کد خبر 1250859
تاریخ انتشار: ۵ مرداد ۱۴۰۰ - ۱۱:۰۰
آغاز و تمدید بازارگردانی ۳ نماد بورسی

عملیات بازارگردانی شرکت‌های صنایع‌ شیمیایی‌ فارس‌ و سپید ماکیان در بورس آغاز و بازارگردانی شرکت سیمان آرتا اردبیل تمدید شد.

به گزارش مشرق، شرکت بورس تهران از بازارگردانی سهام شرکت‌های شرکت صنایع‌ شیمیایی‌ فارس با نماد معاملاتی "شفارس" ‌و سپید ماکیان با نماد معاملاتی "سپید" و همچنین تمدید عملیات بازارگردانی شرکت سیمان آرتا اردبیل با نماد معاملاتی "ساربیل" تا تاریخ ۲۹ آذر امسال تمدید خبر داد.

بیشتر بخوانید:

بورس ۴۳۰۰ واحد رشد کرد

شایان ذکر است در حالی از ۱۰ مهرماه پارسال تمامی شرکت‌های بورسی و تا ۱۵ مهر شرکت‌های حاضر در فرابورس ملزم به معرفی بازارگردان شدند که به گفته مدیر نظارت بر ناشران بورس، همه ناشران پذیرفته شده در بورس موظفند برای انعقاد قرارداد بازارگردانی و معرفی بازارگردان به بورس اوراق بهادار تهران یا فرابورس ایران اقدام کنند.

بر این اساس در صورت اجرا نکردن این ابلاغیه، ناشران متخلف محسوب و جرایم برای آنان در نظر گرفته می‌شود که این جرایم و ضمانت اجرایی شامل تذکر، اخطار، محدودیت موقت یا دائم در دسترسی به سامانه معاملات، تعلیق یا لغو مجوزهای صادره توسط سازمان، محرومیت دریافت خدمات از ارکان بازار سرمایه برای مدت معین، جریمه نقدی، محرومیت از تصدی در هیئت مدیره اشخاص تحت نظارت، سلب صلاحیت و لغو پذیرش می‌شود.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس