کد خبر 1249614
تاریخ انتشار: ۲ مرداد ۱۴۰۰ - ۲۲:۳۵
طوفان شدید در پارسیان + عکس و فیلم - کراپ‌شده

طوفان و باد بسیار شدید در عصر امروز در پارسیان باعث خسارات فراوانی به مبلمان شهری و به منازل مسکونی مردم شد.در اثر این طوفان شدید متأسفانه یک جوان جان خود را از دست داد.

به گزارش مشرق، طوفان و باد شدید در عصر روز شنبه ۲ مردادماه خسارات زیادی به زیرساخت‌ها و مبلمان شهری وارد کرد و آسیب‌های فراوانی به تابلوهای شهری، سازه‌های موقت، ابنیه عمومی، تابلوهای سردرب مغازه‌ها و درختان سطح شهر وارد کرد.

مهرداد حسن زاده مدیرکل مدیریت بحران استانداری هرمزگان امشب اظهار کرد: در پی وزش باد شدید در منطقه پارسیان که بیش از ۱۲۵ کیلومتر سرعت داشته، متأسفانه یک جوان ۲۶ ساله جان خود را از دست داد.

وی افزود: این جوان در یک منطقه روستایی و در اثر ریزش دیوار جان باخته است.

محمود مولوی شهردار پارسیان در این زمینه اظهار کرد: سرعت طوفان بالغ بر ۱۳۰ کیلومتر تخمین زده شده و به گفته بسیاری از اهالی مسن این شهرستان، چنین باد شدید و طوفانی در چند دهه اخیر بی سابقه بوده است.

وی افزود: این طوفان باعث خسارات بسیار بالا به تاسیسات و امکانات شهری شد و بسیاری از درختان سطح شهر از ریشه کنده شده‌اند و تابلوهای بسیاری از مغازه ها و درب های آنها دچار خسارت شدید گردیده است.

طوفان شدید در پارسیان +عکس و فیلم

مولوی عنوان کرد: تاسیسات برق شهر پارسیان نیز دچار آسیب دیدگی وخسارت شده است و بسیاری از سازه‌های موقت مردم از جا کنده شده و احتمال سقوط آنها در ساعات آینده وجود دارد که از مردم می‌خواهیم نهایت دقت و اختیاط را داشته باشند.

طوفان شدید در پارسیان +عکس و فیلم

طوفان شدید در پارسیان +عکس و فیلم

خبرنگار: جواد علی پرست

منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 4
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • IR ۲۲:۴۶ - ۱۴۰۰/۰۵/۰۲
    10 0
    پارسیان در سیل و زلزله وطوفان همیشه آسیب دیده
  • IR ۲۳:۳۰ - ۱۴۰۰/۰۵/۰۲
    13 14
    چقدر در جنوب کشور بادهای قوی داریم ، در سیستان و بلوچستان هم هرسال بادهای بسیار شدید میاد. آیا نمیشه توربین های بادی متعدد در اون مناطق نصب کرد؟ یا بعضی صنایع رو به اونجا انتقال داد؟ مناطق جنوبی ایران مثل بوشهر هرمزگان و سیستان و بلوچستان جز فقیرترین و محروم ترین مناطق ایران هستند ، واقعا حقشون این نیست
  • خر خوشحال IR ۰۰:۵۴ - ۱۴۰۰/۰۵/۰۳
    0 7
    چه باحال . بازم بزارید از این کلیپ ها خفن
  • بوفالوی عجیب IR ۱۳:۰۰ - ۱۴۰۰/۰۵/۰۳
    0 0
    من ی ضرب المثل دارم میگم بادی که ی بوفالو ۲ تنی را از جا نتونه بکنه باد نیست نسیم است ، آی نسیم بهاری ما را با خود .... آی نسیم .....ما را با ......

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس