کد خبر 1250606
تاریخ انتشار: ۵ مرداد ۱۴۰۰ - ۰۱:۲۳

به گزارش مشرق یک کاربر ایرانی ساکن اروپا در توئیتی نوشت: ساعت ۷ بود که این دختر بسیار زیبا و جوان خیلی بلندقد داشت زباله جمع می کرد.

با این ظاهر اگر تو ایران بود خونه پدر یا همسرش داشت مثل یک پرنسس زندگی می‌کرد. امان از برابری زن و مرد!

اینم از برابری زن و مرد در اروپا+ عکس

*بازنشر مطالب شبکه‌های اجتماعی به منزله تأیید محتوای آن نیست و صرفا جهت آگاهی مخاطبان از فضای این شبکه‌ها منتشر می‌شود.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 53
  • در انتظار بررسی: 2
  • غیر قابل انتشار: 18
  • IR ۰۱:۳۹ - ۱۴۰۰/۰۵/۰۵
    31 21
    یعنی باید زشتها کارهای سخت بکنند خوشگلا نه؟! نگاهتون کلا به زن تک بعدی و جنسیه
    • IR ۱۱:۱۰ - ۱۴۰۰/۰۵/۰۵
      17 8
      متوجه نشدید داره میگه اون همه حمله به اسلام و فرهنگ اسلامی و ایرانی می کنند این در حالی اتفاق می افته که معمولا زن ها توی ایران وضعیت خیلی بهتری دارند به خصوص اگه اون خانم زیبا باشه! داره میگه اونجا حتی اگر زیبا هم باشی باید خرحمال سیستم باشی
    • IR ۱۱:۲۲ - ۱۴۰۰/۰۵/۰۵
      15 4
      شما هم در ایران با تقلید از همین ها که برابر کنید دنیا و آخرت مردم را نابود کردین
    • ایرانی IR ۱۱:۳۹ - ۱۴۰۰/۰۵/۰۵
      15 8
      کار عیب نیست مافیا اختلاص قاچاق اغازادگی عیبه
    • رامین IR ۱۲:۴۵ - ۱۴۰۰/۰۵/۰۵
      13 2
      چه زن و چه مرد چه خوشکل چه زشت نون زحمتشو میخوره واینکه یه سلبریتی بخاطر اندام و قیافش مستحق درامد کلان باشه ارزش حساب نمیشه همین خانم بقول خودت خوشکل و بلند قد زحمت نکشیده و تو اروپا مجبوره زباله گردی کنه ولی اگه تو کشور ما بود که پولداری بعنوان برده ولی به اسم زن باهاش دوس و یا ازدواج ... و امکانات و ماشین خونه و پول در اختیارش میذاش... و این میشه که جامعه مون به فساد میره
    • IR ۱۴:۰۰ - ۱۴۰۰/۰۵/۰۵
      7 2
      بعضی ها به عمد خودشونو به نفهمی میزنند
  • IR ۰۲:۵۳ - ۱۴۰۰/۰۵/۰۵
    22 7
    البته در این عکس معلوم نیست که زنه یا مرد منتهاش رفتگری هم شغل شریفی هست و اشکالی نمی بینم که زن یا مرد باشه
    • IR ۱۷:۱۰ - ۱۴۰۰/۰۵/۰۵
      5 1
      اگه تو ایران بود هم همینو میگفتی؟ اشکالی نمی بینم زن باشه یا مرد! نمیگفتی بعد از 40 سال به کجا رسیدیم که زن های ما باید رفتگری کنن..
  • IR ۰۳:۰۷ - ۱۴۰۰/۰۵/۰۵
    10 10
    آره دیگه همین کارها را کردید که زنان برای ما شاخ شدند. همه مملکت را زن ذلیل کردید.
  • DE ۰۵:۵۲ - ۱۴۰۰/۰۵/۰۵
    12 4
    خورشید خانم ! همین پرنسس بازی ها جامعه ایرانی رو بدبخت کرده! قدیم یکسری خانم ها چادرزدن روبهانه میکردن که دست وپاگیره نمیتونیم باهاش کار کنیم! حالا این ناخن های هفت متری که دست وپاشون روبسته و بیشتر از یک دگمه رو نمیتونن فشار بدن اخه ناخون های مصنوعی شون میشکنه وبدقیافه میشه! برای همین تنبل بازی ها متاسفانه هیچکس حاضرنیست کمرش روخم کنه وکاری انجام بده! در ایران بارها دیدم کف کوچه ها باد زباله ها رواینور و اونور میبره.جوی فاضلاب ها پراشغال وکثافته. این رسم مسلمانی نیست که فقط خونه ادم تمیز باشه بلکه کوچه هم باید تمیز باشه. بخصوص دراین ایام کرونا! کار مگه عیب و عاره؟ ملتی که کار نمیکنه باید کاسه گدایی جلو نامردها دراز کنه! اینکه که خیلی زشته! تو روستاهای ایران زن ومرد باهم همیشه مشغول کار و تولید هستن. سرمشق ما باید همین کشاورزها وباغدارهای روستایی خودمون باشه نه این پرنسس های طفیلی و مفت خور و بی هنر ! دنیای وال دیسنی! خداروشکر کنید به بهانه برابری زن ومرد درغرب هردو جدی میکنن! وگرنه درایام کرونا همه کوچه وخیابان ها یک متر زباله جمع می شد و دنبال کرونا حتما وبا و طاعون رو هم داشتیم!
  • غفوری IR ۰۶:۱۴ - ۱۴۰۰/۰۵/۰۵
    19 6
    مگه زن زباله گردتوایران نداریم?
  • IR ۰۷:۰۱ - ۱۴۰۰/۰۵/۰۵
    12 3
    این هیکل و سر شانه از پشت خیلی مردانه بنظر می اید تا زنانه
  • US ۰۸:۰۳ - ۱۴۰۰/۰۵/۰۵
    15 9
    تو ایران از این بیشتره. چشم ندارید ببینید.
  • IR ۰۸:۰۳ - ۱۴۰۰/۰۵/۰۵
    14 0
    اتفاقأ خیلی خوبه، من که موافقم!! یا طرف باید زندگی سنتی حالا یکم مدرن کشورمون رو قبول کنه یا اگه خیلی فمینیسته باید بره کار کنه و خرج خودشو دربیاره، برابره دیگه! این وسط نیم بند که همه مزایای زندگی سنتی و همه آزادی‌های خارج رو داشته باشن جواب نمیده!!!
  • IR ۰۸:۱۲ - ۱۴۰۰/۰۵/۰۵
    19 2
    تفاوتش اینه که اونجا به اسم برابری زن هاشون راضی هستن به مردا سواری بدن و اینجا مثل پرنسس زندگی میکنن و باز هم مدعی هستن.
  • IR ۰۸:۲۳ - ۱۴۰۰/۰۵/۰۵
    12 6
    امان از حماقت غربگرایان
  • SE ۰۸:۲۳ - ۱۴۰۰/۰۵/۰۵
    10 9
    حرف زدن از زیبایی زنان نشانه بی حیایی شما است. صمنا ما هم داریم به این نقطه می رسیم.
  • IR ۰۸:۲۷ - ۱۴۰۰/۰۵/۰۵
    7 3
    نمی دونم چرا حس می کنم مرد...
  • روزبه IR ۰۸:۳۹ - ۱۴۰۰/۰۵/۰۵
    9 3
    جامعه ما از مردسالاری رسیده به مرد آزاری،خانم های جامعه شهری ما هم متوقع، پر ادعا و متاسفانه ...
  • جواد IR ۰۸:۳۹ - ۱۴۰۰/۰۵/۰۵
    7 4
    این خانم پاکبان هست لباس فرم پاکبانی هم پوشیده
  • IR ۰۸:۴۰ - ۱۴۰۰/۰۵/۰۵
    2 6
    مطمئنی؟ احیانا لب خیابون یا داخل سطل زباله دنبال روزیش نبود؟
  • سوسان IR ۰۸:۵۵ - ۱۴۰۰/۰۵/۰۵
    8 4
    چی میگی پرنسس چرت و پرت
  • IR ۰۹:۰۳ - ۱۴۰۰/۰۵/۰۵
    6 5
    نه اشتباه نکن این برای ترویج حفاظت از محیط زیست اقدام کرده تا به ما یاد بده که دختر های خوشگل هم میتونند سوپور باشند !
  • IR ۰۹:۰۳ - ۱۴۰۰/۰۵/۰۵
    10 15
    نیست که همه ایرانیا مثل پرنسس بدون تورم زندگی میکنن.
  • IR ۰۹:۴۲ - ۱۴۰۰/۰۵/۰۵
    4 2
    بنظر مردی با موهای بلند باشه
  • آرش پرهام IR ۱۰:۱۹ - ۱۴۰۰/۰۵/۰۵
    2 2
    سلام،اون خانم با این توصیف شما احتمالا یه آقازاده اروپایی،تو اروپا و ژاپن از این کارا میکنن،حالا یه دوره کوتاه هم که باشه،ایران رو با هیچ جای دنیا قیاس نکنین!!.
  • IR ۱۰:۳۰ - ۱۴۰۰/۰۵/۰۵
    5 4
    خانم های کشورهای اسکاندیناوی تقریبا هیکل مردانه دارند در ضمن کی گفته شغل مردانه و زنانه داریم
  • IR ۱۰:۳۰ - ۱۴۰۰/۰۵/۰۵
    28 3
    برابری زن و مرد !؟ ؛)) جالبه خیلی جالبه !! تو ایران ما هم یه عده میگفتن حق زنان اینست که برن ورزشگاه ازادی بپر بپر کنند / افراط و تفریط هر کجا باشه مذموم است نه اینقدر باید زن رو پایین اورد که فقط ببخشید ببخشید وسیله ابراز تمایلات جنسی و شهوانی باشه / نه اینقدر باید بالا برد که دچار کید و فریب و فساد بالقوه شون شد / تشریف ببرید خطبه «نکوهش زنان» در نهج البلاغه رو بخوانید تا نظر امیرالمؤمنین در مورد برخی!! از زنان رو بدانید / اینکه بعضی ها برابری زنان و مردان رو تبلیغ میکنن اصلا به تفاوت در خلقت زن و مرد دقت نکردند به تفاوت وظایف زن و مرد بر اساس همون خلقت خداوندیشون دقت نکردند / نمیدونیم این اقایون و خانم های معتقد به برابری زن و مرد در حکمت خدا شک دارند !؟ در عدالت خدا شک دارند !؟ / هر کجا خواستیم فراتر از دین قدم بگذاریم ضرر کردیم حالا این افراط تو فرهنگ هم اگه نهادینه شده باشه بی رودربایستی اون فرهنگ باید اصلاح بشه / نه به فرهنک عربستان که ارزشی برای زن قائل نیست نه به فرهنگ ما که اینقدر به زن اهمیت بی اندازه دادیم که بعضا مردان هم میرن خودشون رو شبیه زنان میکنند / تقریبا مطمئنیم که هیچ واعظ و روحانیتی در ایران جرأت نکرده خطبه نکوهش زنان در نهج البلاغه رو رو منبر تبیین کنه چون احتمالا شب همسرش خونه راهش نمیده ؛)) که اینهم از همون افراط سرچشمه میگیره تا اونحاکه ما خوندیم ۵ تا خطبه یا حکمت در نهج البلاغه در مورد زنان از زبان حضرت امیر المؤمنین (ع) بیان شده که اونهایی که به برابری زن با مرد اعتقاد دارند باید برن اونها رو بخوانند
    • IR ۱۱:۱۴ - ۱۴۰۰/۰۵/۰۵
      6 2
      درود برحضرت علی(ره): بنا به نقل بزرگان این خطبه را حضرت علی (ع) پس از فتنه جمل ایراد نموده است که در باره زنان می فرماید: مَعاشِرَ النَّاسِ، إنَّ النِّسَاءَ نَواقِصُ الْإِیمَانِ، نَوَاقِصُ الْحُظُوظِ، نَوَاقِصُ الْعُقُولِ، فَاءَمّا نُقْصانُ إِیمانِهِنَّ فَقُعُودُهُنَّ عَنِ الصَّلاَةِ وَ الصِّیَامِ فِی اَیَّامِ حَیْضِهِنَّ، وَ اءَمَّا نُقْصانُ عُقُولِهِنَّ فَشَهَادَةُ امْرَاءَتَیْنِ کَشَهَادَةِ الرَّجُلِ الْوَاحِدِ، وَ اءَمّا نُقْصانُ حُظُوظِهِنَّ فَمَوَارِیثُهُنَّ عَلَی الْاَنْصَافِ مِنْ مَوَارِیثِ الرِّجالِ فَاتَّقُوا شِرارَ النِّسَاءِ، وَ کُونُوا مِنْ خِیارِهِنَّ عَلَی حَذَرٍ، وَ لا تُطِیعُوهُنَّ فِی الْمَعْرُوفِ حَتّی لا یَطْمَعْنَ فِی الْمُنْکَرِ. خطبه ۷۹ «ای مردم! زنان از نظر ایمان و بهرۀ اقتصادی و موهبت عقل کاستی هایی دارند؛ اما کاستی ایمان آنها به دلیل آن است که از نماز و روزه در ایام عادت باز می مانند و گواه کاستی عقل آنان این است که شهادت دو نفر از آنان همچون شهادت یک مرد است و امّا کاستی بهرۀ اقتصادی آنها دلیلش این است که سهم ارث آنان، نصف سهم مردان است، حال که چنین است از زنان بد بپرهیزید و مراقب نیکان آنها باشید و در اعمال نیک- به صورت اطاعت بی قید و شرط- از آنان اطاعت نکنید تا در اعمال بد از شما انتظار پیروی نداشته باشند. »
    • حضرت علی IR ۱۱:۱۹ - ۱۴۰۰/۰۵/۰۵
      5 2
      فاتّقوا شرار النساء و کونوا من خیار هنّ علی حذر «پس از زنان بد دوری گزینید و مراقب نیکان آنها باشید. »
    • پیامبر بزرگ وگرانقدر اسلام IR ۱۱:۲۱ - ۱۴۰۰/۰۵/۰۵
      2 4
      پیامبر اکرم (ص) فرموده اند: شاورهنّ خالفوهنّ شرح نهج البلاغه تستری، ج ۱۱، ص ۱۰۴. «با زنان مشورت کنید و –چون رأی دادند- مخالف آن عمل کنید. »
    • پیامبر ومرکب سواری زنان آخرالزمان IR ۱۱:۲۹ - ۱۴۰۰/۰۵/۰۵
      3 2
      امام باقر عليه السلام فرمود: «جايز نيست زنان بر زين سوار شوند قال رسول اكرم (صلي الله عليه و آله و سلم): سيکون في آخر أمّتي رجال، يرکب نساؤهم على سروج کأشباه الرجال يرکبون على المياثر[1]حتَّى يأتوا أبواب المساجد، نساؤهم کاسيات عاريات، على رؤوسهن کأسنمة البُختُ العِجاف، لا يجِدنَ ريحَ الجنّة. فالعنوهنَّ فإنَّهنَّ ملعونات. رسول اکرم صلَّى الله عليه وآله وسلَّم فرمود: در آخر امت من، مرداني پیدا می شوند که زن هایشان همچون مردها بر روی زین ها سوار می شوند، در آن عصر بر فراز تشک ها سوار می شوند و تا در مساجد می روند، زنانشان در عین لباس پوشیدن لخت و عور هستد و بر سرشان چیزی همانند کوهان اشتران لاغر است، انها عطر بهشت را نمی شنوند، آنها را لعنت کنید که انها از رحمت خدا به دور هستند [1] واژه میاثر که در این حدیث به کار رفته به معنای تشک های نرم است که موقع نشستن روی انها حرکت کنند درست مانند صندلی های اتومبیل های امروزی که به دلیل داشتن فنر موقع نشستن حرکت می کنند و موجب آسایش بیشتر مسافران می باشند. تعبیر حدیث برای مردم عصر نبوت بسیار لطیف است که می فرماید: روی تشک های نرم سوار شده تا در مساجد می آیند و در عصر ما افراد فراوانی از معتقدین به خدا و روز رستاخیز سوار اتومبیل ها تا در مساجد می آیند.
    • بی نام IR ۱۲:۳۴ - ۱۴۰۰/۰۵/۰۵
      5 4
      یعنی طبق این خطبه و اون حدیث ما خانوم ها هم کم عقلیم هم بی ایمان؟ مگر در اسلام همه برابر نیستند مگر ملاک برتری تقوا نیست ؟ من گیج شدم کسی می دونه راهنمایی کنه؟
    • بی نام IR ۱۲:۴۹ - ۱۴۰۰/۰۵/۰۵
      4 4
      یه سوال چرا خانوم ها نباید سوار ماشین یا به قول حدیث همون زین ها بشن و پیامبر این افراد رو لعن کردن؟ میشه دلیلش رو توضیح بدید لطفاً
    • IR ۱۳:۵۱ - ۱۴۰۰/۰۵/۰۵
      3 1
      خداروشکردوستان رفتند مراجعه کردند به نهج البلاغه و تعدادی از اون نامه ها و خطبه ها یا حکمت های حضرت امیر (ع) رو ذکر کردند / با توجه به اینکه خوشبختانه نهج البلاغه بصورت نرم افزار هم در فضای مجازی و اینترنت هست دوستان در سرچ این نرم افزارها در ترجمه و متن فارسی اون کلمه «زن» رو سرچ کنند به نکات بیشتری در این مورد دست خواهند یافت
    • IR ۱۸:۱۷ - ۱۴۰۰/۰۵/۰۵
      1 0
      در جواب اون خانم محترمی که فرمودند یعنی ما هم کم عقلیم هم بی ایمان !؟ نخیر ببینید ۱- چون غلبه احساسات در زنان بیش از مردان است گاهی این غلبه احساسات بر تصمیمات عاقلانه اونها تأثیر میگذاره و بواسطه این غلبه احساسات و عواطف هست که میگن زن نباید قاضی بشود یا شهادت دوزن در دادگاه برابر یک مرد است / حالا این غلبه احساسات در زنان با ویژگی مادر بودن و وظیفه پرورش فرزندان با عطوفت و مهربانی سازگار است و حکمت خدا بر این قرار گرفته که زن بواسطه این وظایف، احساسات و عواطف بیشتری نسبت به مردان داشته باشد / ۲- نکته دوم اینکه هوش با عقل تفاوت دارد یعنی ممکن است زنی از لحاظ هوشی برتر از یک مرد باشد مثلا عمروعاص و مأمون و هیتلر و..هوش خوبی داشتند اما از عقل سالم برخوردار نبوده که باطل را بر حق ترجیح ندهد / پس هوش قوی همیشه عاقبت بخیری نمی اورد اما استفاده از عقل در تشخیص حق از باطل و پیروی از ان حتما به عاقبت بخیری منحر میشود /به تعبیر ما احساسات یک زن همچون پرده ای است که در برخی مسائل مانع از بهره مندی کامل یک زن از ان میشود و الا خداوند در اعطای عقل به زنان و مردان به یکی بیشتر و به یکی کمتر عقل نداده منتها به تعبیر ما پرده ضخیم احساسات و عواطف در زنان مانع از بهره مندی کامل زنان از عقل در برخی مسائل است / والا بقول شما تقوا ملاک برتری است خود قران هم از زنان مؤمن و از مردان مؤمن سخن گفته / بنابراین کلام حضرت علی (ع )؛با انچه که در قران امده منافاتی ندارد و هردو درست و صحیح هستند
    • به 13:51 IR ۱۸:۲۹ - ۱۴۰۰/۰۵/۰۵
      4 0
      مامراجعه به نهج ابلاغه نکردیم زیرا حفظیم این هارو از حفظ نوشتم
    • بهترین تقسیم کار IR ۱۹:۰۳ - ۱۴۰۰/۰۵/۰۵
      0 0
      رسول خدا فرمود:« کارهای داخل منزل با فاطمه و کارهای خارج از منزل با علی باشد.» فاطمه علیهاسلام می‏فرماید: کسی نمی‌داند من چقدر خوشحال شدم از اینکه رسول خدا مرا از معاشرت با مردان بازداشت.
    • IR ۱۹:۱۱ - ۱۴۰۰/۰۵/۰۵
      0 1
      چقدر خوب که شما نهج البلاغه رو از حفظ هستید همه انچه که از حضرت امیر امؤمنین در باره زنان در نهج البلاغه امده است رو ذمر بفرمایید / انچه که از کلام امیرامؤمنین (ع) در مورد زنان امده منحصر به این خطبه «نکوهش زنان» نیست
    • به 19:11 IR ۱۰:۲۹ - ۱۴۰۰/۰۵/۰۶
      0 0
      هرچه درنهج ابلاغه آمده درمورد ذمر زنان است که از خانه ها بیرون می آیند وخانه داری رهاکرده وبیرون می آیندمن نهج ابلاغه را حفظم نمیخوادبه من بگی ما دودسته فمنیسم داریم اسلامی امثال تو فمنیسم اسلامی از اون یکی فمنیسم خطرناک تر هست بهترین شغل زن خانه داری ایتن چنین زنی قابل ستایش است کوچولو
    • به 19:11 IR ۱۱:۲۲ - ۱۴۰۰/۰۵/۰۶
      0 0
      انچه که از کلام امیرامؤمنین (ع) در مورد زنان امده منحصر به این خطبه «نکوهش زنان» هست هست هست هست هست هست هست هست
    • به 18:17 IR ۱۱:۳۳ - ۱۴۰۰/۰۵/۰۶
      0 0
      خودت را خسته نکن فایده ندارد آخرالزمان است دیگر انچه که از کلام امیرامؤمنین (ع) در مورد زنان امده منحصر به این خطبه «نکوهش زنان» هست هست هست هست هست هست هست هست
    • به 19:11 IR ۱۱:۴۳ - ۱۴۰۰/۰۵/۰۶
      0 0
      به امثال تو میگن تحریف تحریف کن همگی نکوهش زنان است
  • IR ۱۰:۵۵ - ۱۴۰۰/۰۵/۰۵
    27 5
    من بعد از 50 سال فهمیدم که برابری فقط به ضرر زن بود . کاش مردای ما و قوانین طوری عمل نمیکردن که خانها باورشون بشه برابری یعنی درست زندگی کردن . الان هم که دیگه دیره . دور از شتر بخواب . خواب آشفته نبین.
  • IR ۱۱:۱۶ - ۱۴۰۰/۰۵/۰۵
    7 2
    تمام فکرشان در زینت زندگی و فساد است. ایمانشان ناقص است. بهره اقتصادی آنها همراه با کاستی است. از نظر عقلی دچار کمبود هستند. از آنها نباید اطاعت بی قید و شرط داشت. از مشورت با آنها باید پرهیز نمود. باید از نامحرم دور داشته شوند. باید آنها را آنچنان مخفی داشت که کسی آنها را نشناسد. قادر به انجام هر کاری نیستند. نباید بیش از حد به آنها احترام گذارد. احترام زیاد سبب خواهد شد که آنها پا را از گلیم خود فراتر برند. بد گمانی به او سبب می شود تا او به کار بد تشویق شود.
  • حضرت علی IR ۱۱:۲۰ - ۱۴۰۰/۰۵/۰۵
    3 3
    حضرت علی: ایاک و مشاوره النساء فانّ رأیهن الی افن و عزمهنّ الی و هن نهج البلاغه، از نامه ۳۱. «از مشورت با زنها خودداری کن زیرا اندیشه ایشان ناتوان و اراده شان سست و ضعیف است. »
    • IR ۱۲:۱۷ - ۱۴۰۰/۰۵/۰۵
      3 6
      اینها مخصوص زنانی است که تربیت اسلامی نیافته اند ..
    • به ناشناس 12:17 IR ۱۸:۱۹ - ۱۴۰۰/۰۵/۰۵
      1 2
      حضرت علی:فاتّقوا شرار النساء و کونوا من خیار هنّ علی حذر «پس از زنان بد دوری گزینید و مراقب نیکان نیکان نیکان و(تربیت یافتگان اسلامی) آنها باشید. »
  • بوفالوی عجیب IR ۱۱:۵۵ - ۱۴۰۰/۰۵/۰۵
    4 0
    الان کی برابر است که زن و مرد هم برابر باشه ، در بین خود مردها ، مثلا ی کارگر و ی نماینده مجلس ، یا مثلا ریس جمهور و ی جوان بیکار ، الان ی جوان بیکار و تحصیلکرده خوش تیپ را بیا با ی نمایند شکم گنده زپرتی یا با ی ریس جمهور پیر در بداغون (بایدن،...) مقایسه کنیم ، اگه با تو باشه حتما میگی این جوان تو مملکت ما بود الان ریس جمهور بود نه خورشید ساده لوح .
  • FR ۱۷:۱۱ - ۱۴۰۰/۰۵/۰۵
    0 3
    هر وقت تک همسری قانون شد و مردان مسلمان الزام به رعایت آن شدند و دیه مرد و زن مساوی شد و زن در زندگی زنا شویی از حقوق مساوی با در برابر مرد برخوردار شد میشه گفت در کشور ما هم حقوق مرد و زن مساوی شده است. والله که حمل زباله خیلی اسون تر غز ۱۰ ساعت کار مداوم در زمین های شالی و چایی باشه . تازه بعدش هم اشپزی تو خونه و شستن رخت ها .
    • تقسیم کار IR ۱۰:۲۵ - ۱۴۰۰/۰۵/۰۶
      22 0
      رسول خدا فرمود:« کارهای داخل منزل با فاطمه و کارهای خارج از منزل با علی باشد.» فاطمه علیهاسلام می‏فرماید: کسی نمی‌داند من چقدر خوشحال شدم از اینکه رسول خدا مرا از معاشرت با مردان بازداشت.
  • آرش IR ۱۶:۵۶ - ۱۴۰۰/۰۵/۰۷
    1 1
    برای اینکه در اروپا مثل ایران زن ذلیل نیستند و زنهای لجباز رو با محبت بیش از اندازه گستاخ نمیکنند ایران دوبار به خانمت میگی دوست دارم و بهش توجه میکنی لجبازی میکنه و دعوا راه میندازه تا مرد منت کشی بکنه اونم توجه نکنه
  • . IR ۲۱:۵۸ - ۱۴۰۱/۱۲/۱۷
    0 2
    اره توی خونه ای که نه گاز داره نه برق نه اب نه حتی توان خریدن یه نون دارن با کتک هایی که از پدرش و شوهرش میخوره داره مثل یه پرنسس زندگی میکنه باشه تو راست میگی

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس