کد خبر 1251782
تاریخ انتشار: ۷ مرداد ۱۴۰۰ - ۱۳:۲۰
فوتسال ایران به فینال تورنمنت تایلند صعود کرد

تیم ملی فوتسال ایران در مرحله نیمه نهایی تورنمنت فوتسال تایلند با شکست ازبکستان راهی بازی فینال شد.

به گزارش مشرق، تیم ملی فوتسال ایران از ساعت۱۱ صبح امروز (پنجشنبه) در مرحله نیمه نهایی تورنمنت فوتسال تایلند با تیم ازبکستان روبرو شد.

شاگردان ناظم الشریعه در مرحله گروهی این رقابت‌ها با شکست تیم‌های لیتوانی و تاجیکستان و تساوی مقابل مصر به عنوان صدرنشین گروه دوم راهی مرحله نیمه نهایی شدند تا حریف ازبکستان شوند که در مرحله گروهی با کسب ۶ امتیاز تیم دوم گروه اول شده بود.

بیشتر بخوانید:

محک جدی فوتسال ایران مقابل قهرمان آفریقا

تیم ملی فوتسال ایران در مصاف با ازبکستان با ترکیب ابتدایی علیرضا صمیمی، اصغر حسن‌زاده، مسلم اولادقباد، محمد شجری و مهدی جاوید به میدان رفت. در نیمه اول اگرچه شاگردان ناظم الشریعه سه بار توسط عظیمی، توکلی و حسن زاده به گل رسیدند اما نمایش بسیار پر انتقادی داشتند و ازبکستان نه تنها دو بار دروازه ایران را باز کرد بلکه بارها تا آستانه گلزنی پیش رفت و در اکثر دقایق بازی تیم ملی فوتسال ایران را تحت فشار گذاشته بود.

در نیمه دوم ایران بازی به مراتب بهتری ارائه داد و توانست برتری خود را بر حریفش دیکته کند اما باز هم تزلزل در خط دفاعی تیم‌ملی به چشم می آمد و اشتباهات دفاعی باعث شد دروازه ایران در این نیمه هم ۳ بار باز شود. در نهایت ایران با برتری ۷ بر ۵ برابر ازبکستان به فینال تورنمنت فوتسال تایلند راه یافت.

 فرهاد توکلی (۲ گل)، بهزاد عظیمی، علی‌اصغر حسن‌زاده، مهدی جاوید و سعید عباسی (۲ گل) برای ایران در این بازی گلزنی کردند.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 2
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • Ali US ۱۶:۴۹ - ۱۴۰۰/۰۵/۰۷
    2 0
    تیم فوتسال ایران باتوجه به رسیدن به فینال ولی ضعفهای در تیم مشهود است و یا بهتر بگویم این تیم تیم سال‌های دور ایران نیست که با برد قاطعانه در مقابل حریفان اسیایی و حتی در جام جهانی برزیل بود یاد وحید شمسایی بهترین گلزن ایران بخیر
  • شیطون بلا IR ۰۳:۰۸ - ۱۴۰۰/۰۵/۰۸
    0 0
    قبلا ایران سوم جهان بعد از برزیل و اسپانیا بود الان ششم هس بهترین نتیجه ی ایران تو جهان برنز و نقره هس تو جام جهانی ولی پنجم چهارمی زیاد داری. الان میگید ایران تو جهان نقره نداره ولی تو جام جهانی کوچک برزیل دوم جهان شد.

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس