به گزارش مشرق سیدامیر سیاح در توئیتی نوشت: هیات‌مدیره بانکها میگویند چون سود کرده‌ایم، پاداش چندصدمیلیونی حق‌ ماست.

اما نمیگویند این سود را با مکیدن خون تولید درآورده‌اند. نمیگویند این سود را از جیب کارگران زده‌اند.

بانکها این سود رو از کجا آوردن که حالا حاتم بخشی میکنن؟!

*بازنشر مطالب شبکه‌های اجتماعی به منزله تأیید محتوای آن نیست و صرفا جهت آگاهی مخاطبان از فضای این شبکه‌ها منتشر می‌شود.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 32
  • در انتظار بررسی: 1
  • غیر قابل انتشار: 4
  • IR ۱۳:۲۲ - ۱۴۰۰/۰۵/۰۵
    18 0
    سود ربوی پول مردم از گوشت سگ حرام تر است
    • IR ۱۹:۱۶ - ۱۴۰۰/۰۵/۰۵
      5 0
      برنامه سریا دوشب قبل در مورد بانک‌ها و بانک خصوصی و خلق بول بجای حکومت اشک آدم را دراورد
    • محمد IR ۱۹:۵۰ - ۱۴۰۰/۰۵/۰۵
      5 0
      آفرین احسنت
  • IR ۱۳:۵۱ - ۱۴۰۰/۰۵/۰۵
    13 0
    از جیب مردم.
  • IR ۱۴:۰۲ - ۱۴۰۰/۰۵/۰۵
    11 0
    از بس به فساد بانکها رسیدگی نشده که اگه همه رسانه ها هم در مورد فساد ریز و درشت بانکها خبر واضح بزنند اینقدر اینها قلدر شدن که هیچ کس هیچ چیزی نمینونه بهشون بگه. فقط همه باهم خبرشون میخونیم.
  • رضا IR ۱۴:۰۷ - ۱۴۰۰/۰۵/۰۵
    12 0
    كدوم سود ؟! به خدا دروغ ميگن . متاسفانه مسؤلين ما بدجورى به حرامخوارى عادت كرده اند.
  • IR ۱۴:۱۳ - ۱۴۰۰/۰۵/۰۵
    9 0
    بورس رو چرا نمیگی؟
  • IR ۱۴:۱۸ - ۱۴۰۰/۰۵/۰۵
    1 0
    درسته فقط بخشی از این درآمد با مکیدن خون مردم و تولید هستش اما بخش بزرگی از آن چاپ پول هستش نه به صورت چاپ اسکناس بلکه با افزایش رقم موجودی یک حساب مثلاً بانک به شما وام میدهد تنها کاری که انجام میدهد این است که با صفحه کلید موجودی قبلی شما پاک شده و موجودی جدید تایپ میشه خیلی راحت ولی شما باید اقساط کمر شکن رو با ریختن عرق و با هزار زحمت با پول واقعی و چند برابر پول دریافت شده برگردانید. دستت در. نکنه بانک عزیز بسیار زحمت میکشید حقوق نجومی حق شماست!!!!!
  • IR ۱۴:۲۱ - ۱۴۰۰/۰۵/۰۵
    9 0
    تازه صلوات هم میفرستن که اون دیگه خیلی درد آوره
  • IR ۱۴:۲۳ - ۱۴۰۰/۰۵/۰۵
    1 0
    شماخیلی‌قلت‌کردین‌پول‌مردم‌رابزلو‌بخشش‌می‌کنید یعنیچی‌هامردم‌ازبی‌پولی‌چهارقسمت‌میشند
  • IR ۱۴:۲۸ - ۱۴۰۰/۰۵/۰۵
    4 0
    بانکهای جهود ساخت باید نابود و کلیه اموال مصادره شود.
  • بوفالوی عجیب IR ۱۴:۳۷ - ۱۴۰۰/۰۵/۰۵
    1 0
    از کدوم پول ، از پول ملت ، وقتی وام را با ۱۸ درصد و با خوابوندن پول خود مردم به مردم قرض میدن و این وسط از رانت خرید مسکن و وام های کم درصد بهره میبرن ، از کدوم پول از پول خون من و امثال من ، اینا مگه چیکار می کنند به تولید کمک کردن به کاهش تورم کمک کردن به خانه دار شدن مردم کمک کردن اینها هم به فکر جیب خود و فرزندان دردانه خود هستن.یارو ریس بانک اومده بر خیابان ی خونه را ۹۰۰ میلیون با وام کم درصد خریده الان میگه ۱۰۰ میلیارد نمیدم و ی مغازه را که اجاره فوقش ۶۰۰ هزار تومن را به چند جوان بیکار انداخته ۳ میلیون و باعث شده بقیه هم اجاره ها را دراین بازار رکود ببرن بالا، وقتی بهش میگی چرا اجاره را زیاد میگی ، میگه مگه ۳ میلیون هم پول هست ، بله برا شما مفت خورها پولی نیست . ،ولی برا من که با قرض و وام جنس مغازه را ردیف کردم خرج خونه اجاره مغازه را از جیب خودم میدم پول زیادی است ، کسی ماهیانه به من ۱۰ ، ۲۰ میلیون پول نمیذاره جیبم .
  • علی IR ۱۵:۰۹ - ۱۴۰۰/۰۵/۰۵
    2 0
    صد رحمت به مافیا، هزار رحمت به زالو وملیون ها لعنت به این بانک ها با این بانکداری اسلامی شان دوستی می گفت وام معوق داشتم ورشکست شده بودم. خود بانک پیشنهاد وام مجددکرد ومن خوشحال که کارگاهم را دوباره راه بندازم. بعد از تکمیل مدارک وبازهم وثیقه گذاشتم. وام واریز شد اما چند لحظه بعد دوباره حساب خالی شد. برگشتم از کارمند بانک سوال کردم گفت چون بدهکار بودی کل مبلغ را به عنوان جریمه معوق برداشت کردند. من هم هاج و واج از این فریبکاری بانک ها. حالا من نمی دانم که چه قدرش صحیح است ولی بانک ها کارتل های مافیا هستند. برای تایید وام مسکن خودم هم کارمن بانک به صراحت گفت باید شیرینی بدهی وگرنه تایید نمی کنم. من احمق ندادم وبعد از چند روز هم تایید نکرد ومن چه قدر گرفتارشدم. خدا آن دسته فاسقان وفاسدان را لعنت کند.
  • IR ۱۵:۳۱ - ۱۴۰۰/۰۵/۰۵
    1 0
    همین کار بانک ها را تعداد زیادی از صندوق های خانوادگی دارند بدون حاشیه بدون سود زیاد و بدون هزینه تراشی میلیونی دارند انجام می دهند واقعا بر آنکه چه کار شرقی انجام می دهد با پول مردم برای صاحبان پول اشکال تراشی و هزینه سازی می کنند و البته به جیب خودشان هم الی ماشاا...به شکل ونام های گوناگون پول سرازیر می کنند
    • IR ۲۳:۲۴ - ۱۴۰۰/۰۵/۰۵
      0 1
      به صندوق های خانوادگی اطمینانی نیست وام به بعضیاشون که می افته، اساس کشی میکنن میرن از محل! حتی مدیر ساختمون پول شارژ ها رو برداشت و متواری شد. بله این است اوضاعی که دولت تدبیر زایید!!
  • محمد IR ۱۶:۵۲ - ۱۴۰۰/۰۵/۰۵
    8 0
    این سودحاصل تخریب کل اقتصاد یک ملت ۸۰ میلیونی است
  • IR ۱۶:۵۴ - ۱۴۰۰/۰۵/۰۵
    2 0
    دقیقاً. در ترازنامه همین بانک‌ها از جمله بانک تجارت که در سایت بورس هم موجود است، درامدزایی هنگفتی از فروش دلار و سکه ذکر شده است... یعنی عامل مهم در بازار سیاه و سوداگری سکه و دلار بانک‌ها هستند. همین بانک تجارت در سال ۹۷ زیان هنگفت و در سال‌های بعد سود هنگفت داشت! حقه بازی بورس هم بماند...
  • س IR ۱۸:۰۸ - ۱۴۰۰/۰۵/۰۵
    4 0
    چرا نمیگن بانکها پول مردم بد بخت با سودهای پایین گرفتن و تو اشفته بازار ایران سرمایه گذاری کردن سودهای چند میلیاردی بردن تازه باقانوهای من دراوردی هر بار از سودی که به مردم دادن کسر کردن چرا ازاین همه سود به سرمایه گذاران که ارزش پولشان از بین رفت تقسیم نمی کنند ارزش سرمایهاشان حفظ بشه
  • IR ۱۸:۴۳ - ۱۴۰۰/۰۵/۰۵
    0 0
    وقتشه یه انقلاب اساسی ایجاد بشه در بانک مرکزی و متعاقبا همه بانک‌ها و موسسات پولی ربوی
  • IR ۱۹:۲۷ - ۱۴۰۰/۰۵/۰۵
    0 0
    راز بزرگ در یک چرخه ی غلط اقتصادیست ..! هرساله دولت ها با تورم، حقوقی افزایشی به کارکنان و کلاً همچنین فعالین اقتصادی پرداخت می کنن، شما در شرایط نورمی میری وام میگیری، حالا اون اتفاق چیه؟ فقط این نیست...
  • IR ۱۹:۴۷ - ۱۴۰۰/۰۵/۰۵
    0 0
    بعضی از اینها که دارن این پولهارو میخورن وبه فکر پایین دست ها نیستند ،ندانسته در زمین صهیونیست بازی می کنند.
  • حسن IR ۱۹:۴۹ - ۱۴۰۰/۰۵/۰۵
    0 0
    سلام وقتی مجبوری از بانک صادرات 100میلیون وام گرفتم (5 ساله ) که باید 150 بدهم 10 میلیون را برای 5 سال مسدود کرده است و سود 5 یا 6 درصدی می دهد . این درد رو به کی باید گفت ؟
  • IR ۱۹:۵۵ - ۱۴۰۰/۰۵/۰۵
    0 0
    آقای رییسی،بانکها وگمرک ومالیات وشرکتهای دولتی رو دریاب.کشور رو تبدیل به حالتی کردن که یک طرفش درد ومشکل عدم راهکار برای خرج پولهاش داره ویک طرف دردو مشکل گذران زندگی.
  • پیرمرد IR ۲۰:۳۷ - ۱۴۰۰/۰۵/۰۵
    0 0
    آقا این پولای چند صد میلیونی مشکل ندارد.از نظر مجلس انقلابی !!!فقط چندرغاز حقوق بازنشسته های بی پناه تورم زاست و باید جلوش گرفته بشه.2
  • ناشناس IR ۲۰:۴۵ - ۱۴۰۰/۰۵/۰۵
    1 0
    پول مردم مثل یخ آب میشه و بی ارزش میشه یکی از دلایلش بانکها هستند . حالا این سود چه نفعی برای جامعه داره ؟
  • IR ۲۰:۵۱ - ۱۴۰۰/۰۵/۰۵
    0 0
    اگه ضرر کرده بودن مگه ازشون پول کم میشد بیاد حق ماموریت چند هزار تومنی آموزش و پرورش که اونم شکر خدا به علت کمبود اعتبارات بریدن
  • ناشناس IR ۲۱:۰۱ - ۱۴۰۰/۰۵/۰۵
    0 0
    از محل پول مفت سپرده گذاران بدست آورده اند . در شرایطی که نرخ تورم واقعی 60 درصد در سال است اینها بابت سود سپرده گذاران که منابع اصلی مالی اینها هستند نهایتا سالیانه 16 تا 18 درصد پرداخت میکنند .
  • IR ۲۱:۴۰ - ۱۴۰۰/۰۵/۰۵
    0 0
    مال را اگر به آب تشبیه کنیم بیت المال شده آبکش! رئیس بانکی میشناسم ساکن جنوب تهران بود و الان رفته شمال تهران خونه چند ده میلیاردی خریده ساکن شده. از کجا آورده ای جناب رئیس بانک؟ چرا تو یه خیابون باید ده ها بانک شعبه تکراری افتتاح کنند؟ پول مردم بدبخت داره میره تو جیب رئیس رئسا و زدوبندها و نزول دهنده ها!
  • احمد IR ۲۱:۵۱ - ۱۴۰۰/۰۵/۰۵
    0 0
    پرداخت این پول ها از بی کفایتی بانک مرکزی و نهادهای نظارتی است!!
  • IR ۲۳:۰۲ - ۱۴۰۰/۰۵/۰۵
    0 0
    من سهام بانک تجارت را اوایل مرداد 99 گرفتم 420 تومان الان هست 260 تومان!!! فط 3 ریال !!!!!سود داده اند. از همینجا ورداشته بخدا پنجام میلیون برای یه خاواده که بیمار سرطانی دارند کمک و وام صندو فامیلی جور کردیم براش سهام بانک تجارت گرفتیم الان مونده 32 میلیون فقط!!!! پاداش شون بخدا از پول بیمار هست و امیدوارم خود خودشون خرج بیدرمانیها بکنند
  • IR ۲۳:۴۱ - ۱۴۰۰/۰۵/۰۵
    0 0
    هفت هشت ماه قبل از گرونی های اساسی دلار در ابتدای دولت روحانی، نامزد دوستم که کارمند یک بانک خصوصی است به دوستم گفت تو بانک از بالا رده ها شنیده دلار میخواد گرون بشه و همه کارمندا تو بانک شروع کرده اند دلار خریدن، خود این کارمند خانم هم 150 میلیون تومان پس اندازش رو دلار خرید! بدون اینکه بدونه باعث تورم میشه و جهیزیه ای که باید بخره رو به نرخ روز دلار باید بخره. بله این است خیانت های پی در پی بانک ها در حق مردم. مهران مدیری تو سریال هیولا این مورد رو بوضوح گفت و کاملآ حقیقت بود.
  • IR ۲۳:۳۹ - ۱۴۰۰/۰۵/۰۷
    0 0
    پولی گذاشته بودم یکی ازبانک ها-یکی ازکارمندان گفت سررسید بیار سود شده %18چندماه گذشت دیدم هیچ خبری نیست ودقیقا سودهمانند قدیم میریزند واصلا ریالی اضافه نشده رفتم پیش ریس بانک گفتم ببخشید یکی ازکارمندان گفتند که سررسید بیار عوض کنم سود اضافه شده من هم اوردم ولی همانند گذشته سود می ریزید وقرونی هم اضافه نشده زدندتوسیستم بعدآز مکثی کوتاه گفتند حالا برای چند هزار تومن آمدید!؟چیزی نگفتم ازبانک امدم بیرون ازماه آینده اضافه شد واقعا دیگه اعتماد به بعضی بانک ها نیست- البته ناگفته نماند بعضی ازبانک ها هم واقعا کارنامه ی درخشانی دارند نظیر ملی که هیچ بدی بنده ندیدم سرساعت هرماه سود بلندمدت وروزی که حساب بازشده کوتاه مدت وواقعا کارمندان گلی دارند توشهرمون..

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس