شکست تیم ملی بسکتبال ایران برابر آمریکا

تیم ملی بسکتبال ایران در دومین بازی خود در المپیک ۲۰۲۰ توکیو با نتیجه ۱۲۰ - ۶۶ مقابل آمریکا شکست خورد.

به گزارش مشرق، تیم ملی بسکتبال کشورمان در دومین بازی خود در المپیک توکیو از ساعت ۹:۱۰ به وقت تهران به مصاف آمریکا، قهرمان دوره قبل رفت و همانگونه که از قبل پیش بینی می شد ۱۲۰ بر ۶۶ نتیجه را واگذار کرد.

در این بازی که در سالن سایتاما سوپر آره نا برگزار شد،‌ شاگردان مهران شاهین مقابل پرافتخارترین تیم دنیا در هر ۴ کوارتر با نتایج (۲۸ بر ۱۲)، (۳۲ بر ۱۸) (۲۲ بر۱۳) و (۳۸ بر ۲۳)  واگذار کردند.

تمام ۱۲بازیکن هر دو تیم در این بازی به میدان رفتند. در تیم ایران حامد حداد، نوید رضایی‌فر و محمد جمشیدی امتیازات خود را دورقمی کردند و حامد حدادی با ۱۵ امتیاز ، بیشترین امتیاز را برای ایران گرفت. محمد جمشیدی ۱۴ و نوید رضایی‌فر نیز ۱۲ امتیاز کسب کردند.

این دو تیم پیش از این یک بار در جام جهانی ۲۰۱۰ در ترکیه به مصاف هم رفته بودند که برتری ۸۸-۵۱ در آن مسابقه با آمریکا بود.

ملی پوشان کشورمان که دیدار اول را هم به چک واگذار کرده بودند، در آخرین بازی دور گروهی روز شنبه ساعت ۵:۳۰ مقابل فرانسه صف آرایی می‌کنند و آمریکا هم با چک روبرو می‌شود.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 8
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • IR ۱۱:۲۰ - ۱۴۰۰/۰۵/۰۶
    22 4
    عجب باخت لذت بخشی بود
  • IR ۱۱:۲۰ - ۱۴۰۰/۰۵/۰۶
    20 6
    تیتر بزن ایران مقابل امریکا زانو زد. خداوکیلی اگه ایران این بازیو برده بود تیتر نمیزدی امریکا جلوی ایران زانو زد؟
  • IR ۱۵:۵۶ - ۱۴۰۰/۰۵/۰۶
    5 0
    چراکسی حرف ازاین حماسه نمیزنه به تمام معنا ابروریزی البته ما چیزی بنام ورزش حرفه ای نداریم توتمام رشته ها جز 2تا3 رشته زنگ تفریح رقبا هستیم
  • IR ۱۵:۵۷ - ۱۴۰۰/۰۵/۰۶
    2 0
    چراکسی حرف ازاین حماسه نمیزنه به تمام معنا ابروریزی البته ما چیزی بنام ورزش حرفه ای نداریم توتمام رشته ها جز 2تا3 رشته زنگ تفریح رقبا هستیم
  • ناشناس IR ۱۶:۱۰ - ۱۴۰۰/۰۵/۰۶
    0 1
    کشتی بیاد وسط تا سرود ها هم تو سالن نواخته بشه خیلی حالم گرفته خیلی یعنی خراب خرابم
  • نادر US ۰۹:۲۴ - ۱۴۰۰/۰۵/۰۷
    2 0
    تازه آمریکا تیم سومش بود.خخخ
  • اکبر IR ۱۰:۲۳ - ۱۴۰۰/۰۵/۰۷
    3 2
    تو جنگ هم همینه انقدر با آمریکا ور نرید
  • بلوچ ایران زمین IR ۱۹:۵۶ - ۱۴۰۰/۰۵/۰۷
    0 1
    ایران عزیزجلوکسی زانونمیزنه امامتاسفانه افرادی روبه همراه ورزشکاران بردندکه اصلا ازمسوليئت چیزی نمیدونندوفقط اسمشوبلدن که بگن مامسئولیم دانیال شه بخش عزیزبوکسور باغیرت ایران زمین وبلوچستان برادروهمشهریمان کلی زحمت کشید تا المپیکی بشه با اینکه یه مکانیک ساده بوداما خیلی زحمت کشیدوتاآخرین نفس تورینگ میجنگه اما کمیته پزشکی ما اینقدرضعیف وبی مسوليت هستن که زحمت ۴سالشوبه باد دادن ۴روز استراحت داشت به خودشون زحمت ندادن که زخمشو بخیه بزنن یا یه باندمحکم به زخمش بزنن یه تیکه چسپ کاغذی زده بودن اول بازی چسپ کنده شدوخون ریزی وداوربازی روبه نفع کوباتمام کرد دانیال یکی از امیدهای مدال بود اما به کمیته پزشکیایران باخت انگارنه انگارکه حریف کوبایش ستاره المپیکیه کم نمیاوردامامتاسفانه زحمتش به بادرفت

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس