های مردم.... البته به شما نمیرسه جناب وزیر....
  • IR ۱۵:۵۶ - ۱۴۰۰/۰۵/۰۷
    9 0
    خانواده وخاندت را واکسن زدی بهترین مدارس را عم که دراختیار داری،انواع شعل ودرامدت هم که سرجاش هست چه سیل بیاید وچه زلزله وکرونا تکون نمیخوری...--بعد میگی لنگش کن!؟پستترین خاینترین نجومیبگیرترین فاسدترین وجنایتکارترین ادمهای روی زمین-خاکدتمام عالم برسرتون
  • سید فروزان CH ۱۵:۵۸ - ۱۴۰۰/۰۵/۰۷
    7 0
    آقای وزیر ، گویا باید گویی فریدون مانند ویروس به مغز همه شماها رخنه کرده ، بک هفته بیشتر از عمر نکبت کاری دولت نمانده ، همگی شدهاید باید گو ، رئیس جمهور منتخب ما میداند چگونه عمل کند ، شما برو در منزل به عیال باید گویی کن
  • IR ۱۶:۱۷ - ۱۴۰۰/۰۵/۰۷
    8 0
    آقای حاجی میرزایی میل و خواست یک چیزه و واقعیت و واقعه یک چیز دیگه. لطفا جزمی گزاره صادر نکنید. واکسن بسازید و بخرید و بزنید به همه، بعدا.
  • IR ۱۶:۴۱ - ۱۴۰۰/۰۵/۰۷
    2 4
    دوستانی که کامنت گذاشتین پاراگراف آخر رو خوندین اصلا؟؟؟؟؟ ههههههه
    • IR ۲۱:۰۷ - ۱۴۰۰/۰۵/۰۷
      4 0
      معلم ها واکسینه بشن دانش آموز چی؟
  • IR ۱۶:۵۳ - ۱۴۰۰/۰۵/۰۷
    6 1
    بروپی کارت نه دلت برای بچه ها میسوزه ونه برای معلمها راستی ازفوق العاده ویژه ورتبه بندی چه خبر ؟؟؟الحمدلله که یه کاردرست تواین سالها انجام ندادید فقط حرف وحرف وحرف
    • IR ۱۹:۴۰ - ۱۴۰۰/۰۵/۰۷
      2 2
      با حقوق ۳ میلیونی معلمان در کلاس حاضر نخواهند شد. وزیر خودش زحمت آموزش به دانش اموزان کشور بکشه. این وزیر به قدری بی لیاقت هست که حکم معلمان از کارگران هم کمتر شده.
  • IR ۱۷:۰۱ - ۱۴۰۰/۰۵/۰۷
    8 0
    جون دانش آموزانم که اصن مهم نیست.
  • IR ۱۷:۰۶ - ۱۴۰۰/۰۵/۰۷
    8 0
    درست شد عین سناریوی پارسال . الآن اینو میگه تا اخذ وجوه غیرقانونی ثبت نام و شهریه گزاف توسط مدارس دولتی موجه جلوه داده بشه ( به بهانه دایر بودن مدرسه و کلاسها ) بعد که خداد میلیارد پول الکی از والدین اخذ شد 31 شهریور اعلام میکنه بخاطر شیوع کرونا و خطر جدی برای دانش آموزها تحصیل کلیه مقاطع بصورت آنلاین و غیرحضوریه . باش و ببین
  • امید IR ۱۸:۳۳ - ۱۴۰۰/۰۵/۰۷
    9 0
    مثل سال پیش، از مردم پولو بگیرین بعدش بگین کروناست. حرکت تکراری...
  • IR ۱۹:۰۴ - ۱۴۰۰/۰۵/۰۷
    4 0
    درواپسین روزهای دولت جناب حاجی میررایی بلاخره ابن همه گند زدید ومملکت به باد فنا دادید بابی فکری هرچه وزیر بهداشت فرمودند عکسش عمل شد الانم فرمودند دربازگشایی مدارس باورود پیک پنجم تعجیل نکنید..این دم اخر هم تیرخلاص بزنید وغزل خداحافظی بخوانید..برید که برنگردید. سابقه ی کاری ای دولت را باید درکتاب گنیس ثبت کرد ومورخان هم بنویسند..تابرای اجدامان به یادگاربماند که چه بلاها برسرمون اوردید..ادم های بی درد
  • IR ۲۱:۵۴ - ۱۴۰۰/۰۵/۰۷
    5 0
    برو بابا خدارو شكر كه ديگه وزير نيستي چرت وپرت ميگي بچه هامون جونشونو از سرراه مياوردن
  • علیرضا IR ۰۰:۳۶ - ۱۴۰۰/۰۵/۰۸
    0 2
    دمت گرم مدرسه باید بازبشه
  • بافقی IR ۰۰:۴۹ - ۱۴۰۰/۰۵/۰۸
    5 0
    ببخشید جناب به شما چه مربوطه؟ بیچاره تو که 14 مرداد داری میری به تو ربطی نداره؟ باز بشه یا نشه دخالت موقوف.
  • IR ۰۱:۱۴ - ۱۴۰۰/۰۵/۰۸
    8 0
    مثل اینکه هنوز باورتون نشده دوره تون تموم شده! دیگه وزیر نیستی و امور مملکت به تو مربوط نیست. ۱۲ مرداد روز آزادسازی ایران از شر شماهاست با توان مالی ناچیزم میخوام شیرینی بدم.
  • IR ۰۲:۴۶ - ۱۴۰۰/۰۵/۰۸
    2 0
    اینها نگران مدارس غیر انتفاعیشون هستن که خالی بمونه واسه همین دارن زور میزنن واسه حضوری شدن پارسال هم همینکار رو کردنو بعد از دوسهماه گفتن غیر حضوریه ولی من عمرا واسه یه تصمیم گیری یه عده دزد سلامتی بچه مو به خطر نمیندازم
  • زهرا IR ۰۶:۲۲ - ۱۴۰۰/۰۵/۰۸
    2 0
    خدا نبخشه اگر باز هم مثل پارسال سر مردم رو کلاه بزارید با این حرف ها و پول بگیرین و بعد هم آنلاین باشه
  • IR ۰۹:۴۴ - ۱۴۰۰/۰۵/۰۸
    2 0
    تا آن موقع دیگه وزیر نیستی.
  • IR ۱۱:۲۵ - ۱۴۰۰/۰۵/۰۸
    2 0
    جون بچه ها و خانواده ها که ارزشی نداره! چرا چرت و پرت می گید احمق ها
  • IR ۱۴:۲۷ - ۱۴۰۰/۰۵/۰۸
    1 0
    کسانی که پیام داده اند ایشان دیگر وزیر نیست توجه ، بفرمایید که ایشان با این حرف می خواهد برای غیرانتفاعی ها دانش آموز جور کند وگرنه خودش بهتر می داند که دیگر کاره ای نیست . همچنین این را می داند که وزیر بعدی مخالف غیرانتفاعی خواهد بود پس مجبور است تمام زورش بزند تا مدارسش را نجات دهد چون ایشان خودش و دور و بری هایش غیرانتفاعی دار هستند
  • IR ۱۴:۳۵ - ۱۴۰۰/۰۵/۰۸
    1 0
    دقیقا مثل پارسال اینجوری میگن که مدارس دولتی و غیر انتفاعی پولشونو بگیرن و هفته دوم ببندن مدرسه هارو پارسال دقیقا همین کارو کردن چون قطعا خودش و اطرافیانش صاحب تعداد زیادی مدارس غیر انتفاعی هستن دیگه دستتون رو شده دزدا
  • احمد IR ۱۵:۳۵ - ۱۴۰۰/۰۵/۰۸
    1 0
    خدایا کی ۱۵ مرداد میاد ما دیگه اینا رو نبینیم؟
  • IR ۱۵:۴۴ - ۱۴۰۰/۰۵/۰۸
    1 0
    به تو چه ربطی داده
  • آرش IR ۱۶:۱۷ - ۱۴۰۰/۰۵/۰۸
    1 0
    و همچنین به هر طریقی باید برای غیرانتفاعی ها پول بگیریم .

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس