کد خبر 1251465
تاریخ انتشار: ۶ مرداد ۱۴۰۰ - ۱۵:۰۸

تا کنون کاربرد انواع ساک پارچه ای را در طرح های متنوعی در سطح بازار مشاهده نموده اید. ساک های پارچه ای از جنس پلی پروپیلن ساخته می شوند و از جمله پارچه های بدون بافت به شمار می روند. از مهمترین ویژگی های کیسه های پارچه ای می توان به قابل شستشو بودن و کیفیت بالای آن اشاره نمود. سال های اخیر توانسته اند شرایط مناسبی جهت تولید ساک پارچه ای سوزنی فراهم سازند. این نوع محصولات به دلیل ویژگی های ظاهری و کیفیت بالایی که دارند، مورد استقبال مصرف کنندگان قرار گرفته می شود. علاوه بر آنکه چاپ ساک پارچه ای راهکار مناسبی جهت تبلیغات شرکت ها، فروشگاه، کارخانجات و یا محصول خاصی باشد.

ساک پارچه ای و کیسه پارچه ای از کجا بخریم؟ پارچینه

عرضۀ مستقیم ساک پارچه ای

 با توجه به موارد مهمی که در پاراگراف ابتدایی این مقاله بدان اشاره نمودیم، گروه های تبلیغاتی جهت تأمین وسایل تبلیغاتی نیاز به تهیۀ انواع کیسه پارچه ای در ابعاد و رنگبندی های مختلف می باشند. بنابراین جهت خرید ساک پارچه ای ارزان می توانند بدون واسطه و به طور مستقیم از طریق شرکت پارچینه تأمین نمایند. شرکت پارچینه یکی از مجموعه های بزرگ در حوزۀ تولید نایلون و نایلکس صنعتی فعالیت خود را آغاز نموده است ولی با گذشت زمان توانست بر تنوع محصولات مجموعۀ خود بیفزاید و امکان تولید و چاپ ساک پارچه ای را مطابق با نیاز مشتریان با قیمت مناسب فراهم سازند.

جهت تولید ساک پارچه ای از مواد اولیۀ مرغوب پلی پروپیلن استفاده می شود. جهت ساخت کیسه های پارچه ای از پارچه سوزن بدون بافت استفاده می شود که با نام پارچه اسپان باند نیز در سطح بازار شناخته می شوند. بنابراین جهت تولید انواع کیسه پارچه ای در طرح های متنوع از مزایای دوخت آلتراسونیک بهره گرفته می شود. امروزه خیلی از کمپانی ها، ساک دستی پارچه ای را به عنوان یکی از هدایای تبلیغاتی می شناسند چون مقاومت بالایی در برابر پاره شدن و یا تابش نور خورشید دارد. علاوه بر آنکه دارای قابلیت شستشو و همچنین چاپ شدن می باشند و با استفاده از دستگاه های پیشرفته می توان از پروسۀ چاپ سیلک اسکرین جهت چاپ ساک پارچه ای استفاده نمایند.

به طور کلی ساک های پارچه ای با اسامی مختلف چون ساک دستی برزنتی، ساک دستی واتر، ساک دستی پرسی، ساک دستی سوزنی و کیسه های پارچه ای نیز شناخته می شوند. گروه های تبلیغاتی جهت تأمین کیسه های پارچه ای در حجم انبوه و قیمت مناسب می توانند به طور مستقیم از طریق شرکت های تولید کنندۀ پارچه های اسپان باند خریداری کنید. البته باید توجه داشته باشید که تنها برخی از شرکت های تولیدی پارچه های اسپان باند مجهز به دستگاه های دوخت و چاپ ساک پارچه ای می باشند. بدین وسیله می توانید شرایط مناسبی جهت صرفه جویی مالی را برای خود فراهم سازید چون نیاز نیست برای انجام هر کدام از این مراحل به شرکت های متعددی مراجعه نمائید. جهت سفارش چاپ ساک پارچه ای ارزان با دفتر فروش شرکت پارچینه تماس حاصل فرمائید.

ساک پارچه ای و کیسه پارچه ای از کجا بخریم؟ پارچینه

قیمت کیسه پارچه ای و هزینۀ چاپ کیسه پارچه ای

قیمت کیسه پارچه ای به فاکتورهای مهم چون ابعاد و طرح ساک دستی وابسته می باشد. البته قیمت ساک پارچه ای سفارشی نسبت به ساک دستی آماده ممکن است مقداری گران تر باشد. جهت کسب اطلاعات کامل در خصوص خرید و سفارش انواع ساک پارچه ای سوزنی می توانید از طریق مرکز فروش شرکت پارچینه مطلع شوید و از خدمات چاپ کیسه پارچه ای این مجموعه نیز بهره گیرید.

سال های اخیر کیسه پارچه ای به عنوان یکی از محبوب ترین محصولات تبلیغاتی به عنوان هدایای تبلیغاتی در صنایع مختلف مورد استفاده قرار گرفته می شود. در واقع به دلیل داشتن استحکام و ماندگاری بالا در صنعت تبلیغات مورد استقبال شرکت ها قرار گرفته می شود و داشتن قابلیت چاپ بر روی این محصول، توانسته نظر خیلی از افراد را به خود جلب کند. بنابراین کمپانی ها، فروشگاه ها و مجموعه های کوچک و بزرگ جهت تهیۀ هدایای تبلیغاتی تلاش می کنند، خرید ساک پارچه ای چاپ دار را به عنوان اولین گزینۀ خود در نظر بگیرند.

نکتۀ مهم که در رابطه با هزینۀ چاپ ساک پارچه ای وجود دارد، انتخاب نوع طرح و رنگ هایی است که جهت چاپ بر روی ساک دستی انتخاب می شود. معمولاً طرح چاپ کیسه های پارچه ای متناسب با نیاز مشتریان صورت می گیرد. البته در حوزۀ فروش ساک دستی پارچه ای چاپ دار آماده این مسئله صدق نمی کند.

دغدغۀ خرید ساک پارچه ای و کیسه پارچه ای ارزان

همانطور که می دانید کاربرد کیسه های پارچه ای در حال گسترش می باشد. از این رو برخی از شرکت های تولید کنندۀ ساک دستی پاچه ای از پارچۀ با کیفیت جهت تولید این محصول استفاده می نمایند. خرید ساک بی کیفیت، صرفۀ اقتصادی نخواهد داشت و خیلی از شرکت های معتبر تبلیغاتی تلاش می کنند، جهت تهیه و توزیع هدایای تبلیغاتی از بهترین محصولات استفاده نمایند.

بنابراین با مراجعه به بهترین شرکت تولیدکنندۀ پارچه های سوزنی چون شرکت پارچینه می توانید با قیمت ارزان و کاملاً تضمین شده، سفارش چاپ ساک پارچه ای و خرید انواع کیسه پارچه ای را در طرح های متنوع و رنگبندی های جذاب و چشمگیر داشته باشید. به عبارتی هر چه کیفیت پارچۀ به کار رفته در تولید ساک دستی پارچه ای بهتر باشد، دوام و طول عمر بیشتری خواهد داشت. علاوه بر آنکه باعث جلب رضایت مشتریان می شود و تمایل بیشتری نسبت به سفارشات بعدی از طریق این کمپانی معتبر خواهند داشت.

امروزه خیلی از افراد جهت امور تبلیغات از مزایای ساک پارچه ای استفاده می نمایند چون نسبت به نایلون و یا ساک های کاغذی و مقوایی از مقاومت بالایی برخوردار می باشند.

در حالت کلی داشتن استحکام بالا، سازگاری با محیط زیست، قابل استفاده مکرر و چند باره، قابل شستشو بودن، وزن سبک، داشتن تنوع طرح و سایز، انعطاف پذیری بالا، داشتن قابلیت بازیافت و قیمت ارزان از مهمترین ویژگی های ساک دستی پارچه ای محسوب می شود. به همین دلیل کمپانی های تبلیغاتی تلاش دارند، در جهت معرفی لیست محصولات تبلیغاتی، انواع ساک دستی پارچه ای چاپی را به مشتریان پیشنهاد دهند.

شرکت پارچینه با داشتن اطلاعات جامع نسبت به این محصول  توانسته است امکان چاپ ساک پارچه ای با قیمت ارزان و ماندگاری بالا را مطابق با نیاز مشتریان فراهم سازد. این مجموعه به طور کلی تمایل به عرضۀ محصولات خود را با قیمت مناسب و بدون واسطه به مشتریان واقعی دارد. بدین وسیله بتواند سطح خدمات دهی خود را نسبت به رقبای تجاری بهبود ببخشد.

ساک پارچه ای و کیسه پارچه ای از کجا بخریم؟ پارچینه

هنگام سفارش انواع ساک دستی پارچه ای و یا کیسه پارچه ای توجه به کیفیت جنس پارچه از اهمیت بالایی برخوردار است. ضمن آنکه پس از سفارش چاپ ساک پارچه ای، دوام داشتن و کیفیت جوهری که جهت چاپ مورد استفاده قرار گرفته شده است، نقش مهمی در قیمت و طول عمر طح چاپ شده بر روی ساک دستی خواهد داشت. لازم به ذکر است که از پارچه های سوزنی علاوه بر دوخت ساک دستی جهت تولید انواع کیف تبلیغاتی نیز به کار برده می شود. بنابراین مجموعه های تبلیغاتی جهت خرید ساک دستی پارچه ای و سفارش چاپ ساک پارچه ای با قیمت ارزان و کیفیت عالی می توانند از خدمات شرکت پارچینه استفاده نمایند.

https://parchine-co.com/


** این محتوا صرفا جنبه تبلیغاتی دارد و توسط سفارش دهنده آن تهیه و تنظیم شده است

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس