کد خبر 1249961
تاریخ انتشار: ۳ مرداد ۱۴۰۰ - ۱۴:۵۷
ناظم‌الشریعه: ۲ سال از مسابقات دور بودیم/ در تایلند به دنبال هماهنگی و بعد نتیجه هستیم

سرمربی تیم ملی فوتسال ایران گفت که شاگردانش در تورنمنت تایلند، ابتدا به دنبال کسب هماهنگی و سپس رقم زدن نتایج خوب هستند.

به گزارش مشرق، محمد ناظم‌الشریعه درباره بازی امروز (یکشنبه) تیمش برابر لیتوانی گفت: همانطور که همه می‌دانند، در هر تورنمنتی اولین بازی مشکلات و سختی‌های خودش را دارد. جدا از اینکه بعد از دو سال دوری از مسابقات، امروز برابر لیتوانی حاضر شدیم که میزبان جام جهانی فوتسال است. حریف تیم فیزیکی خوبی بود و ما در اولین گام سعی کردیم هماهنگی لازم را بین بازیکنان ایجاد کنیم.

وی در ادامه افزود: در هر صورت بازیکنان امروز خیلی خوب برابر لیتوانی ظاهر شدند و با هوش بالا توانستند برنامه‌های مدنظر کادر فنی را در زمین مسابقه پیاده کنند. با توجه به زمان کمی که داشتیم، به نتیجه دلخواه رسیدیم و در نیمه دوم نیز سعی کردیم از تمام پتانسیل تیم استفاده کنیم. به باتجربه‌ها استراحت دادیم و نیروهای جوان را وارد زمین مسابقه کردیم.

سرمربی تیم ملی فوتسال ایران ادامه داد: به دنبال کار دفاعی و هماهنگی لازم بین بچه‌ها بودیم. در این دیدار از تمام ۱۵ بازیکن استفاده کردیم و امروز فقط یک دروازه‌بان بازی نکرد. از نتیجه بازی راضی هستم و فکر می‌کنم شروع خوبی در این تورنمنت داشتیم. البته نباید بقیه حریفان را دست‌کم بگیریم. تلاش می‌کنیم بازی به بازی بهتر شویم و مهمترین هدف ما در این تورنمنت، ابتدا هماهنگی و بعد کسب نتیجه است.

منبع: فدراسیون فوتبال

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 1
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • mojtaba SE ۱۷:۴۹ - ۱۴۰۰/۰۵/۰۵
    0 0
    راندمان باید هدف یک مربی بزرگ باشه یعنی, لطفا اول نتیچه برد و دوم هماهنگی و" چشم نواز"...دنبال توجیه برای باختهای آینده خودت نباش اول!!!...راندمان باید هدفت باشه.پاینده ابر قدرت ایران پاینده رهبر

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس