کد خبر 1251303
تاریخ انتشار: ۶ مرداد ۱۴۰۰ - ۱۰:۱۳
توضیحات آلگری درباره رد پیشنهاد رئال مادرید

سرمربی تیم فوتبال یوونتوس می‌گوید فرصت سرمربیگری رئال مادرید را داشته اما به آن پشت کرده است.

به گزارش مشرق، ماسیمیلیانو آلگری که اخیراً پس از اخراج شدن آندره‌آ پیرلو از سمت سرمربیگری یوونتوس، پس از دو سال دوری از عرصه مربیگری، بار دیگر هدایت بانوی پیر را پذیرفت، می‌گوید فرصت رفتن به رئال مادرید را داشته اما این پیشنهاد را رد کرده است. آلگری در واقع در این تابستان می‌توانسته جانشین زین‌الدین زیدان در رئال شود، اتفاقی که رخ نداد و رئالی‌ها هم در نهایت کارلو آنچلوتی را به این تیم بازگرداندند.

آلگری عصر روز گذشته (سه‌شنبه) با حضور در کنفرانس خبری که باشگاه یوونتوس ترتیب داده بود، گفت: باید از فلورنتینو پرس رئیس باشگاه رئال مادرید تشکر کنم برای پیشنهادی که به من داد. من اما یوونتوس را به خاطر عشقم به این باشگاه انتخاب کردم و به این تیم جوان باور دارم. مربیگری این بازیکنان سرگرم‌کننده خواهد بود اما در کنارش باید قهرمان شویم و این مهمترین چیز است.

وی افزود: هیجان‌زده هستم. تا به اینجای کار همه بازیکنان جوان را در تمرینات پیش‌فصل در اختیار داشته‌ام، بازیکنان خوبی که شنبه در اولین بازی دوستانه تابستانی عملکرد خوبی داشتند. بازیکنان اصلی هم در حال بازگشت هستند، همه آنها از روز سه‌شنبه در دسترس خواهند بود. اکنون وقت آن نیست که در مورد گذشته صحبت کنیم و باید روی آینده تمرکز کنیم.

بیشتر بخوانید:

تصمیم آلگری درمورد رونالدو و دیبالا

سرمربی یوونتوس تصریح کرد: از باشگاه‌های دیگری که پیشنهادهایی به من داده‌اند، تشکر می‌کنم اما من صبح از خواب بیدار شدم و با آندره‌آ آنیلی تماس گرفتم و از او خواستم جلسه‌ای با هم داشته باشیم. از آنیلی تشکر می‌کنم که اجازه داد به مربیگری برگردم. من در طول دوری از مربیگری، بازی‌های زیادی را تماشا کردم  به خصوص در پایان سال دوم.

مکس آلگری ادامه داد: فصل جدیدی را در یوونتوس آغاز می‌کنم، این تیم از بازیکنان جوانی تشکیل شده است که نیاز به پیشرفت دارند. بازیکنان باتجربه‌ای مانند رونالدو، کیه‌لینی و بونوچی نیز در تیم حضور دارند. این سه بازیکن باید یک ارزش افزوده برای باشگاه و تیم باشند و تجربه و تکنیک را در زمین به ارمغان بیاورند اما در کنارش باید الگوی بازیکنان جوان هم باشند.

وی تأکید کرد: آنچه ما در گذشته با یوونتوس انجام دادیم در تاریخ باقی خواهد ماند. دو سال پیش تصمیم گرفتیم راه‌مان را از هم جدا کنیم، اکنون اما برای رسیدن به اهداف خود از صفر شروع می‌کنیم. من افتخار می‌کنم که یوونتوس با من تماس گرفت و به عشقی که هواداران نسبت به من دارند، افتخار می‌کنم. از این به بعد ما فقط باید روی زمین بازی تمرکز کنیم.

سرمربی راه‌راه‌پوشان تورین در پایان خاطرنشان کرد: DNA یوونتوس واقعاً خاص است، هر پیروزی هم حاصل کار روزانه است. من تیمی دارم که در دو فصل گذشته یک قهرمانی در سری A و دو جام دیگر در فصل اخیر کسب کرده است. آنها کارشان را به خوبی انجام دادند و باید بگویم تیم خوبی دارم.

 این مربی ایتالیایی که در تابستان 2019 پس از عدم توافق برای ادامه همکاری با سران باشگاه یوونتوس، به حضور پنج ساله‌اش روی نیمکت این تیم ایتالیایی پایان داد، در این مدت این تیم را به پنج قهرمانی در سری A، چهار قهرمانی در جام حذفی ایتالیا و دو قهرمانی در سوپرجام ایتالیا رساند. او همچنین بانوی پیر را دو بار تا فینال لیگ قهرمانان اروپا هدایت کرد.

منبع: تسنیم

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس