مجلس

سخنگوی کمیسیون انرژی مجلس از تصویب کلیات طرح توسعه و مانع زدایی از صنعت برق کشور در این کمیسیون خبر داد.

به گزارش مشرق، مصطفی نخعی سخنگوی کمیسیون انرژی مجلس شورای اسلامی در تشریح جزئیات نشست عصر امروز (سه شنبه ۵ مرداد) این کمیسیون اظهار داشت: جلسه امروز کمیسیون انرژی ابتدا با گزارش مرکز پژوهش‌های مجلس درخصوص مشکلات و چالش‌های حوزه صنعت برق کشور آغاز و گزارشی در این خصوص توسط مرکز پژوهش‌ها ارائه شد.

وی افزود: هفته گذشته گزارشی پیرامون مشکلات صنعت برق توسط کمیسیون تهیه و در صحن علنی قرائت شده بود که در قسمت پایانی آن به استناد تبصره ۱ ماده ۴۵ قانون آئین نامه داخلی مجلس، طرحی را که توسط کمیسیون تهیه شده بود به صحن علنی ارائه کردیم و اعلام وصول شد.

سخنگوی کمیسیون انرژی مجلس تصریح کرد: بعد از قرائت گزارش مرکز پژوهش‌های مجلس، با حضور ۲ معاون وزارت نیرو یعنی «معاون برنامه ریزی» و «معاون انرژی‌های تجدیدپذیر» بررسی طرح جدید که تحت عنوان «توسعه و مانع زدایی از صنعت برق کشور» تهیه شده در دستور کار کمیسیون قرار گرفت.

نخعی گفت: پس از بحث و بررسی درخصوص این طرح، کلیات آن به رأی گذاشته شد و مورد تصویب نمایندگان قرار گرفت. در نتیجه از جلسه آینده درباره جزئیات آن بحث و تبادل نظر کرده و آن را تکمیل خواهیم کرد و بعد از بررسی نهایی طرح کامل شده را تقدیم هیات رئیسه مجلس خواهیم کرد.

منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس