حاشیه بازی پرسپولیس و تراکتور| حضور تماشاگران در ورزشگاه آزادی!/ اقدام جالب آل کثیر برای تماشای پنالتی سپاهان+عکس

درحالیکه دیدار پرسپولیس و تراکتور قرار بود بدون تماشاگر برگزار شود، تعدادی از طرفداران تیم تهرانی در ورزشگاه آزادی حضور دارند.

به گزارش مشرق، پیمان بابایی در دقیقه ۵۰ دیدار پرسپولیس و تراکتور برای تیم میهمان گلزنی کرد تا دروازه سرخ‌پوشان پس از ۳۷۱ دقیقه در لیگ برتر باز شود. آخرین بار در دقیقه ۳۹ دیدار با گل‌گهر دروازه پرسپولیس باز شده بود.

* پس از اعلام کرنر به سود پرسپولیس در دقیقه ۵۳، محمدرضا اخباری با صدای بلندی سمت محمدحسین زاهدی‌فر گفت: "به خدا توپ به بازیکن ما نخورد." وی به این شکل اعتراض خود را به تصمیم کمک‌ داور نشان داد.

* در شرایطی که اکبر ایمانی در دقیقه ۵۴ روی زمین افتاده بود، شهریار مغانلو سمت وی رفته و با کشیدن دستش از هافبک تراکتور درخواست کرد زودتر به بازی بازگردد.

* در دقیقه ۶۰ محمود شجاعی، مربی تراکتور به دلیل اعتراض به داور کارت زرد گرفت.

* پس از به ثمر رسیدن گل تساوی پرسپولیس در دقیقه ۶۴ با ضربه مهدی عبدی، بازیکنان این تیم بلافاصله توپ را به زمین آوردند تا بازی سریع‌تر شروع شود.

* هانی نوروزی، فرزند هادی نوروزی کاپیتان مرحوم پرسپولیس که روی سکوهای ورزشگاه آزادی کنار عیسی آل کثیر نشسته بود، گوشی موبایل خود را در زمان اعلام پنالتی به سود تیم ذوب آهن در بازی با سپاهان به مهاجم سرخ‌پوشان داد تا با هم این صحنه را تماشا کنند.

* در دقیقه ۷۰ اعتراض مجدد فیروز کریمی به داور سبب شد زاهدی‌فر به کنار زمین بیاید و به سرمربی تراکتور به آرامی تذکر بدهد.

* سرمربی تراکتور که در نیمه دوم بارها به عملکرد شاگردانش معترض شده بود، در صحنه ای از این نیمه یکی از هافبک‌های تیمش را بی‌عرضه خطاب کرد. 

* تعدادی از هواداران پرسپولیس برای تماشای این مسابقه روی سکوهای ورزشگاه آزادی نشسته بودند.

حضور تماشاگران در ورزشگاه آزادی! +عکس

حضور تماشاگران در ورزشگاه آزادی! +عکس

* کمال کامیابی نیا، هافبک مصدوم سرخ‌پوشان هم در ورزشگاه حضور داشت. 

منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس