کد خبر 1251332
تاریخ انتشار: ۶ مرداد ۱۴۰۰ - ۱۰:۴۲
فضا را برای استقلال مسموم کرده‌اند/همه باید شرافتمندانه بازی کنند

کارشناس فوتبال گفت: در هفته آخر لیگ برتر همه تیم‌ها از جمله استقلال و پیکان باید مقابل حریفان شا شرافتمندانه و با همه قدرت بازی کنند.

به گزارش مشرق، بیستمین دوره از رقابتهای لیگ برتر به ایستگاه پایانی رسید و تکلیف قهرمان و دومین تیم سقوط کننده نیز در همین هفته مشخص خواهد شد. در هفته پایانی رقابت‌های لیگ برتر بازی‌های حساس که سرنوشت چند تیم و یک لیگ را مشخص می‌کند، کم نداریم.

رضا رجبی کارشناس فوتبال و پیشکسوت آبی پوشان در این خصوص گفت: از چند روز پیش جوی ایجاد شده که فضا را برای استقلال مسموم می‌کند و خیلی از دوستان را می بینم که عنوان می‌کنند استقلال باید شرافتمندانه و با همه قوا بازی کند. من خیال این دلواپسان را راحت می‌کنم و می‌گویم استقلال تیمی نیست که هرگز از چارچوب «فیرپلی» خارج شود. هیچکس حق این را ندارد بگوید سرمربی چه بازیکنی را در ترکیب بگذارد، نباید عنوان شود تیم اول و دوم. این حق سرمربی است که هر بازیکنی را صلاح بداند در ترکیب اولیه تیمش قرار دهد، اما هیچ سرمربی حق ندارد از اصول جوانمردی و شرافت در فوتبال عدول کند.

بیشتر بخوانید:

مسیر سختی که استقلال در جام حذفی طی کرد

وی افزود: فرهاد مجیدی دو سه هفته‌ای هست که به خیلی از بازیکنان اصلی‌اش استراحت می‌دهد، اما با این وجود همه حریفانش را می‌برد و مشکلی بابت نتیجه گرفتن ندارد.

پیشکسوت آبی پوشان گفت: بازی جوانمردانه و شرافتمندانه فقط خاص استقلال نیست و همه تیم‌ها باید در هفته آخر با همه قدرت به میدان رفته و جوانمردانه بازی کنند. تیم پیکان هم شامل این موضوع می‌شود. همینطور آلومینیوم اراک که این بازی برای خودش مهم نیست، اما برای چند تیم در پایین جدول مهم است. حتی مس رفسنجان هم باید مقابل ذوب آهن شرافتمندانه و با همه قوا بازی کند. اما نمی‌دانم چرا فشار را روی استقلال وارد می‌کنند.

کارشناس فوتبال تاکید کرد: امتیازات دیدار با سپاهان به درد استقلال نمی‌خورد و این تیم و هوادارانش فقط به جام حذفی و قهرمانی در این مسابقات فکر می‌کنند. اما از این بازی می‌شود به عنوان یک بازی تدارکاتی خیلی خوب برای جام حذفی برداشت کرد.

بازیکن و مربی سابق آبی پوشان در خصوص قرعه کشی جام حذفی و برخورد استقلال به گل گهر بیان داشت: استقلال تجربه تیمی بالاتری دارد و گل گهر از کادر فنی باتجربه‌تری بهره می‌برد. قطعاً رقابت قلعه نویی و استقلال بر سر یک جام می‌تواند خیلی جذاب باشد. بازی‌های حذفی و به طور کلی این جام حذفی هیچ قانون و قاعده‌ای ندارد و هر تیمی باهوش‌تر عمل کند، می‌تواند برنده بازی باشد.

منبع: مهر

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 1
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • IR ۱۳:۱۳ - ۱۴۰۰/۰۵/۰۶
    0 0
    دست پیش گرفتن کسایی که یه فصله تیم خاص و وزیر وزیر میکننن! خیلی جالبه یه فصله جو و مسموم کردن حتی رو آنتن زنده واسه تیم مقابل حالا میگن یه سریا دارن واسه ما جو و مسموم میکنن! آره همگی آلزایمر گرفتیم!!!!

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس