گریس ها انواع مختلفی دارند و در صنایع کاربرد های متفاوتی نیز دارا می باشند که روانکاری بسیار بالایی دارند و همچنین نیروی محرکه بسیاری از تجهیزات نیز می باشند و بسیار مقرون به صرفه تر از روغن های صنعتی هستند که در این مقاله پرفروش ترین گریس ها در بازرگانی روغن صنعتی فیدار اویل معرفی می کنیم که می توانید با قیمتی استثنایی به خرید و فروش گریس مولیکوت و یا خرید و فروش گریس گرافیتی و گریس سیلیکونی بپردازید پس با ما همراه باشید.

خرید و فروش گریس مولیکوت و شناخت انواع آن:

گریس های مولیکوتی که در فیدار اویل به فروش می رسد شامل گریس گرافیتی و گریس سیلیکونی است. از ویژگی های خاص این محصول که در هنگام خرید و فروش گریس های مولیکوت باید به آن دقت کنید و از سازگاری این گریس ها با دستگاه خود مطمئن شوید، می توان به مواردی مثل فشار شدید، محیط شیمیایی خشن، درجه حرارت های پایین و بالا اشاره کرد.

این گریس ها که با تلاش فراوان ساخته شده اند و در سرتاسر جهان کاربرد دارند بر اساس روغن های معدنی یا مایعات مصنوعی از قبیل: روغن های سیلیکون، ساخته می شوند که در ادامه با دو نوع از پر فروش ترین آن ها آشنا می شوید.

https://fidaroil.com/wp-content/uploads/2021/06/Molykote-111-compound-min-705x900-1-300x300.jpg

  خرید و فروش گریس گرافیتی و معرفی آن:

گریس های گرافیتی دارای مرغوب ترین مواد اولیه بر پایه های لیتیم و یا بنتون و سولفونات کلسیم هستند که برای خرید و فروش گریس گرافیتی می توانید به فروشگاه فیدار اویل مراجعه کنید.

گریس گرافیتی بیشتر در یاتاقان ها و چرخ دنده باز و در دستگاه هایی که تحت فشار و ارتعاشات بالا و دور آهسته هستند کار می کنند. عمده مصرف این گریس در چرخ دنده های باز و یاتاقان های سنگ شکن ها و آسیاب های غلطکی در صنایع معادن و فولاد است.

این گریس های گرافیتی بیشتر در دستگاه هایی کاربرد دارند که انرژی مصرفی آن ها پایین است مانند اسکله های دریایی، کارخانجات نورد فولاد، راه آهن و یا پمپ های آب استفاده می شود که کاربرد اصلی آن جلوگیری از قفل شدن قطعات است و اهمیت زیادی در صنایع سنگین به علت ویژگی های منحصر به فردش دارد.

ویژگی های منحصر به فرد آن که آن را از گریس های معمولی جدا می کند روان کنندگی بالاتر و بهتر، مقاومت و ماندگاری بیشتر آن است.

https://fidaroil.com/wp-content/uploads/2021/05/bvn.jpg

برای خرید و فروش گریس سیلیکونی به چه نکاتی باید توجه کنیم؟

به مراتب هنگام خرید و فروش گریس سیلیکونی توجه به نوع و کارایی آن از اهمیت ویژه برخورد دار است. کاربرد این محصول شامل مقاومت در مقابل انواع مواد قلیایی و اسیدی، چسبندگی بسیار خوب، ضد خوردگی، ضد سایش، ضد آب، پایداری عالی، مناسب برای روانکاری های فشار بالا و غیر سمی بودن آن می باشد.

ترکیبات این گریس شامل یک روغن سیلیکون با یک تغلیظ کننده است که اغلب، روغن سیلیکون پلی متیل سیلوکسان است و تغلیظ کننده آن آمورففوم سیلیکا می باشد.

از کاربرد های این گریس می توان به موارد زیر اشاره کرد:

  1. دمپر ها در ضربه گیر های تجهیزات الکتریکی و الکترونیک
  2. آب بندی قطعات و  کاسه نمدها
  3. روانکاری شیرآلات کوچک اهرمی که از فلز یا شیشه یا پلاستیک ساخته شده اند.
  4. مهر و موم برای سیستم خلاء و فشار
  5. مانعی برای ورود گرد و خاک و یا خروج مواد برخی از دستگاها
  6. استفاده از شیر آلات خطوط اصلی گاز طبیعی و تجهیزات خانگی، پکیج و تجهیزات مشابه

https://fidaroil.com/wp-content/uploads/2020/02/Untitled-1-1-1-300x180.jpg

شرکت فیدار اویل:

بازرگانی روغن صنعتی فیدار اویل (fidaroil.com) ارائه دهنده انواع روغن های صنعتی و گریس ها در برند های مختلف است که با سال ها تجربه و ارائه بهترین و با کیفیت ترین محصولات و خدمات توانسته است رضایت مشتریان خود را جذب کند شما عزیزان نیز می توانید با مراجعه به سایت ما و ارتباط با واحد پشتیبانی ما از محصولاتی باکیفیت و با ضمانت بهره ببرید.


** این محتوا صرفا جنبه تبلیغاتی دارد و توسط سفارش دهنده آن تهیه و تنظیم شده است

برچسب‌ها

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس