تزریق خودرویی واکسن کرونا در کرمانشاه

فرمانده قرارگاه مرکزی مهارت‌آموزی کارکنان وظیفه ستاد کل نیروهای مسلح گفت: قطعا اگر ما امروز به توانایی تولید واکسن کرونا دست پیدا نمی‌کردیم، کشورهای تولیدکننده این واکسن، به ما آن را نمی‌دادند.

به گزارش مشرق، سردار سپهر فرمانده قرارگاه مرکزی مهارت آموزی کارکنان وظیفه ستاد کل نیروهای مسلح در مراسم تکریم و معارفه مسئول بسیج دانشجویی تهران بزرگ که در محل سازمان بسیج دانشجویی برگزار شد، گفت: بدون استثنا بسیج دانشجویی امام اقشار بسیج مستضعفین است در واقع بسیج دانشجویی جلودار، پیش برنده، پیش رونده، پیش گام و پیشانی بسیج اقشار محسوب می‌شود.

وی افزود: ما برای ساخت تمدن اسلامی باید مسائل کشور و چالش‌ها را خوب بشناسیم و با مواجهه صحیح به حل این چالش‌ها بپردازیم و از طرفی زمینه را برای ایجاد و تقویت فضای انتقادی در جامعه و امیدبخشی فراهم کنیم و قطعا بسیج دانشجویی با صلاحیت‌ترین و پرکاربردترین قشر در بین بسیج اقشار برای تحقق این الزامات بوده است.

بیشتر بخوانید:

سردار سلیمانی: در ‌طرح ‌واکسیناسیون کنار وزارت بهداشت ‌هستیم

سپهر تصریح کرد: ایجاد فضای انتقادی یعنی اینکه ما از معروف‌ها حمایت کنیم و به سرزنش منکرات و نشان دادن آن‌ها بپردازیم و این رسالت بزرگی که بر دوش بسیج دانشجویی است و یک تکلیف بزرگ محسوب می‌شود.

وی با بیان اینکه بسیج دانشجویی امید و نظام رهبری است اظهار داشت: با توجه به بیانات رهبر معظم انقلاب بار سنگینی بر دوش بسیج دانشجویی قرار دارد با این وجود بسیج دانشجویی باید در سایه دولت اسلامی پرانرژی و با مسئولیت پذیری به نظام، کارگزاران و نظام اجرایی و پارلمانی کمک کند.

فرمانده قرارگاه مرکزی مهارت آموزی کارکنان وظیفه ستاد کل نیروهای مسلح از تربیت نیروی انسانی و تولید علم نافع و فناوری به عنوان دو ماموریت بسیج دانشجویی نام برد و افزود: تربیت نیروی انسانی از مسئولیت‌های انبیا نیز بوده با این وجود اگر ما می‌خواهیم به اهداف خود برسیم باید در تربیت نیروی انسانی موفق عمل کنیم.

وی بر ضرورت تولید علم نافع و فناوری‌های کارگشا تاکید کرد و افزود: امروز کشورهایی که توانسته اند چالش بزرگ کرونا را مدیریت کنند در دنیا حرف برای گفتن دارند به هر روی ما نیز امروز برای مقابله با تهدیدات زیستی و ایجاد آرامش و نشاط در جامعه نیازمند تولید علم نافع هستیم.

سپهر بیان کرد: قطعا اگر ما امروز به توانایی تولید واکسن کرونا دست پیدا نمی‌کردیم کشورهای تولید کننده این واکسن به ما واکسن نمی‌دادند به هر روی امیدوارم که همه ما بتوانیم با روحیه ایثار، گذشت، صعه صدر و شرح صدر اهداف انقلاب را پیش ببریم.

گفتنی است؛ در این مراسم صادق میرزاده مفرد به عنوان مسئول جدید سازمان بسیج دانشجویی معرفی و از زحمات حمید بالایی مسئول سابق بسیج دانشجویی تهران بزرگ تقدیر شد.

منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 7
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 4
  • DE ۱۶:۵۵ - ۱۴۰۰/۰۵/۰۶
    8 3
    مگر کشور تولید کننده واکسن ، خودتان نیستید ؟؟ کدام کشور آن را به شما داد؟؟ چرا پرت و پلا می گوئی ؟؟
    • افشین IR ۰۱:۱۸ - ۱۴۰۰/۰۵/۰۸
      2 1
      پرفسور منظورش واکسنهاي خارجی آماده ای هستکه قبلا و الان دارن وارد میکنند.میگه اگه تولید داخل نبود واکسن سازهای خارجی و دولتهای خارجی واکسن بما نمیداند جون میدانستند که محتاجشون هستیم و بابتش باج میخواستن.افتاد یا نه؟
    • IR ۱۱:۳۳ - ۱۴۰۰/۰۵/۱۳
      0 0
      افشین خان اگه چیزی رو که میتونیم تولید کنیم بهمون میدن چرا هواپیما، اورانیوم، تجهیزات پتروشیمی و پالایشگاه و ... نمیدن؟
  • Mahdi IR ۲۰:۱۸ - ۱۴۰۰/۰۵/۰۶
    5 3
    دقیقا واکسن های کرونا و دیگر نوع واکسن و دارو ها خیلی محصولات استراتژیکی هستند که در انحصار محدود کشور های جهان است ایران با تلاش و کوشش همیشه اینطور هم بوده موفق میشیم فقط باور و حرکت میطلبد برای پیشرفت کشورمان
  • IR ۲۳:۴۰ - ۱۴۰۰/۰۵/۰۶
    2 2
    منظور روسیه و چینه دیگه؟؟ اگه واکسن نمیساختیم بهمون واکسن نمیدادن.
    • افشین IR ۰۱:۲۱ - ۱۴۰۰/۰۵/۰۸
      2 1
      چرا کره و اروپاییها نباشه؟ منظورش همه هست.اما غربيهاي جنایتکار در راس هستند.
  • افشین IR ۰۱:۲۶ - ۱۴۰۰/۰۵/۰۸
    2 2
    دانشمندان کشور کاری کردند کارستان.چه به لحاظ بهداشتی و سلامت جامعه و چه به لحاظ سیاسی و اقتدار کشور و عزت ملت. اطمینان دارم که قبل از اعلام ساخت واکسن بومی کشورهای غربی و در راس آنها آمریکای جنایتکار در رویاها و آرزوهایشان خوابهای خوشی می دیدند که پروژه چهل برجامشان را با کمک عوامل داخلی عملی کنند و برای هر دوز واکسن یک باج سیاسی و امنیتی بگیرند. اینها یک بی،پدر مادرهايي هستند که شیطان هم جلوی اینا کم نیاره. دستبوس شما دانشمندان کشورم هستم که ما رو نجات داديد

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس