کد خبر 1249533
تاریخ انتشار: ۲ مرداد ۱۴۰۰ - ۱۹:۳۷
حمایت

خبرنگار اسرائیلی دقایقی قبل با بازنشر تصویری از دیدار خود با یکی از سران گروهک تروریستی الاحوازیه اعلام کرد رژیم اشغالگر قدس از گروه های تجزیه طلب خوزستانی حمایت می کند.

به گزارش مشرق، ایدی کوهن خبرنگار اسرائیلی نزدیک به سازمان جاسوسی رژیم صهیونیستی (موساد) دقایقی قبل با بازنشر تصویری از دیدار خود با یکی از سران گروهک تروریستی الاحوازیه اعلام کرد رژیم اشغالگر قدس از گروه های تجزیه طلب خوزستانی حمایت و در کنار آنان در مقابل جمهوری اسلامی ایستاده است.

او همچنین با کنایه به اعراب حاشیه خلیج فارس نوشته است: اعراب تماشا کنید. شما عرب ها از اهوازی ها حمایت نکردید. ما یهودیان از آنها حمایت کردیم. ننگ بر شما ترسوها، برده های ایران. یهودیان از شما شریف ترند. تاریخ به شما عرب‌ها رحم نخواهد کرد.

حمایت آشکار اسرائیل از تجزیه‌طلبان

مطالبات به حق مردم استان خوزستان و نارضایتی آنها در حوزه آب که مورد تأیید و تاکید رهبر معظم انقلاب نیز قرار گرفته در حالی است که برخی گروهک‌های تروریستی که آشکارا مورد حمایت برخی کشورهای مرتجع منطقه و رژیم صهیونیستی قرار دارند، با دعوت مردم به اقدامات تروریستی و نبرد مسلحانه سعی در به انحراف کشاندن مطالبات به حق آنها دارند.

منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 4
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 2
  • RU ۱۹:۵۳ - ۱۴۰۰/۰۵/۰۲
    2 1
    حمایت اونا مگه تا حالا غیر آشکار بوده. منتها بعضیا نمی‌خوان این حمایت رو ببینن و بدتر از این که خودشونو زدن به خواب نیست.
  • نیما IR ۲۰:۱۷ - ۱۴۰۰/۰۵/۰۲
    0 0
    مرگ بر اسرائیل
  • IR ۲۰:۵۸ - ۱۴۰۰/۰۵/۰۲
    1 0
    اسرائیل بره بمیره! مواظب تجزیه خودش باشه. خواهان تجزیه اسرائیل به سه قسمت. زیاد هست .
  • مجتهد IR ۰۷:۴۲ - ۱۴۰۱/۰۲/۲۵
    1 0
    صهیونیستها همان هایی هستند که ادعای دوستی با مردمان سرزمین پارس را دارند خدایا یک باردیگر بلای بابلیان وآشوریان وهیتلر را نازل بفرما

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس