سردار سلامی نمایه

فرمانده کل سپاه با بیان اینکه خوزستان نه تنها برای ما مهم بلکه مقدس نیز هست، گفت:‌ همانگونه که در سیل ۹۸ کنار مردم بودیم هم اکنون نیز تا انتهای رفع مشکل کنار مردم خوزستان هستیم.

به گزارش مشرق، فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی  که صبح امروز برای بازدید و بررسی بعضی شهرها و روستاهای  مواجه با تنش آبی وارد خوزستان شد اظهار داشت: با توجه به صحبت های روز گذشته مقام معظم رهبری که فرمودند مسئولان مشکلات آب خوزستان را جدی بگیرند امروز برای حل مشکلات  وارد استان شدیم.

بیشتر بخوانید:

فیلم/ سرلشکر سلامی وارد خوزستان شد

بازدید سرلشکر سلامی از شهرها و روستاهای درگیر با تنش آبی

سردار سلامی افزود: خوزستان نه تنها برای ما مهم بلکه مقدس نیز هست و همانگونه که در سیل  ۹۸ کنار مردم بودیم هم اکنون نیز  تا انتهای رفع مشکل کنار مردم خوزستان هستیم.

وی ادامه داد: در طرح غدیر حدود ۵۲۵ کیلومتر لوله با قطر  ۲ متر  از منطقه شوش کشیده شده ، که سوسنگرد ، حمیدیه ، ۷۰ درصد آب اهواز ، هویزه ، شادگان ، دارخوین ، خرمشهر و آبادان را آبرسانی و این طرح توسط قرارگاه سازندگی در حال انجام است.

سردار سلامی در ادامه افزود: در  بحران آبی اخیر نیز با تلاش نیروهای سپاه ۶۰ دستگاه تانکر ۳۰ هزار لیتری به صورت سیار در ۸۷ روستا در حال آبرسانی هستند و امروز ۴۰ دستگاه تانکر سیار دیگر نیز اضافه می‌شود.

فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی فاضلاب اهواز را یکی از مهم‌ترین مسائل این استان خواند و افزود: قرارداد طرح فاضلاب توسط قرارگاه سازندگی خاتم الانبیا منعقد شده، تجهیز کارگاه شده ‌و به محض تامین اعتبارات در آینده نزدیک شاهد بهره‌برداری این از طرح بزرگ خواهیم بود.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 25
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 28
  • IR ۱۴:۱۲ - ۱۴۰۰/۰۵/۰۲
    9 4
    حتما باید کار به اینجا بکشه تا مسئولین به طور جدی وارد میدان بشن؟؟؟؟؟چرا به یه زخم اینقدر بی توجه میشیم تا اون زخم تبدیل به یه غده چرکین و سرطانی بشه؟؟؟؟؟؟الان ضرر این کار به کی رسید؟؟؟به روحانی؟؟
    • امیرو IR ۱۵:۴۰ - ۱۴۰۰/۰۵/۰۲
      3 9
      این زخم روادولت بی تدبیر باید التیام می داد نه ارگانهای دیگر که مسئولیت دیگری دارند. هرچه نفرین دارید حواله روحانی و دولتش بفرستید.
    • IR ۲۱:۳۰ - ۱۴۰۰/۰۵/۰۲
      5 0
      جیب ما رو نزن نمیخواد کنارمون باشی
    • DE ۰۰:۵۸ - ۱۴۰۰/۰۵/۰۳
      0 2
      لطفا قانون اساسی اصل 150 را بخوانید: سپاه پاسداران انقلاب اسلامی که در نخستین روزهای پیروزی این انقلاب تشکیل شد، برای ادامه نقش خود در نگهبانی از انقلاب و دستاوردهای آن پا بر جا می‌ماند. حدود وظایف و قلمرو مسئولیت سپاه در رابطه با وظایف و قلمرو مسئولیت نیروهای مسلح دیگر با تأکید بر همکاری و هماهنگی برادرانه میان آن‌ها به وسیله قانون تعیین می‌شود". --------------------------------------------------------------------------- سپاه برای کمک به مردم هرجا نیاز باشد، می اید و فروتنانه به مردم خدمت میکند. سپاه فقط یک نیروی نظامی کلاسیک نیست بلکه یکی از نعمات انقلاب ونیروی چند وجهی مهندسی فنی است که در خدمت مردم است. شهید سردار سلیمانی می فرمایند: ما این لباس را به تن کردیم برای دفاع از این ملت.
  • صالح IR ۱۴:۲۱ - ۱۴۰۰/۰۵/۰۲
    2 16
    سلام خدا بر سپاه و همه نیروهای مسلح جمهوری اسلامی ایران. خداقوت خسته نباشید.
  • سید محسن ۱۹ ساله IR ۱۴:۴۲ - ۱۴۰۰/۰۵/۰۲
    2 15
    چه قدر این سپاهی ها جور دولت رو کشیدند :((
  • مجتبی از زنجان IR ۱۵:۰۹ - ۱۴۰۰/۰۵/۰۲
    2 11
    سردار برای ایران همدل باید تقسیمات جدید کشوری ایجاد بشه واجبه واجب
    • پوریا IR ۱۵:۴۲ - ۱۴۰۰/۰۵/۰۲
      0 5
      ای کاش در گذشته در ایجاد تقسیمات کشوری دقت کی شد تا الان به چه کنم چه کنم نمی افتد البته تقسیمات در جهان متفاوته متفاوت
    • مجتبی از زنجان IR ۱۹:۳۰ - ۱۴۰۰/۰۵/۰۲
      0 2
      دوستان چرا کامنت منفی می دهید می دانم تغییرات سخته اما به زور باید انجام بشه برای هویت مملکت
  • IR ۱۵:۴۱ - ۱۴۰۰/۰۵/۰۲
    10 2
    یعنی علل اساسی بی اب را برطرف می کنید؟ منظورم عاملا سد کوتوند و انتقال اب از خوزستان به فلات مرکزی را دستگیر و محاکمه می کنید؟ضمنا سد کوتوند را خراب و اب را به فلات مرکزی قطع می کنید؟ یا چند کامیون اب معدنی می خرید و بصورت نمایشی همراه با چند سردار توزیع می کنید؟
    • صالح IR ۱۶:۰۰ - ۱۴۰۰/۰۵/۰۲
      1 8
      نمایش کار دولت بنفش نه سرداران مخلص سپاه دقت کن چی میگی.!
  • IR ۱۵:۵۶ - ۱۴۰۰/۰۵/۰۲
    1 9
    سلام خدا بر سرداران سرافراز سپاه.
  • IR ۱۹:۲۸ - ۱۴۰۰/۰۵/۰۲
    2 1
    چرا قرارگاه هزینه و لیست کامل و دریافتی از دولتها را بابت فعالیتها آبرسانی و زهکشی و سد سازی در دولتهای رو منتشر نمی کنه تا دولتها از عملکردشان دفاع کنند. هزینه این تبلیغ و تبیین این فعالیتها در مقابل منافع چقدر میشه و هزینه کرد و میزان عملیات آبی انجام شده در مقابل بقیه استان های کشور در مقابل مساحت و جمعیت چقدر هست؟ آیا قرارگاه بعد از جنگ مردم خوزستان رو رها کرده؟
    • محیا IR ۱۹:۵۶ - ۱۴۰۰/۰۵/۰۲
      0 2
      آن که باید بطور صددر صد در خدمت مردم باشد دولت است. گرچه قرار گاه هم هرچه در توان دارد در طبق اخلاص قرار داده.
    • IR ۲۰:۰۹ - ۱۴۰۰/۰۵/۰۲
      1 4
      نه.! قرارگاه مردم خوزستان را رها نکرده بلکه مصمم‌تر از گذشته بفکر رفع مشکلات مردم است.
  • IR ۲۰:۲۷ - ۱۴۰۰/۰۵/۰۲
    2 10
    درود خدا بر سرداران مخلص و خدوم سپاه.
  • دلاوری IR ۲۰:۴۹ - ۱۴۰۰/۰۵/۰۲
    5 0
    به همه جای ایران باید رسیدگی شود.به قول یارو گفتنی (غده چرکین)، یهو دیدی این غده رو زیادی فشار دادن از این ور اون ورشم زد بیرون.لطفا اینقد بیخیال نباشین ،دیگه به اندازه کافی موشک ساختیم و خیالمون راحته، الان دیگه نوبت رسیدن به اقتصاد و مردمه .
    • DE ۰۱:۰۶ - ۱۴۰۰/۰۵/۰۳
      0 2
      این حساب و کتاب ها دست وزیر دفاع و نیروهای مسلحه نه من و تو که اماری از حجم سنگین سازو برگ و لشگر دشمنان چهارگوشه ایران نداریم. چه اشکال داره بخش اقتصادی بیاد مثل جهادی های سپاه یک تکونی بخودش بده و فداکاری از خودش نشون بده . دست از نئولیرالیسم شکست خورده برداره و مثل سربازان جبهه اقتصاد فعالیت موفقیت امیز برای مردم داشته باشه؟ اقتصاد داخلی رو فعال کنه و خودتحریمی های داخلی رو بشکنه.
  • IR ۲۲:۳۹ - ۱۴۰۰/۰۵/۰۲
    1 10
    درود خدا بر سپاه مقدس خسته نباشید
  • DE ۰۰:۳۵ - ۱۴۰۰/۰۵/۰۳
    0 4
    درود خدا بر سردار سلامی وهمه همکاران زحمت کش عزیز.
  • گلی NO ۰۲:۰۳ - ۱۴۰۰/۰۵/۰۳
    0 3
    به نام خدا،همه ملت ایران می دانندهرکجا لازم بوده‌ولازم هست نیروهای جان بر کف سپاه وارتش و بسیج و...بطور داوطلبان وخود جوش ورود کرده وبا عشق به الله وعشق به حضرات ائمه )ع(وبا عشق به اهداف مقدس جمهوری اسلامی ایران (وطن )وبا عشق به رهبر بااستفاده بهینه ازامکانات موجود باتلاش مضاعف مستمرباکوتاه ترین زمان ممکن بنحو بسیار مطلوب معضل ومشکل را بر طرف کرده اند.آفرین وهزاران آفرین بر این نیرو های ایثار گرفداکار بدون توقع،آفرین وبینهایت آفرین براین شرفت وبزرگواریتان. اجرتان با خدا وچهارده معصوم)ع(باشد ان شا ءالله
  • ایرانیان محترم FR ۱۰:۲۳ - ۱۴۰۰/۰۵/۰۳
    1 2
    خواهان محاکمه روحانی و یا اعدام انقلابی تمام اعضای دولت و تمام اعضای خانواده انها و مصادره اموال انها هستیم. انشاءالله و من الله توفیق
    • IR ۱۵:۴۵ - ۱۴۰۰/۰۵/۰۳
      0 3
      اصلش‌ ان شا الله است
  • دكتر محلاتى FR ۱۰:۳۲ - ۱۴۰۰/۰۵/۰۳
    0 3
    جالبه ببینید که ایرانی های مقیم کشورهایِ خارجِ ایران ، ۲ اتشه انقلابی هستن !!! زیرا شما تا امدی در خارج ایران به مظلومیت ایران و ایرانیان و خباثت و پلیدیِ پست فطرتان و لیبرالها و نوکرانِ نفوذیِ انها (تا بالاترین مقامات کشور بجز مقام معظم رهبری) پی میبرید و تازه ميفهميم كه بايد به نقشه خدا در قران عمل كنيم و به دستورات سازمان استعماري و ارگان سيويل ارتش امريكا و يا همان سازمان به اصطلاح ملل عمل نكنيم وگر نه نتيجش همان ايجاد كوير از يك جلگه خواهد بود ! اين را من نميگم ، بلكه خود اقاي جهانگيري ميگه كه نميفهمه چرا بعد از اين ٣٠ سال توسعه وضع اينطور شد ! كمي به حرف امام جامعه ات گوش بده تا بفهمي ، هر چند كه براي شما وقت تمام شد !

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس