کد خبر 1251380
تاریخ انتشار: ۶ مرداد ۱۴۰۰ - ۱۲:۳۸
المپیک ۲۰۲۰ توکیو|داورپناه: بازیکنان آمریکا قدبلندتر از ما بودند/ همیشه منتظرم تا مربی به من بازی دهد

بازیکن تیم ملی بسکتبال کشورمان پس از دیدار با آمریکا گفت: یک سال برای المپیک تمرین کردم و تمام تمرکزم را گذاشتم تا اتفاقات خوبی در این بازی‌های بیافتد.

به گزارش مشرق، با اعلام روابط عمومی فدراسیون بسکتبال، سعید داورپناه بازیکن تیم ملی بسکتبال کشورمان پس از دیدار با تیم ملی آمریکا در المپیک 2020 توکیو گفت: امروز شوت‌های تیم آمریکا خیلی خوب وارد سبد شد و اگر شوت‌های آنها مانند بازی با فرانسه بود شاید اختلاف ما 15 تا 20 امتیاز بیشتر نمی‌شد. ما از نظر سایزی از آنها کم آوردیم، چون قدهای آنها خیلی بلند بود.

وی افزود: من یک سال برای المپیک تمرین کردم و تمام تمرکزم را گذاشتم تا اتفاقات خوبی در بازی‌های المپیک بیفتد و با تمام تمرکزم بازی کردم. همه بازیکنان ما خوب شوت زدند، اما آنها خیلی بهتر از ما بودند. امیدوارم بتوانیم برای بازی بعد مقابل فرانسه تمرکزمان را بیشتر کنیم تا بتوانیم اتفاقات خوبی را رقم بزنیم. فرانسه تیم قوی است و آمریکا را در اولین دیدار شکست داده است. دیدار سختی مقابل فرانسه خواهیم داشت، اما تلاش می‌کنیم که عملکرد خوبی داشته باشیم.

وی درباره عدم حضور در دیدار اول تیم ملی ایران مقابل جمهوری چک اظهار داشت: من در این مورد هیچ سؤالی از سرمربی تیم ملی نپرسیدم، شاید صلاح دانسته‌اند که من بازی کنم، اما در این دیدار بیشتر به من بازی دادند. تفاوتی برای من ندارد که چقدر در زمین باشم و آن تصمیم مربی است، اما من تمرکز می‌کنم بازی خوبی داشته باشم. من همیشه منتظرم تا مربی به من بازی دهد و من برای بازی گرسنه‌ام.

منبع: تسنیم

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 2
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • IR ۱۲:۵۷ - ۱۴۰۰/۰۵/۰۶
    0 0
    از کرامات شیخ ما این بود/حلوا زو خورد گفت:«شیرین بود»! قد بلندتر بودند خخخخ
  • IR ۲۳:۲۲ - ۱۴۰۰/۰۵/۰۶
    0 0
    آررررررررره راست میگه ،من شاهد بودم چون زمین کج بود عروس نتونست برقصه.

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس