کد خبر 1249270
تاریخ انتشار: ۲ مرداد ۱۴۰۰ - ۱۰:۲۱
تکرار قهرمانی پرسپولیس با یحیی و یک عدد ویژه

تیم فوتبال پرسپولیس در صورت کسب دو پیرزوی دیگر علاوه بر کسب قهرمانی، امتیازات خود را تکرار می کند.

به گزارش مشرق، تیم فوتبال پرسپولیس برای کسب پنجمین قهرمانی متوالی خود در لیگ برتر با خیال راحت تنها دو پیروزی دیگر فاصله دارد تا با ۶۷ امتیاز رکورد ویژه دیگری را به اسم خود در تاریخ فوتبال باشگاهی کشور ثبت کند.

پرسپولیس پس از سه قهرمانی متوالی با سرمربیگری برانکو ایوانکوویچ راه خود را با گابریل کالدرون و سپس یحیی گل محمدی ادامه داد.

گل محمدی که از زمستان فصل گذشته هدایت سرخپوشان را بر عهده گرفت توانست با این تیم در مسیر قهرمانی باقی بماند.

بیشتر بخوانید:

واکنش شکوری به پرونده انضباطی حامد لک

نتایج یحیی در نیم فصل دوم سال گذشته باعث شد تا پرسپولیس چهار قهرمانی متوالی داشته باشد و با حضور در فینال لیگ قهرمانان ۲۰۲۰ آسیا نشان دهد که با رفتن برانکو همچنان روی خواسته‌های خود در مسیر قهرمانی‌های مختلف اصرار دارد.

این تیم در ادامه موفقیت‌هایش، سوپرجام فوتبال باشگاهی کشور را با برد مقابل تراکتور تبریز به ارمغان آورد تا خود را برای کسب جام‌های دیگر باشگاهی آماده کند.

تکرار قهرمانی پرسپولیس با یحیی و یک عدد ویژه

با این حال یحیی در جام حذفی ترک عادت نکرد و بار دیگر مقابل استقلال تهران و دقیقا همچون سال گذشته در ضربات پنالتی شکست خورد تا این جام را از دست بدهد.

سرخپوشان پایتخت که در هفته‌های پایانی لیگ برتر همچنان با سپاهان اصفهان برای کسب قهرمانی تلاش می‌کند خیلی زود باخت مقابل استقلال را با پیروزی پنج بر صفر مقابل ماشین سازی به فراموشی سپردند تا در پایان هفته بیست و هشتم با ۶۱ امتیاز مدعی کسب پنجمین قهرمانی متوالی محسوب شوند و در اصطلاح به دنبال «گلات» باشند؛ واژه‌ای که پیش از این جایی در فرهنگ فوتبال باشگاهی ایران نداشت و یحیی با تکرار دست فرمان سال گذشته خود می‌خواهد به آن برسد.

پرسپولیس در صورت کسب ۶ امتیاز از دو بازی باقیمانده بار دیگر به امتیاز ۶۷ می‌رسد تا همچون سال قبل بتواند با همین تعداد امتیاز و بدون توجه به نتایج سایر مسابقات، جام قهرمانی را بالای سر ببرد.

تیم فوتبال پرسپولیس یکشنبه هفته جاری با تراکتور تبریز در ورزشگاه آزادی تهران بازی می‌کند. این تیم آخرین دیدار خود را نیز هشتم مردادماه مقابل پیکان تهران برگزار می‌کند.

منبع: مهر

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 1
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • IR ۱۱:۲۵ - ۱۴۰۰/۰۵/۰۲
    0 1
    پرسپولیس نام ایرانی زیر بیرق علوی

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس