تی 50

نیروی هوایی ارتش اندونزی سفارشی را برای خرید هواپیمای آموزشی رزمی به کره جنوبی داده است.

به گزارش سرویس دفاع و امنیت مشرق، صنایع هوایی کره جنوبی اعلام کرد که اندونزی 6 فروند هواپیمای آموزشی از سری T-50 ساخت این شرکت را خریداری می کند. ارزش این قرارداد 240 میلیون دلار اعلام شده است. نیروی هوایی اندونزی پیش از این نیز 16 فروند از این هواپیما را سفارش داده و وارد خدمت کرده است.

خرید هواپیمای آموزشی از کره توسط اندونزی+عکس

این هواپیما که از دو خدمه بهره می برد با یک دستگاه موتور اف 404 ساخت شرکت جنرال الکتریک که به صورت تحت لیسانس در کره تولید می شود مجهز شده و می تواند با سرعت 1.5 برابر سرعت صوت پرواز کند. شعاع پروازی این هواپیما 1800 کیلومتر و ارتفاع پروازی آن 14 کیلومتر است.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 3
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 3
  • Ismail IR ۲۰:۱۶ - ۱۴۰۰/۰۵/۰۶
    3 2
    اگه ایران هم هواپیمای جنگنده آموزشی را تولید انبوه کند طبیعتا مشتریان زیادی برای خریدش پیدا میشه توسعه زیر ساخت ها برای تولیدات انبوه سازی رسیار مهم و حیاتی است
  • BE ۲۳:۰۶ - ۱۴۰۰/۰۵/۰۶
    9 2
    پاداش نوکریش گرفت از کره با هواپیمای های مونتاژ قدیمی ... دیگه چندین ما پیش وقتی نفتکش ایرانی توقیف کردن واسه چند ماه تا نفتکش کره ای آزاد بشه..بعد آزاد کردن نفتکش ایرانی رو..همیشه نفتکش های ایرانی در نزدیکی سواحل جزیره های اندونزی و کشورهای دیگه نفت تخله می کردن کسی کاری نداشت..اتدونزی هم مدل ویراش شده عربستان هست...آقایون مسول دوست دشمن ملت بشناسید نفت نصف قیمت نصیه ندید..به این کشورهای دو رو در سیاست خارجی و نوکر بی اختیار چشم بادامی مثله کره ج و اندونزی
  • ناشناس IR ۰۴:۳۶ - ۱۴۰۰/۰۵/۰۷
    0 0
    چالش ظریف رو بیخیال با چالش صادق زیبا کلام چکنيم که سیاست در نبود ایشان معطل تصمیمات بزرگ.ميماند؟!!! ماشالله جمع اصلاح طلبان همه فیلسوف زمان هستند.از شهردار هفت تیر کش بگیر تا برادران پاک و دختران مظلوم و دامادهای دلسوز منشی،پرادو بخر و کلا همه جمعند فقط جای حسام بیک خالی هست.

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس