انتصاب حجت‌الاسلام والمسلمین محسنی اژه‌ای به ریاست قوه قضائیه با حکم رهبر انقلاب

رهبر انقلاب: یک بار توافقها را نقض کردند و کاملاً برایشان بی‌هزینه بود و الان هم که به آنها گفته میشود بایستی تضمین بدهید که توافق را نقض نمیکنید، میگویند نه ما تضمین نمیدهیم.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 6
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 1
  • DE ۱۶:۰۸ - ۱۴۰۰/۰۵/۰۶
    3 19
    دنیا وابسته به آمریکاست و هر کشوری دشمن آمریکاست به سرنوشت ایران یعنی فقر و تورم و گرانی و عدم آبرو در جوامع بین‌المللی دچار میشه.برا منافع مالی هم که شده باید رابطه به ظاهر دوستانه باهاش برقرار کنیم مثل همه کیپر های پیشرفته دنیا که مردمش در رفاه هستند .
    • IR ۱۶:۳۸ - ۱۴۰۰/۰۵/۰۶
      13 1
      آلبانی هوا خیلی گرمه. هم گرمه هم شرجی. وای به وقتی که برق سوله هم قطع شه
    • IR ۱۶:۵۱ - ۱۴۰۰/۰۵/۰۶
      10 1
      اگر بخواهم خیلی خوش بینانه نسبت به شما پاسخ بدهم باید عرض کنم متأسفم که هنوز بعد از 8 سال نفهمیده اید مشکل از کجاست؟! تمام مشکلاتی که در این 8 سال با آن مواجه بودیم به خاطر مذاکره با شیطان بزرگ و توافق نکبت برجام با کدخدا و نوچه هایش بود. اگر دولت غرب گدا به اقتصاد و تولید در کشور با تکیه بر منابع و ظرفیت های داخلی پرداخته بود، اکنون نه فقط لازم نبود به دنبال لغو تحریم ها باشیم، بلکه تحریم ها خنثی شده بود. دوره ی زورگویی و استکبار آمریکایی ها به سر رسیده است و این را خودشان هم می دانند. ملت قهرمان ایران دیگر هرگز در برابر غرب فرومایه تسلیم نخواهد شد و با یاری خدا و همه ی مظلومین و مستضعفین جهان به زودی نظام سلطه از روی زمین برچیده خواهد شد. این وعده ی الهی است: و نرید ان نمن علی الذین استضعفوا فی الارض و نجعلهم ائمة و نجعلهم الوارثین.
    • سید محمد علوی IR ۱۷:۴۰ - ۱۴۰۰/۰۵/۰۶
      5 0
      سلام و عرض ادب ، یک نکته ای عرض کنم ، آن کشورهای پیشرفته که گفتید با آمریکا رابطه دارند ، پیشرفته ترین آنها خود انگلیس و فرانسه هست . در نیمه دوم قرن بیست یکی از سیاستمداران فرانسوی گفته بود : فرانسه واقعا یکی از مستعمرات آمریکا شده است ! و شما برای مطالعه بیشتر می توانید کتابی از آقای روژه گارودی ، که یک اندیشمند فرانسوی ، بوده را مطالعه کنید . ( مثلا کتاب : آمریکا ستیزی چرا ؟ ، اثر همین نویسنده معروف فرانسوی هست ) لذا متوجه خواهید شد که این کشورهای بظاهر پیشرفته که شما گفتید چیزی جز نوکران ذلت بار آمریکا نیستند . اما ایران اسلامی ، عزیز تر شده است . و اما آن پیشرفت و توسعه ای که با گدایی و دست درازی جلوی آمریکا ، بدست بیاید ، با ذلت نیز از دست خواهد رفت مثل قضیه جنگ جهانی آمریکا و ژاپن و آلمان ، که پیشرفت شان را با ذلت در یک جنگ از آنها گرفت لذا آنها را وابسته خود کرد . تمام . ارادتمندیم
    • IR ۱۷:۴۳ - ۱۴۰۰/۰۵/۰۶
      6 1
      فکر شب اول قبرت باش که صدتا آمریکا برات کاری نمیکنه ممکنه همین امشب باشه همون خدایی که تا کودکی و نوزادی روزیت داد بهت میده کافی بود امسال باران می‌بارید تا خوزستان مشکلی نمی‌داشت اشرف غنی و مصدق وروحانی و در ظریف و مرسی وممد رضا همه خوراک آمریکا شدن
  • IR ۱۶:۲۰ - ۱۴۰۰/۰۵/۰۶
    11 0
    لعنت بر شیطان و همه ی کسانی که با فریب، مذاکره و توافق با شیطان بزرگ را بر این ملت تحمیل کردند.

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس