کد خبر 1249542
تاریخ انتشار: ۲ مرداد ۱۴۰۰ - ۱۹:۴۸
ایتالیا

کاپیتان تیم ملی فوتبال ایتالیا برای عقد قرارداد جدید با بانوی پیر شروطی تعیین کرده است.

به گزارش مشرق، جورجو کیه لینی بعد از فتح یورو ۲۰۲۰ با همراه تیم ملی ایتالیا، برای ادامه دادن به دوران بازیگری‌اش در رده ملی و باشگاه ترغیب شده است و طبق آخرین گزارش‌ها او در نظر دارد با تمدید قراردادش با یوونتوس، شانس حضور در جام جهانی ۲۰۲۲ را برای خود حفظ کند.

کیه‌لینی درحال حاضر تعطیلات تابستانی‌اش را سپری می‌کند و انتظار می‌رود که به محض بازگشت از تعطیلات مذاکرات خود را برای تمدید قراردادش آغاز کند.

طبق گزارش نشریه گاتزتادلواسپورت؛ کیه‌لینی که قراردادش با یوونتوس در انتهای ماه ژوئن به پایان رسید برای ماندن در یوونتوس قراردادی دو ساله با افزایش حقوق می‌خواهد. این در حالی است که او قبل از بازی‌های یورو تصمیم داشت که با پایان کارش در این مسابقات بازنشسته شود. رضایت کیه‌لینی از عملکردی که در این تورنمنت داشته سبب شده تا او برای حضور در جام جهانی سال آینده نیز وسوسه شود تورنمنتی که در ماه‌های نوامبر و دسامبر سال ۲۰۲۲ برگزار می‌شود و به همین دلیل هم کیه‌لینی درخواست تمدید دو ساله قراردادش را دارد.

علاوه بر این کیه‌لینی که ماه آینده ۳۷ ساله می‌شود، تقاضای افزایش حقوقش از ۳.۵ میلیون یورو در سال فعلی به ۵ میلیون یورو را دارد که البته بعید است یوونتوس با آن موافقت کند چرا که به دلیل شرایط مالی نه چندان جالب باشگاه، بانوی پیر سعی در کاهش حقوق تمام اعضای خود دارد.

منبع: تسنیم

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس