کد خبر 1249435
تاریخ انتشار: ۲ مرداد ۱۴۰۰ - ۱۵:۲۳
رئیس فدراسیون تنیس روی میز: داور تمرکز نیما را به هم زد

رئیس فدراسیون تنیس روی میز می‌گوید داور با گرفتن خطای سرویس‌ نیما عالمیان باعث برهم زدن تمرکز او در جریان مسابقات شد.

به گزارش مشرق، نیما عالمیان در اولین مسابقه خود از رقابت‌های تنیس روی میز المپیک توکیو مقابل حریف انگلیسی خود ۴ بر ۱ شکست خورد و حذف شد.

مهرداد علی‌قارداشی در خصوص شکست عالمیان در مرحله اول رقابت‌های تنیس روی میز المپیک گفت: داور بدون جهت خطای سرویس می‌گرفت و همین موضوع باعث شد نیما تمرکز خود را از دست بدهد، حتی داور توضیح هم نداد که چرا این خطاها را می‌گیرد و اگر نیما می‌دانست که سرویس‌هایش چه ایرادی دارد آن را دیگر تکرار نمی‌کرد.

او در مورد رفتار عصبی نیما در حین بازی تصریح کرد: رفتار نیما را کسی تایید نمی‌کند اما داور باعث این اتفاق شد. در مسابقات المپیک که اولین مسابقه حساسیت زیادی دارد کوچکترین اشتباه داور می‌تواند نتیجه را تغییر دهد.

رئیس فدراسیون تنیس روی میز در پایان خاطرنشان کرد: من به خاطر اینکه در سفر به توکیو یکی از مسافران هواپیما مبتلا به کرونا بود نتوانستم به سالن مسابقات بروم و در هتل قرنطینه ماندم.

منبع: ایسنا

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 1
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • حميد IR ۰۸:۲۳ - ۱۴۰۰/۰۵/۰۳
    1 0
    بازي رو ميديدم واقعا حركتش به عنوان نماينده يك كشور زشت بود پرتاب راكت ...زدن توپ تو اسمون به جاي سرويس در شان يك بازيكن با تجربه و الگوي ورزشي براي جوانهاي اين رشته نبود..اينجا ارزش مربي و حتي تفاوت شخصيتي ادما بروز ميكنه...به تمام بازيكنها در تمامي رشتهها بايد ياد اوري كنند اوردگاه المپيك هدفش دوستي و مودت بين كشورهاي مختلف جدا از زبان و نژاد و مذهب و رنگ پوست و ...است و خيليها در جهان اين مسابقات رو ميبينن يك حركت زشت يا زيبا از يك شركت كننده در ذهن بيننده ممكنه نشان دهنطه فرهنگ اون ملت باشه...اميدوارم خدا به بچههاي ايران كمك كنه سر بلندمون كنند اول از لحاظ ارزشها و فرهنگ ايران سپس كسب مدالهاي خوشرنگ

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس