ناکامی بزرگ صهیونیست ها در جودو/ جنبش حمایت از مقاومت فلسطین در ورزش زنده است

پروژه عظیم صهیونیست ها برای عادی سازی روابط با کشورهای مسلمان از طریق ورزش جودو به بن بست خورد.

به گزارش مشرق، المپیک توکیو با انصراف دومین ورزشکار جودوکا مقابل نماینده رژیم صهیونیستی نشان داد حرکت مقاومت و حمایت از مردم مظلوم فلسطین به عنوان یک آرمان مقدس برای مسلمانان و آزادی خواهان دنیا همچنان ارزش بالایی دارد.

* نورین پیشگام مبارزه با رژیم صهیونیستی در ورزش

فتحی نورین جودوکا الجزایری پیشگام مبارزه نکردن با صهیونیست ها و ناکامی بزرگ رژیم اشغالگر برای عادی سازی روابط از طریق ورزش شد.

ناکامی بزرگ صهیونیست‌ها در جودو/ جنبش حمایت از مقاومت فلسطین در ورزش زنده است

وی به عنوان چراغ راهی برای ورزشکاران مسلمان شد و این پیام را به کل جهان از طریق تریبون المپیک مخابره کرد که نباید مقابل صهیونیست ها بازی کرد و با این کار هویت جعلی اشغالگریشان را تایید کرد. نورین 3 روز پیش حاضر نشد در مسابقات المپیک شرکت کند و در پی این اقدام آزادی خواهانه محمد عبدالرسول جودوکا سودانی نیز این اقدام را تکرار کرد.

بیشتر بخوانید:

یدیعوت: ورزشکاران عرب، اسرائیل را مضحکه کرده‌اند

* مشت محکم بر دهان ویزر و دار و دسته صهیونیست ها

این اقدام ورزشکاران مسلمان در جودو به نوعی مشت محکمی بر دهان ویزر رئیس فدراسیون جهانی است که در چند سال گذشته تلاش زیادی کرد تا به رژیم صهیونیستی در این رشته هویت بدهد و به نوعی به عادی سازی روابط از طریق ورزش به اشغالگران کمک کند.

ناکامی بزرگ صهیونیست‌ها در جودو/ جنبش حمایت از مقاومت فلسطین در ورزش زنده است

ماریوس ویزر رئیس فدراسیون جهانی جودو، همسرش اسرائیلی است و به همین خاطر ارتباط نزدیکی با سران صهیونیست دارد. این مسئول بلندپایه در چند سال گذشته تلاش های گسترده و متنوعی در زمینه عادی سازی روابط کشورها با رژیم اشغالگر کرد؛ حتی جودوی کشورمان را برای 4 سال به تعلیق درآورد. ولی با وجود تلاش هایش در این راه ناکام مانده و توکیو بیش از پیش نشان داد که راه آزادی خواهی همچنان باز است و رهروانی جدی دارد.

جنبش حامی مقاومت فلسطین در ورزش و مخصوصا جودو نشان داده هر چقدر ویزر و دارودسته صهیونیستش تلاش کردند تا این عادی سازی روابط و هویت دادن به کشور جعلی اسرائیل را اجرایی کنند، در این راه ناکام ماند.

* هزینه نجومی صهیونیست ها برای عادی سازی روابط با سودان فایده نداشت

با بررسی رابطه سودان با رژیم صهیونیستی، متوجه می شوید این کشور جزو پروژه های عظیم آمریکا بود تا روابط این کشور با رژیم اشغالگر عادی شود. بعد از خیانت امارات و بحرین به آرمان مقاومت فلسطین و عادی سازی روابط، سودان یکی از کشورهایی بود که با هزینه چند صد میلیارد دلاری امارات برای عادی کردن روابطش با رژیم اشغالگر با آمریکا قرارداد امضا کرد.

ناکامی بزرگ صهیونیست‌ها در جودو/ جنبش حمایت از مقاومت فلسطین در ورزش زنده است

با وجود اینکه دولت سودان توافق نامه ای برای عادی سازی روابط با رژیم صهیونسیتی به تازگی امضا کرده ولی عبدالرسول ورزشکار این کشور حاضر نشد به این توافق سیاسی ننگین سر تعظیم بیاورد. وی بر خلاف تصمیم سران دولت خود حاضر نشد مقابل نماینده رژیم صهیونیستی بازی کند.

* لابی صهیونیست ها در الجزایر جواب نداد

همچنین فتحی نورین ورزشکار الجزایری نیز فاش کرد از رئیس فدراسیون فوتبال الجزایر تا کمیته ملی المپیک کشورش تلاش زیادی کردند تا مقابل نماینده رژیم صهیونیستی بازی کند ولی این ورزشکار آزاده حاضر به بازی با نماینده رژیم کودک کش نشد.

ناکامی بزرگ صهیونیست‌ها در جودو/ جنبش حمایت از مقاومت فلسطین در ورزش زنده است

* پروژه عظیم صهیونیسم در جودو به بن بست رسید

با نگاه تحلیلی به اقدام دو ورزشکار الجزایری و سودانی، متوجه می شوید تلاش های ویزر رئیس فدراسیون جهانی جودو برای وارد کردن اسرائیل به این ورزش و عادی سازی روابط با کشورهای مسلمان بی فایده بوده و پروژه چند صد میلیون دلاری صهیونیست ها برای عادی سازی روابط با کشورهای مسلمان و عرب با اقدام ورزشکاران آزادی خواه به بن بست خورد.

منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 11
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 1
  • IR ۱۱:۱۳ - ۱۴۰۰/۰۵/۰۶
    2 6
    بهشون تابعیت ایرانی بدید.
    • IR ۱۲:۲۳ - ۱۴۰۰/۰۵/۰۶
      4 0
      مگه میخواید مجازاتشون کنید؟
  • IR ۱۱:۲۲ - ۱۴۰۰/۰۵/۰۶
    7 11
    مولایی مدال خودشو تقدیم اسرائیل کرد دمش گرم چه حرکت زیبایی انجام داد دقیقا کاریو کرد که ملت بزرگ ایران میخواست
    • IR ۱۲:۲۳ - ۱۴۰۰/۰۵/۰۶
      1 4
      آره یه مزدور از آن کارها می کند و ننگ ابدی ملت!
    • IR ۱۲:۵۴ - ۱۴۰۰/۰۵/۰۶
      1 4
      اسم ملت و ایران رو به زبان کثیف ات نیار،ملت ایران در طول تاریخ مقابل ظالم ایستاده و هیچگاه با رژیم های نژادپرست یکی نشده.
    • IR ۱۳:۵۸ - ۱۴۰۰/۰۵/۰۶
      3 4
      اون که دروغ بود ولی جماعتی مثل تو مدال که هیچ همه خواهر و مادر و ناموس و زن و بچه و کس و کار خودشونم تقدیم اسرائیل میکنن خخخخ
    • ناصر IR ۱۹:۳۰ - ۱۴۰۰/۰۵/۰۶
      0 4
      وقتی تعلق دنیایی ات صهیون باشه برای هر بی شرفی پارس میکنی ولی اگه تعلق به پهلوانی باشه هیچ موقع تن به هر خفتی نمیدی که بهت مدال طلا بدن . ورزشکار باشی و جوانمردی و مروت رو فدای نتیجه دلخواهت کنی برای مردم ارزشی نداری . مردم حتی اسم های برترین دانشمندانشون یا مزدوران رو نمیتونن بیان کنن چه به رسه به اسم یک وطن فروش بی لیاقت که از کفن مرده صهیون برای خود لباس ورزشی درست کرده باشه . خداروشکر که رفتی و وجود بی کفایتت رو مردم شناختن ولی بیچار خانواده ات که براشون لعنت 80 میلیون رو خریدی.
  • IR ۱۱:۳۸ - ۱۴۰۰/۰۵/۰۶
    7 4
    تف بر محمد منصوری که مانند عقرب خون ملی پوشان جودو رو آلوده کرد . منصوری ده سال پیش دو نوجوان ملی پوش رو جهت پناهندگی به لبنان برد و برگشت در کمال خیرت سرنربی تیم ملی جودو شد ! و باز هم ملی پوشان رو به پناهندگی تشویق کرد و خودش هم پناهنده شد !
  • IR ۱۲:۲۶ - ۱۴۰۰/۰۵/۰۶
    3 3
    اون اوایل هم کشورهای عربی اسرائیلو به رسمیت نمیشناختن کم کم درست شد و همه پذیرفتنش و حتی خود عربای اسرائیل اسرائیلو ترجیح میدن به غزه ان ماجرای مسابقه ندادن با اسرائیل هم تموم میشه. نژادپرستی جایی در ورزش نداره.
    • رضا IR ۱۰:۳۴ - ۱۴۰۰/۰۵/۰۷
      0 1
      به نظر شما اسرائیل نماد پرست نیست؟ اگه اینطور فکر میکنی خیلی ابلهی . نگاه کن ببین اسرائیل با ورزشکارانی فلسطینی چیکار میکنه .یا ساده لوحی یا به عبارتی نابینا
  • مهدی IR ۱۳:۵۱ - ۱۴۰۰/۰۵/۰۶
    6 2
    وقتی تعداد ورزشکارانی که از این کشور میرن و پناهنده میشن داره زیاد میشه معلومه که مشکل از ورزشکاران نیست بلکه مشکل از مسئولین بی کفایته

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس