رستمیان در جایگاه دوازدهم تپانچه ایستاد/ تکلیف فردا مشخص می شود

بانوی تیرانداز ایران با قرار گرفتن در جایگاه دوازدهم رقابتهای تپانچه باید منتظر مسابقه بعدی خود در بخش سرعت باشد.

به گزارش مشرق، هانیه رستمیان در رقابت های تپانچه ۲۵ متر تیراندازی در ماده دقت که در هفتمین روز بازی های المپیک آغاز شد با امتیاز ٩.٦٣٣ امتیاز در جایگاه دوازدهم ایستاد و فردا در ماده سرعت مسابقه می دهد که پس از آن با جمع امتیازات تکلیف وی برای صعود مشخص می شود.

همچنین رقابت های تپانچه ۲۵ متر هانیه رستمیان فردا جمعه در بخش سرعت برگزار می شود و کار تپانچه در توکیو پایان می یابد. پیش تر رستمیان در همین ماده در ماده ۱۰ متر تفنگ بادی با عنوان دهمی از فینال باز ماند. مهیار صداقت هم در تفنگ ١٠ متر بادی با کسب جایگاه نهمی یک اختلاف تا فینال بازماند.

بیشتر بخوانید:

واکنش سرمربی ایرانی تیم ملی اندونزی به طلای فروغی

فاطمه کرم‌زاده و آرمینا صادقیان هم در ماده تفنگ بادی زنان به ترتیب در رده‌های بیست و سوم و سی ام ایستادند و از رسیدن به فینال بازماندند.

اما در ماده ۵۰ متر سه وضعیت فاطمه کرم زاده و نجمه خدمتی شنبه ۹ مرداد ساعت ۱۲ به وقت محلی ۷:۳۰ به وقت تهران رقابت خود را آغاز می کنند. در این ماده ۴۳ تیرانداز در آساکا پشت خط آتش قرار می گیرند.

در بخش مردان تفنگ سه وضعیت مهیار صداقت دوشنبه ۱۱ مرداد ساعت۱۱:۳۰ به وقت محلی و۷ صبح به وقت تهران در خط آتش تیرخود را شلیک می کند. در این خط ۳۹ تیرانداز حضور دارند.

تیراندازی که در این دوره با ۶ سهمیه چهار زن و ۲ مرد به این المپیک راه یافت تاکنون صاحب یک مدال طلا شده است.

ایران در المپیک ریو ۲۰۱۶ با کسب سه طلا و یک نقره و چهار برنز در وزنه‌برداری، تکواندو، کشتی در جایگاه بیست و پنجم ایستاد.

منبع: مهر

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس