مجلس

سخنگوی کمیسیون آموزش مجلس گفت: در نشست امروز (دوشنبه) این کمیسیون طرح جهش تولید دانش بنیان تا ماده سوم مورد بررسی و با اعمال اصلاحاتی به تصویب رسید.

به گزارش مشرق، رضا حاجی پور سخنگوی کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس شورای اسلامی در تشریح جزئیات نشست امروز (دوشنبه ۴ مرداد) این کمیسیون اظهار داشت: در بخش اول در نشست امروز کمیسیون آموزش از اعضای تیم ملی المپیاد دانش آموزی فیزیک مربوط به سال ٢٠٢٠ و ٢٠٢١ تقدیر شد.

وی افزود: در نظر گرفتن بسته‌های حمایتی مشفقانه برای حمایت از دانش آموزان نخبه از موضوعاتی است مقام معظم رهبری در این باره تاکید دارند تا دستگاه‌های مسئول وظایف خود را در این راستا به درستی انجام دهند.

سخنگوی کمیسیون آموزش مجلس تصریح کرد: دستور کار بعدی کمیسیون، بررسی شور دوم طرح جهش تولید دانش بنیان بود که کمیسیون آموزش به عنوان کمیسیون اصلی با محوریت گزارش کمیته پژوهش و فناوری کمیسیون و با حضور نمایندگان دستگاه‌های مختلف، این طرح را مورد بررسی قرار دادند.

حاجی پور گفت: در نشست امروز، طرح جهش تولید دانش بنیان تا ماده سوم مورد بررسی و با اعمال اصلاحاتی به تصویب رسید که این سه ماده درباره چگونگی حمایت‌ها از شرکت‌های دانش بنیان است.

منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس