حملات

لشکر امام علی (ع) با انتشار بیانیه‌ای خبر داد که یکی از اردوگاههای وابسته به این لشکر در استان نجف، هدف حملات پهپادی قرار گرفته است.

به گزارش مشرق، نیروهای سازمان حشد الشعبی عراق از حملات پهپادی به مواضع خود در استان نجف اشرف خبر دادند.

لشکر امام علی (ع) با انتشار بیانیه‌ای خبر داد که یکی از اردوگاههای وابسته به این لشکر در استان نجف، هدف حملات پهپادی قرار گرفته است.

پایگا خبری بغداد الیوم ضمن نقل این بیانیه گزارش داد، این حملات در ساعات ۱۵ و ۳۰ دقیقه و ۱۷ و ۳۰ دقیقه به وقت عراق صورت گرفته است.

به گفته این لشکر، عملیات شناسایی پس از این حملات آغاز شده است.

کانال تلگرامی صابرین نیوز هم خبر داد که این حملات پهپادی توسط رژیم صهیونیستی صورت گرفته است، ولی این خبر را منابع رسمی عراقی و متعلق به الحشد تأیید نکرده‌اند.

این فیلم از حملات مذکور منتشر شده است:

پایگاه خبری شفق نیوز هم به نقل از یک منبع امنیتی گزارش داد، یکی از راکتهایی که در پی انفجار به هوا پرتاب شد، به یکی از ساختمانهای مسکونی اطراف حادثه اصابت کرده است.

وی گفت که این حملات به یکی از انبارهای مهمات متعلق به الحشد صورت گرفته است.

این حملات در حالی صورت گرفته است که نیروهای الحشد بارها تأکید کرده‌اند که اجازه نخواهند داد مناطق مرزی عراق، به گذرگاهی برای تروریستهای دست‌پرورده واشنگتن و تل‌آویو تبدیل شود.

یکی از فرماندهان الحشد نیز اخیرا خبر داد که دوربینهای استان صلاح الدین موفق شده‌اند هلی برن عناصر داعش توسط آمریکا و همکاری آنان را ثبت و ضبط کنند.

منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 1
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 3
  • IR ۲۳:۳۹ - ۱۴۰۰/۰۵/۰۴
    6 0
    باز زدن نفهمیدن کی زده.

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس