کد خبر 1249141
تاریخ انتشار: ۲ مرداد ۱۴۰۰ - ۰۰:۰۵
لوگو کیهان - کراپ‌شده

دو نماینده کنگره آمریکا از دو حزب جمهوری‌خواه و دموکرات، طرحی را ارائه کرده‌اند و از جامعه اطلاعاتی و خزانه‌داری آمریکا خواسته‌اند درباره علت مقاومت ایران در مقابل تحریم‌ها تحقیق کنند!

به گزارش مشرق، روزنامه کیهان در ستون گفت و شنود خود نوشت:

گفت: سایت خبری «واشنگتن‌فری‌بیکن» اعلام کرده، دو نماینده کنگره آمریکا از دو حزب جمهوری‌خواه و دموکرات، طرحی را ارائه کرده‌اند و از جامعه اطلاعاتی و خزانه‌داری آمریکا خواسته‌اند درباره علت مقاومت ایران در مقابل تحریم‌ها تحقیق کنند!

گفتم: که چه بشود؟!

گفت: در گزارش آنها آمده است که مقاومت ایران در مقابل سخت‌ترین تحریم‌ها یک پدیده غیرقابل انتظار است و باید اشکال کار کشف شود!

گفتم: یکی از خان‌ها مریض شده بود برای معالجه‌اش دوتا دکتر خبر کردند ولی پزشک‌ها اشتباهاً به سراغ شخص سالمی رفتند که در حال استراحت بود. هر دو پزشک دست زیر پتو بردند که نبض طرف را بگیرند و بعد با وحشت گفتند نبض مریض بدجور می‌زند و حالش وخیم است! طرف پتو را کنار زد و گفت؛ احمق‌ها شما زیر پتو نبض یکدیگر را گرفته‌اید!

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 3
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 3
  • IR ۰۱:۴۴ - ۱۴۰۰/۰۵/۰۲
    0 0
    سلام .... خخخخخخ با اینکه اخرش نفهمیدم چی شد چون در لحظه و یه ۱ ثانیه ایی خواندمش ولی اینا زدم که بغض کفار در بیاد چون همه ی مواضع حاج حسین و گروه و تیمش و دار و دسته اش برای همیشه بسیار عالی انشاءالله اگر چند ثانیه فکر کنم مثل دیگر مطالبشان میفهمم ولی الان حالش ندارم اینقدر سرم شلوغ بینهایت میزارم وقتی خود روزنامه کیهان مطالعه کردم روش فکر میکنم اونجا روزی حداقل ۴۵ دقیقه وقت میزارم ولی برای مشرق گلم هم یه چند دقیقه ایی ... مشرق از اخویهای بزرگتر ماست انشاءالله ...
  • سید فروزان CH ۰۳:۳۷ - ۱۴۰۰/۰۵/۰۲
    0 0
    مدیریت جناب شیخ حسن باعث این مقاومت شده ، اگر امریکاییان و دو حزب فوق احتیاج به یک‌مدیر که زبان دنیا را بلد است دارند و ،در مناقصه شرکت کنند وگرنه چین و روسیه بشدت مایل به استفاده از ابن گوهر کمیاب هستند گرانی ،کمبود ، رانت ، به باد دادن ذخایر ارز و طلا ،گارانتی میشود
  • سید محسن ۱۹ ساله IR ۰۶:۱۳ - ۱۴۰۰/۰۵/۰۲
    11 1
    علتش معلومه دیگه، مقاومت در برابر دشمن مثل ائمه؛ نا امیدی مردم به غرب و التماس کردن به اونها؛ دستور رهبر انقلاب.

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس