کد خبر 1250368
تاریخ انتشار: ۴ مرداد ۱۴۰۰ - ۱۲:۴۱
علیدخت: آبروی تنیس روی میز ما در المپیک رفت/ بازیکن بزرگ، مربی بزرگ می‌خواهد

سرمربی سابق تیم ملی تنیس روی میز گفت: متاسفانه با نمایشی که وجود داشت، آبروی تنیس روی میز کشورمان در المپیک رفت.

به گزارش مشرق، ابراهیم علیدخت در مورد عملکرد نماینده تنیس روی میز ایران در مسابقات المپیک اظهار داشت: قبل از اینکه بازی شروع شود، وقتی من نیما عالمیان را دیدم از چهره‌اش متوجه شدم اصلا روحیه خوبی برای مبارزه ندارد. بازیکنی هم که روحیه نداشته باشد هر چقدر هم از لحاظ بدنی آماده باشد نمی‌تواند نتیجه بگیرد. ملی‌پوش ما بازیکن انگلیسی را در مسابقات جهانی قطر برده بود و در این دوره هم به او خورد که به نظرم قرعه خوبی بود.

وی در مورد حواشی رخ داده در این مسابقه، زدن سرویس‌های توهین‌آمیز و پرتاب راکت توسط نیما عالمیان گفت: نیما بازیکن بزرگی است، اما بازیکن بزرگ، مربی بزرگ هم می‌خواهد، مربی بزرگ باید مدیر بزرگ داشته باشد. اگر این شرایط رعایت نشود، همین اتفاقی که در المپیک افتاد باز هم رخ می‌دهد. اگر بازیکن مربی را قبول نداشته باشد، حرفش را هم گوش نمی‌دهد. مربی کوچک باعث می‌شود که این وضعیت پیش بیاید. نیما از لحاظ روحی بهم ریخته بود و این مربی بود که باید او را آرام می‌کرد. نه تنها این اتفاق نیفتاد بلکه آبروی تنیس روی میز ایران رفت.

المپین اسبق و سرمربی سابق تیم ملی تنیس روی میز در مورد اینکه فدراسیون در مورد داوری دیدار نیما عالمیان به فدراسیون جهانی اعتراض کرده است، افزود: نامه نوشته‌اید که چه شود؟ با این کار مسخره‌مان می‌کند، این چه کاری است که می‌کنید؟ بازیکن باید خودش را کنترل کند و راکتش را پرتاب نکند. به نظر من اصلا حرکت قشنگی در این مسابقه صورت نگرفت. فقط در این مورد باید بگویم که نقش مربی که همراه او بوده چیست. لطف الله نسبی ۶-۵ سال است که با برادران عالمیان کار می‌کند، چطور است از شیوه بازی و رفتاری آنها اطلاع ندارد تا در شرایط حساس کمک‌شان کند.

علیدخت تأکید کرد: مربی تیم ملی به جای اینکه تمرکزش روی شاگردش باشد و بتواند او را کمک کند، رفته و از دهکده بازی‌ها فیلمبرداری می‌کند. مگر کار شما معرفی دهکده به مخاطبان است. چطور او قبل از مسابقه گفته بود نیما در بهترین شرایط است اما روز مسابقه شرایط دیگری رقم خورد.

وی با انتقاد از مسئولان فدراسیون تنیس روی میز گفت: وقتی رئیس فدراسیون فقط به فکر حفظ میز و صندلی‌اش است، دنبال پیشرفت تنیس روی میز نخواهد بود. اسفندماه سهمیه گرفتید و برنامه‌تان در این ۴ ماه چه بوده است؟ چرا نظارتی برای آماده‌سازی نیما عالمیان نشده است؟

سرمربی سابق تیم ملی تنیس روی میز ایران در پایان عنوان کرد: افرادی که در حال حاضر حضور دارند اعتبارشان را از تنیس روی میز گرفته‌اند، نه اینکه اعتباری به این رشته داده باشند. تا زمانی که این شرایط وجود داشته باشد، تنیس روی میز ما وضعیت خوبی نخواهد داشت.

منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 6
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 1
  • IR ۱۷:۵۳ - ۱۴۰۰/۰۵/۰۴
    6 3
    اینهمه پول خرج شده واسه تنیس و المپیک...نباید راکت پرت کنیم...حالا برادران عالمییان هم قهر می کنند و می روند تیم پناهجویان
  • GB ۰۴:۳۹ - ۱۴۰۰/۰۵/۰۵
    2 0
    الکی نمیگن که عصبی ترین کشور دنیاییم. تو تاریخ المپیک همچین حرکتی وجود نداشته
  • علی IR ۱۰:۰۷ - ۱۴۰۰/۰۵/۰۵
    1 0
    عالمیان آبروی تنیس ایران رو برد قابل توجیه نیست باید به مربیش احترام می گذاشت عالمیان باید مجازات بشود و چون به حیثت ایران لطمه زده برای همیشه باید از ورزش محرم بشود که الگوی باشد برای دیگر بازیکنان سرکش و نافرمان مشابه این بهداد سلیمی ما در وزن برداری داشتیم اگر اون زمان با سلیمی برخورد جدی می کردیم حالاذشاهد این آبروریزی بزرگ نبودیم
  • F.A IR ۱۱:۵۳ - ۱۴۰۰/۰۵/۰۵
    4 0
    آبروی شما خیلی وقته که رفته. آره برادر خبر نداری یا خودتان زدید به بی خبری.
  • ایرانی IR ۲۰:۲۶ - ۱۴۰۰/۰۵/۰۵
    1 0
    واقعی این است که بهترازبرادران عالمی درتنیس روی میز نداریم اما محترمانه از نیای مسابقات خداحافظی کنند
  • امید IR ۰۹:۰۵ - ۱۴۰۰/۰۵/۰۶
    0 0
    حرکتی که اعمال شد دور از ورزش، المپیک ومردم محترم ایران بود امیدوارم ورزشکاران اینده جهان پهلوان تختی رو اولگوی خودشون قرار بدهند

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس