تغییری که مجیدی در استقلال ایجاد کرده است/ هدف شکست دادن سپاهان

کارشناس فوتبال ایران با اشاره به حساسیت دیدار باقی مانده گفت: بازیهای استقلال را هیچ وقت نباید تشریفاتی و بدون حساسیت دانست چون میلیون‌ها انسان چشم شان به بازیها و نتایج آن است.

به گزارش مشرق، تیم فوتبال استقلال پس از پیروزی برابر نفت مسجد سلیمان جایگاه سومی خود را تثبیت کرد و در دیداری که به لحاظ جدولی تشریفاتی به حساب می‌آمد، به پیروزی قاطعی برابر تیم اوج گرفته نساجی در قائم شهر رسید.

ایوب اصغرخانی در این خصوص اظهار داشت: هرگز نباید به دیدارهای تیمی مثل استقلال که میلیون‌ها هوادار چشم به نتایج آن دارند تشریفاتی نگاه کرد. استقلال تیمی است که حتی اگر یک بازی تدارکاتی با یک تیم دسته یک یا دو هم داشته باشد، باز هم آن بازی مهم و حساس می‌شود، چه رسد به یک بازی رسمی در لیگ برتر. ولو اینکه این بازی حساسیت جدولی نداشته باشد.

پیشکسوت آبی پوشان بیان داشت: با شناختی که از فرهاد مجیدی دارم، او همیشه بهترین‌ها را می‌خواهد و در همین بازی به ظاهر تشریفاتی هم تلاشش را برای رسیدن به یک پیروزی با ارزش انجام داد و سرانجام به آن رسید.

بیشتر بخوانید:

تراکتور باعث شد رکورد استقلال ماندگار شود

معاون آکادمی باشگاه استقلال گفت: آبی پوشان مقابل نساجی تعدادی از بازیکنان اصلی خود را در اختیار نداشتند و باز هم توانستند میزبان شان را شکست دهند؛ حتی وقتی ۱۰ نفره شدند باز هم برتری خود را نسبت به حریف حفظ کردند که این بسیار ارزشمند بود.

وی اضافه کرد: مجیدی ساختار دفاعی استقلال را به خوبی ترمیم کرده و حتی این ساختار با تغییر نفرات هم از هم نمی‌پاشد. اتفاقی که نمونه آن را در بازی‌های اخیر شاهد هستیم که حتی در غیاب مدافعان اصلی باز هم به ندرت به تیم‌های حریف اجازه ایجاد خطر روی دروازه خودشان را می‌دهند.

اصغرخانی بیان داشت: هواداران استقلال در لیگ برتر تنها یک حسن ختام خوب می‌خواهند که این حسن ختام هم تنها با پیروزی در هفته آخر به دست می‌آید. اما اتفاق خوب برای آنها تنها قهرمانی در جام حذفی است که یقین دارم امسال آبی پوشان بر خلاف فصل گذشته این افتخار را به دست خواهند آورد.

هافبک سابق آبی پوشان با اشاره به حساسیت بالای دیدار استقلال و سپاهان برای تیم اصفهانی گفت: تیم ما نباید کاری به دیگر تیم‌ها داشته باشد و تنها باید برای خودش بازی کند. استقلالی‌ها فارغ از جدول، در این بازی هم باید به دنبال کسب پیروزی باشند.

منبع: مهر

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس