به گزارش مشرق یک کاربر در توئیتی نوشت: کمتر از ۱۰ روز مانده به تحویل دولت، همایش تجلیل از خادمان قرآن کریم، این بار بدون حضور رئیس‌جمهور برگزار شد و معاون وزیر ارشاد به خودش هم نشان رسمی خادم القرآن و ۵۰ میلیون تومان جایزه نقدی اعطا کرد.

جایزه ۵۰ میلیونی معاون قرآن و عترت وزارت ارشاد به خودش!+ عکس

جایزه ۵۰ میلیونی معاون قرآن و عترت وزارت ارشاد به خودش!+ عکس

جایزه ۵۰ میلیونی معاون قرآن و عترت وزارت ارشاد به خودش!+ عکس

*بازنشر مطالب شبکه‌های اجتماعی به منزله تأیید محتوای آن نیست و صرفا جهت آگاهی مخاطبان از فضای این شبکه‌ها منتشر می‌شود.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 22
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 5
  • IR ۲۲:۰۸ - ۱۴۰۰/۰۵/۰۵
    13 1
    خوش بحالشون خوبه دیگه !!! دولت تدبیر و امید یعنی همین !!! والله من اگر بخواهم به خودم جایزه بدهم نهایتا" یه نوشابه برای خودم باز کنم !!!
    • ایرانی IR ۰۰:۰۶ - ۱۴۰۰/۰۵/۰۶
      9 2
      کاری به دولت نداره این بی در و پیکری مملکت را میرسونه وقتی روزانه هزاران کامیون قاچاق از بندر تا تهران میرن و پلیس با رشوه خودش را به خواب میزنه اونم کار دولته وقتی ۱۶ نفر سیمان کل مملکت را پخش میکنند اونم کار روحانیه وقتی ماموران تعزیرات از بالا تا پایین میلیاردر شدن وکسی نیست اموالشون را باز خاست بکنه چی قوه غذاییه کجاست اونم کار....
    • IR ۰۱:۲۹ - ۱۴۰۰/۰۵/۰۶
      6 2
      پاسخ کاربر گرامی با نام ایرانی : بله دوست گرامی نمی‌شود همه این معضلات و مسائل و فساد گسترده را تنها به پای این دولت گذاشت ... کشور احتیاج به یک پاک سازی اساسی نیاز دارد چشم امیدمان به دولت آقای ریسی است انشاالله که با جدیت و قاطعیت با فساد و دزدی ها رانت خواری ها برخورد خواهند کرد انشاالله
  • IR ۲۳:۱۳ - ۱۴۰۰/۰۵/۰۵
    12 1
    لحظات آخر مسئولیت و کندن حتی یک مو هم غنیمت
  • بی نام IR ۲۳:۱۳ - ۱۴۰۰/۰۵/۰۵
    12 1
    فقط می تونم بگم قرآن بزنه به کمرشون ⁦:\⁩
  • IR ۲۳:۳۸ - ۱۴۰۰/۰۵/۰۵
    5 1
    تالیف مقاله تک نفره؟؟؟ یا با دانشجو؟؟؟؟ این مهمه.
  • سید IR ۲۳:۴۳ - ۱۴۰۰/۰۵/۰۵
    5 4
    اتقوا الله!!! واقعا بی‌تقوایی است.ایشان البته لیاقت این نشان را دارند. استاد تمام دانشگاه تهران‌اند و دارای تالیفات و مقالات بسیار. نشان را هم رئیس جمهور دادند، جایزه هم طبیعتا حقشونه. خودشون هم جایزه ندادند. خبر را حذف کنید.
    • مهم نیست IR ۰۰:۰۸ - ۱۴۰۰/۰۵/۰۶
      6 1
      اصلا هر کس در دولت تدبیر و امید جایزه بگیره محل شبهه س به خصوص اگر مسئولیت داشته باشه
    • IR ۰۶:۲۶ - ۱۴۰۰/۰۵/۰۶
      1 2
      شما ایشان را چقدر می‌شناسید که میگید بی تقوایی هست؟ استاد تمام که مقاله های علمی پژوهشی شون ماحصل زحمات دانشجویان هست واقعا ... همسر دوست بنده یکی از. اون دانشجویان
    • IR ۱۰:۵۷ - ۱۴۰۰/۰۵/۰۷
      2 0
      غلط میکنن از پول مردم جایزه میدن به اینا
  • IR ۰۵:۰۶ - ۱۴۰۰/۰۵/۰۶
    1 1
    حلالش مباد من یک ایرانی ام که از پول من مالیات برداشت می کنند و اینها اینگونه بی حساب ارتزاق می کنند و بنده حلالشان نمی کنم
  • DE ۰۵:۲۷ - ۱۴۰۰/۰۵/۰۶
    3 0
    مسئولین اصلا نباید ازاین جوایز بگیرند،حتی اگرحافظ قران باشند! زیرا ایندسته الگوی اجتماعی هستند. پاداشی که خدا به اشون میده هزاران باربیشتراز اینه. اگر حق جایزه هم داشتند. این مبلغ رو درمقابل رسانه ها به قرض الحسنه ها بدن تا گره مردم نیازمند باهاش باز بشه و درس اخلاق عملی برای مدیران پائین دست بشه. عمل به قران برای ایندسته مسئولین یعنی فداکاری ، گذشت ، اهدا کردن راه خدا برای انجام کارخیر. دهش وگذشت راز رشد و تکامل ایندسته مسئولین هستش.
  • IR ۰۶:۲۴ - ۱۴۰۰/۰۵/۰۶
    5 0
    ای بابا. ای بابا پول هست نه برای مردم
  • سید IR ۱۲:۴۹ - ۱۴۰۰/۰۵/۰۶
    1 2
    بنده ایشان را ازنزدیک‌میشناسم. سالهاست میشناسم. شما که در مورد مقاله فرمودید، باید دانشگاه و مجله و مقاله را بهتر بشناسید. مقاله‌ها هم مشترکند، هرچند مسؤولیت علمی با هر دوهست ولی پاسخگویی با نویسنده مسؤول ، ضمن اینکه دیروز ایشان مبلغ جایزه را به مناطق محروم و مرزی هدیه دادند. از ایشان پرسیدند چرا قبلا هدیه ندادید، گفتند برای احترام سایر خادمان نخواستم در جلسه اهدا کنم شاید شائبه‌ای ایجاد کند. به هر حال‌ از دغدغه شما ممنونم. تقوا را رعایت کنیم. خبر ایکنا https://iqna.ir/fa/news/3986941/%D9%81%D9%82%D9%87%DB%8C%E2%80%8C%D8%B2%D8%A7%D8%AF%D9%87-%D9%87%D8%AF%DB%8C%D9%87-%D9%85%D8%B1%D8%A7%D8%B3%D9%85-%D8%AA%D8%AC%D9%84%DB%8C%D9%84-%D8%A7%D8%B2-%D8%AE%D8%A7%D8%AF%D9%85%D8%A7%D9%86-%D9%82%D8%B1%D8%A2%D9%86-%D8%B1%D8%A7-%D8%A8%D9%87-10-%D9%81%D8%B9%D8%A7%D9%84-%D9%82%D8%B1%D8%A2%D9%86%DB%8C-%D8%A7%D9%87%D8%AF%D8%A7-%DA%A9%D8%B1%D8%AF
    • IR ۱۰:۵۷ - ۱۴۰۰/۰۵/۰۷
      1 0
      برای چی از بیت المال خرج نمایش این مفاسد میشه,
  • میثم IR ۲۳:۳۰ - ۱۴۰۰/۰۵/۰۶
    1 2
    استاد فقهی زاده از استادان مبرز علوم قرآن و حدیث هستند. نکند در گیر و دار سیاست، تهمتی بزنیم که فردا شرمنده قرآن و خادمان قرآن باشیم. در مورد مقالات هم عرض می شود در نظام آموزشی پژوهشی ایران مقالات کمتر از فارغ التحصیل دکتری را مستقلا چاپ نمی کنند و باید حتما در کنار یکی از اساتید باشند. اگر استاد شناس باشید و اگر علم جو، بودن نام دکتر فقهی زاده در کنار نامتان افتخاری بزرگ است.
    • IR ۱۱:۰۲ - ۱۴۰۰/۰۵/۰۷
      2 1
      حرامش باد
  • احمد IR ۲۳:۳۵ - ۱۴۰۰/۰۵/۰۶
    2 0
    واقعاً فساد در این دولت آنقدر شیوع پیدا کرده که متاسفانه معلم قرآن را هم آلوده کرد!! بهمین مناسبت به وزیر ارشاد بایستی تبریک گفت که آنقدر کار فرهنگی کردند که نمونه بارز آن معاون خودش اوج گرفت!!
  • سید IR ۰۱:۴۷ - ۱۴۰۰/۰۵/۰۷
    2 2
    دکتر فقهی‌زاده استاد بنام و محبوب تمام شاگردان خویش است. توانمندی ایشان بر هیچکس پوشیده نیست. اما تهمت زدن دین و مذهب نمی‌خواهد. و راحت تهمت زدیم و برخی را هم خواسته یا ناخواسته به قضاوت جاهلانه نشاندیم. در طول دوران‌ معاونت هم همه ایشان را به پاکدستی، اخلاق‌مداری، عدم سیاسی‌کاری، حسن تعامل با گروههای مختلف فرهنگی قرآنی و حسن استفاده از تمام ظرفیت‌های موجود قرآنی کشور میدانند. ایشان به تمام‌معنا شایسته نشان خادم‌القرآن اند. دریافت این نشان مقدس را به ایشان‌تبریک‌میگم. چون ایشان را میشناسم وظیفه دانستم از قرآن و معلم قرآن دفاع کنم. خداوند همه ما را به راه راست هدایت کند. و توفیق دهد قدر همه آنان که دل در گروه قرآن دارند بدانیم.
    • IR ۱۱:۱۲ - ۱۴۰۰/۰۵/۰۷
      2 3
      شما بگو چقد حقوق مزایا میگیره , ما هم بفهمیم چقدر خادم قرآنه
  • سید IR ۱۷:۰۷ - ۱۴۰۰/۰۵/۰۷
    1 1
    اعضای هیات علمی که جزو مقامات مندرج در قانون خدمات کشوری هستند از دانشگاه‌های خودشان حقوق میگیرند. ایشان نیز از دانشگاه تهران حقوق میگیرند و طبق همان بندها و قوانین دانشگاه. یک روز در هفته هم موظف به تدریس در دانشگاه‌اند. یعنی اساسا با این شرط یه وازرت ارشاد مامور شدند. همه اعضای هیات علمی که به سایر دستگاهها مانور می‌شوند موظفند در دانشگاه خود تدریس و راهنمایی رساله و پایان نامه داشته باشند. ایشان تاکنون از وزارت ارشاد یک ریال از بابت حقوق نگرفتند، یک ساعت اضافه کاری نگرفتند، یک ریال حق ماموریتهای پنجشنبه و جمعه و سایر ایام تعطیل که در استانها بودند نگرفتند. یک ریال از مزایایی که شامل کارمندان وزارت شده نگرفتند. مبلغ حکم ایشان هم بنده نمیدانم و ربطی به بنده و سایرین ندارد.ایشان طبق ضوابط و قوانین دانشگاه حقوق میگیرند. حالا هر چه باشد. شما بررسی بفرمائید الان زحمات ایشان بیشتر است یا سایر اعضای هیات علمی؟ با حقوق یکسان با سایرین. انصاف داشته باشیم.
  • میثم IR ۲۰:۱۰ - ۱۴۰۰/۰۵/۰۸
    1 1
    استاد فقهی زاده از استادان مبرز علوم قرآن و حدیث هستند. نکند در گیر و دار سیاست، تهمتی بزنیم که فردا شرمنده قرآن و خادمان قرآن باشیم. در مورد مقالات هم عرض می شود در نظام آموزشی پژوهشی ایران مقالات کمتر از فارغ التحصیل دکتری را مستقلا چاپ نمی کنند و باید حتما در کنار یکی از اساتید باشند. اگر استاد شناس باشید و اگر علم جو، بودن نام دکتر فقهی زاده در کنار نامتان افتخاری بزرگ است.

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس