کد خبر 1251739
تاریخ انتشار: ۷ مرداد ۱۴۰۰ - ۱۲:۰۳
واکسیناسیون اساتید دانشگاه تهران آغاز شد

معاون دانشجویی دانشگاه تهران از آغاز واکسیناسیون اساتید و کارکنان بالای ۵۸ سال این دانشگاه خبرداد و گفت: برای واکسیناسیون دانشجویان هم رایزنی انجام داده ایم.

به گزارش مشرق، سعید حبیبا درباره واکسیناسیون اساتید و کارکنان دانشگاه تهران گفت: واکسیناسیون اساتید و کارکنان این دانشگاه از روز سه شنبه بر اساس رده سنی ۵۸ سال به بالا آغاز شده است.

وی ادامه داد: طی مذاکرات صورت گرفته، امیدواریم بتوانیم تمام اعضای هیأت علمی و کارکنان را واکسینه کنیم و سپس واکسیناسیون دانشجویان را آغاز کنیم.

معاون دانشجویی دانشگاه تهران گفت: واکسیناسیون اساتید و کارکنان بالای ۵۸ سال در مرکز بهداشت و درمان دانشگاه انجام می‌گیرد.

حبیبا ادامه داد: دانشگاه‌هایی که مرکز بهداشت داشته باشند با هماهنگی با دانشگاه علوم پزشکی منطقه خود می‌توانند واکسیناسیون اساتید و کارکنان را انجام دهند، دانشگاه تهران نیز با هماهنگی دانشگاه علوم پزشکی تهران این کار را انجام داده است.

معاون دانشجویی دانشگاه تهران ادامه داد: دانشگاه تهران حدود ۲۲۰۰ هیأت علمی و حدود ۴ هزار کارمند دارد که واکسیناسیون آنها را آغاز کرده است برای این کار سیستم نوبت دهی و اپلیکیشنی پیش بینی شده، اساتید و کارکنان وارد آن شده و نوبت می‌گیرند و به ترتیب برای واکسیناسیون در مرکز بهداشت و درمان دانشگاه حاضر می شوند.

وی ادامه داد: روزسه شنبه ۱۰۰ نفر و روز چهارشنبه ۱۱۰ نفر از اساتید و کارکنان واکسینه شدند و این روند به همین صورت درحال انجام است.

منبع: مهر

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 1
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 1
  • IR ۰۰:۵۵ - ۱۴۰۰/۰۵/۳۱
    0 0
    برای من زمان هم تعیین شد ولی یک ساعت قبل از موعد پیامک آمد که امروز لغو است و منتظر پیامک اطلاع رسانی باشید. از آنروز ۹ روز میگذرد و خبری نیست.‌

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس